21. Kapitola

55 7 9
                                    

O pár dní později, první natáčení.

Ukecali jsme Dufferovi abychom mohli být v tomto hotelu ještě déle. Ležela jsem v posteli a sledovala přesně ty dveře, o které jsem byla opřená zatímco mě Joe horlivě líbal. Neustále jsem na tu chvíli myslela
Udělala jsem to dobře nebo ne? Musela jsem pohnout se svou figurkou na hrací desce. Nevím jak bych se cítila až bych uviděla že jeho ruka obmotává ruku jiné dívky.

S Jamiem jsme se včera ještě rozešli.
A s Josephem ještě úplně ve vztahu nejsem, tady aspoň to tak vypadá. Večer jsem s Joem nemluvila, ani když jsme šli na pokoj. Potřebovali jsme oba místo na to abychom rozdýchali co se stalo. A abychom přemýšleli jak to s námi bude dál. Já už měla jasno ale Joe není takový tvrďoch a přemýšlí tak, aby mi budoucnost nebolela. Popravdě, ani já nejsem nijam tvrdá. Ano, přežila jsem duševně násilí, zabití mého kamaráda či topení v bazénu. To všechno jsem dokázala přejít ale i tak v hloubi duše vím, že mě může udělat troskou cokoliv. Třeba jen vidění Joea s někým jiným. Otočila jsem se na záda a až tehdy jsem spatřila že celou dobu Joe seděl na kraji postele a sledoval mne.
,, Dobré ráno ospalče. "řekl a usmál se. Cítila jsem jemné šimrání v těle. To jsem dlouho necítila. Po tak dlouhé době se Joe usmál..
,, Dobré." šeptla jsem a rozhlédla se po místnosti,, Kde je Jamie? " zeptala jsem se.
,, Odešel na snídani, je totiž už půl desáté." odpověděl. Sedla jsem si a poupravila si vlasy. Po tom včerejšku jsem strašně unavená.
,, Klidně lež, tu snídani ti přinesu." usmál se a položil dlaň na tu mou. Trochu se zarazil a dlaň si dal zpátky k sobě.
,, Snídaně do postele? Není to nějak rychlý?" zavtipkovala jsem a protáhla se. Joe mě projel pohledem a já věděla že to mé protáhnutí mu také dodává ten pocit který jsem měla když se usmál. Trošku jsem se posunula až jsem byla hned před ním. Chvíli jsem mu tak koukala do očí nebo na rty. Přiblížila jsem se a propojila naše rty v jedny. Joe natáhl ruku a chytil mě za krk. Potichu jsem mu zasténala do úst. Svou jednu ruku jsem mu ze zadu zabořila do vlasů a jemně za jeho kudrlinky tahala.
Po pár sekundách jsme se od sebe na chvíli odtáhli abychom nabrali vzduch.
Dívala jsem se mu upřeně do očí. Tohle je co jsme chtěli udělat již od té doby co jsme se viděli na Londýnském Comic Conu.
Joe se rychlostí blesku přiblížil a začal mne vášnivě líbat. S jeho rty na těch mých jsem si lehla a Joe se nade mnou nahl. Obmotala jsem své nohy kolem jeho pasu. Nedokázala jsem přestat. Chtěla jsem ho cítit všude. Po celém těle i v něm. Jednou rukou jsem zajela pod jeho černé triko. Byl vypracovaný. Ne nějak že by měl buchty a tak, prostě bylo cítit že na sobě nějak pracuje. Přesně jak to mám ráda.

Joseph se mírně odtáhl,, Jak jsem již řekl. Půjdeme na to pomalu.. " šeptl a jednou paží se opřel o postel a tou druhou.. Tou druhou putoval tam kam jsem přesně chtěla. Jela po mém břichu doleji a doleji. Když už jeho dlaň dorazila na místo, ani neodtrhl zrak od mých očí a dlaní zaplul pod mé tepláky. Čekal a sledoval moji mimiku aby poznal kdyby se mi to nelíbilo či jsem mu nedala souhlas. Avšak já oční kontakt mu oplácela. Pootevřela jsem ústa a mírně vydechla.

9:40 2023

To je datum hodin a roku kdy Joe svými prsty zajel do mého těla. Slastně jsem zasténala. Joseph se usmál,, Kdyby tě to bolelo, řekni, ano?" zašeptal a zrychlil tempo.
,, Mhm" zamručela jsem,, Dobře. " dodala jsem jelikož jak už ho znám, nechce odpovědi typu hm nebo již mé opakované mhm.

Po chvíli líbání a uspokojování mé žízně byl Joe hotov.

Popravdě..

Nikdy jsem se necítila po sexuálním zážitku lépe než teď.

Perfect Love 2 (Joseph Quinn) Kde žijí příběhy. Začni objevovat