O pár měsíců později
Samantha se velmi věnuje hraní. Joe ji podporuje celou tu dobu. Už se ale podařil připustit to, že se do Sam opravdu zamiloval a všechny tyto city ho nesmírně ubíjí. Sam avšak stále si stojí za tím, že nechce žádný vztah natož žádnou komunikaci se samotnou láskou. Po dlouhé době se tak vydává prozkoumat Londýn sama.
Bude toho litovat?Na nebi svítilo slunce a já se nemohla dočkat až budu stát pod přímými paprsky. Vzala jsem tašku s důležitými věcmi a vydala se ven. Tátovi jsem namluvila že jdu s jednou kamarádkou ven a že se nemusí bát. Stále má totiž obavy že by si mě Nathan mohl dohledat díky tomu, že jsem teď kvůli Joeovi tak trochu slavná ale já tomu nedávám moc velkou šanci. Přivolala jsem si taxi se kterým jsem dojela až do centra Londýna. Bylo zde plno obchodů takže peníze které teď mám, plně využiji. Procházela jsem se ulicí až jsem narazila na budovu. Byla menší ale už hned jsem poznala oč jde.
Tetovací salon
Je mi devatenáct.. Popravdě, skoro mi bude dvacet, pořád mi to nejde do hlavy. Ale i tak si mohu udělat další tetování a táta nemůže nic udělat.
Vešla jsem dovnitř a uviděla chodbu s třemi místnostmi.
Na jedněch dveřích bylo napsáno: Kancelář na druhých Salon a na třetích Wc.
Zaklepala jsem na salon a čekala co se bude dít. Zaslechla jsem za dveřmi kroky které se pomalu blížily.
Někdo otevřel dveře. Byl. To mladý muž, nějak stejně věkově jako já.
,, Beru jenom objednávky takže pokud-" utnul to a podíval se na mě. Moje srdce vynechalo dva údery. Ty oči poznám všude. Jsou stejné jako jsem je viděla naposledy v mých patnácti letech.,, Sebastiane?"
,,Sami? "
ČTEŠ
Perfect Love 2 (Joseph Quinn)
RomancePokračování Perfect love je tu! Sam začíná velké dobrodružství v herectví. Dostane ji to do výšin. Zjistí že být slavná je trochu těžší ale také zjišťuje, že po těch letech nedůvěry, může přece jen někomu důvěřovat..