20. Kapitola

50 9 3
                                    

Po vášnivém líbáním s Joem jsme se oba vydali na večeři. Tedy.. Já se tam vracela.
Když jsme spolu došli ke stolu u kterého bylo rušno. První si náš všimla Maya a když si nás prohlédla od hlavy až k patě tak s otevřenou pusou vstala. Když si ji ostatní všimli, otočili se naším směrem až všechny oči Stranger Things cast byly upřené jen na mě a Joea.
Došlo mi na proč se na nás takto dívají. Mé vlasy již nebyly v těch dokonalých kudrlinkách ale trčely snad na všechny možné strany. Ihned jsem si je poupravila a podívala se na Josepha. Jeho vlasy také byly rozcuchané. Mé tváře se začaly zbarvovat do ruda a otočila se zpět na ostatní. Jamie se trochu pousmíval.
,, No konečně lidi! " vykřikla Maya a ihned k nám dvoum vyrazila. Objala mě ale já i tak tam stála jak přimražená. Joseph byl na tom stejně. Tikal mezi všemi pohledy až zůstal očima na mě když se Maya rozhodla skoncovat s objetím.
,, Na chvíli si Sam půjčím. To není žádost ale oznamovací věta. " řekla Josephovi a vzala mě za zápěstí. Vedla mne do chodby až po pár metrech zarazila.
,, Tak povídej holka. Jak to prasklo?" sršela štěstím. To na tohle každej čekal?
,, Nijak, líbali jsme se. " odpověděla jsem a pohled studem zabodla k nohám.
,, Jenom? Ty vlasy vypadaly jako kdyby něco zažily. Ne že ne. " uculila se Maya,, Pokračuj, řekni mi všechny detaily. Já když měla svou pusu od někoho kdo se mi líbil, potřebovala jsem se někomu vypovídat ale nikdo nikde. Ale ty, ty tu máš mne." zabodla do mě ukazováček a opřela se o zeď naproti mně.
,, No.. " přešlapovala jsem z nohy na nohu,, Nejdřív jsme si jen tak koukali do očí, pak přišel ke mě, já se po něm vrhla a asi pět minut jsme se líbali." řekla jsem a podívala se na ni.
,, I s jazykem?.. " zeptala se.
Usmála jsem se na ni a ona otevřela znovu pusu dokořán.
,, Taky mě chvíli jemně držel pod krkem a to jsem se z toho mohla zbláznit. " dodala jsem a začala mířit z chodby do sálu se stoly.
,, A jak to bude dál? " zeptala se když mě dohonila.
,, Prej na to půjde pomalu kvůli tomu s Nathanielem. " řekla jsem a semkla rty v rovnou čáru.
,, A prosím, neříkej to nikomu co se mezi mnou a Joem stalo.. " zašeptala jsem.
,, Jasný." usmála se a když jsme obě dorazily ke stolu, šum stihl a vystřídalo ho trapné ticho. Sedla jsem si vedle Jamieho s Josephem. Všichni se začali hrabat příborem v jídle a dělali jako že nic. Nahla jsem se k Josephovi,, Co jsi jim řekl?" zeptala jsem se. Joe se na mě podíval.
,, Začali se mě ptát co se mezi námi stalo a já jim namluvil že jsme měli polštářovou bitvu."
,, Uvěřili ti to? "
,, Ne.." povzdechl si,, Vědí že mezi námi něco je a mysleli si že jsi podvedla Jamieho ale Jamie jim řekl ze jste se dnes rozvedli. Bylo jim to líto." uculil se a vrátil se k jídlu.

Perfect Love 2 (Joseph Quinn) Kde žijí příběhy. Začni objevovat