22. Kapitola

37 4 4
                                    

Joseph - .... 9:29 ....

Seděl jsem na posteli vedle jejího spícího těla. Vypadala krásně když spí. Jakto že jsem si toho ještě nevšiml..

Po pár sekundách se otočila na mne.
Usmál jsem se,, Dobré ráno, ospalče." neodpustil jsem si menší narážku.
,, Dobré." odpověděla a rozhlédla se po místnosti. Nejspíš hledala-
,,Kde je Jamie? "

Jasně, jo, hledala Jamieho. Potlačil jsem žárlivost ohledně jejího zájmu a odpověděl.
,,Odešel na snídani, je totiž už půl desáté."
Sam si sedla a začala si upravovat své kadeře.
,, Klidně lež, tu snídani ti přinesu." řekl jsem spěšně.
,, Snídaně do postele? Není to nějak rychlý? " zavtipkovala s úsměvem a začala se protahovat. Sledoval jsem každý její pohyb a zatlačoval to nutkání se na ni teď a tady vrhnout. Podle jejích očí jsem věděl že ví co mi tím dělá.

Mrcha jedna..

Zasmál jsem se pro sebe. Sam se přisunula blíže a tikala pohledem mezi mýma očima a mými rty. Po pár sekundách se její rty objevily na těch mých. Líbala jako o život.
Jako kdyby mě strašně chtěla.

Ne, ona mě potřebovala.

Dlaní jsem ji chytl za krk. Oba nás to vzrušilo. Zasténala mi do úst a já se musel pousmát. Je kouzelný jak s ní umím zacloumat.
Po chvilce ona ležela a já se nahýbal nad ní. Nevím jak se to stalo.. Opakuji že nevím. Prostě nějak se to stalo.

Svou jednu ruku mi ze zadu zabořila do vlasů a jemně za kudrlinky tahala.
Po pár sekundách jsme se od sebe na chvíli odtáhli abychom nabrali vzduch.
Dívala se mi upřeně do očí. Tohle je co jsme chtěli udělat již od té doby co jsme se viděli na Londýnském Comic Conu.
Rychlostí blesku jsem se přiblížil a začal ji vášnivě líbat. S mými rty na těch jejích si lehla a já se nad ní nahl. Obmotala své nohy kolem mého pasu. Nedokázal jsem přestat. Chtěl jsem ji cítit všude. Po celém těle i v něm. Jednou rukou mi zajela pod mé černé triko. Viděl jsem jak mírně stuhla. Nejspíše ucítila mé vypracované tělo které na pohled tak nevypadá.

Mírně jsem se odtáhl,, Jak jsem již řekl. Půjdeme na to pomalu.. " šeptl jsem a jednou paží se opřel o postel a tou druhou.. Tou druhou jsem putoval tam kam jsem přesně chtěl. Jela po jejím břichu doleji a doleji. Když už moje dlaň dorazila na místo, ani jsem neodtrhl zrak od jejich očí a dlaní zaplul pod její tepláky. Čekal jsem a sledoval její mimiku abych poznal kdyby se jí to nelíbilo či by mi nedala souhlas. Avšak ona mi oční kontakt oplácela. Pootevřela ústa a mírně vydechla.

9:40 2023

To je datum hodin a roku kdy jsem svými prsty zajel do jejího těla. Slastně zasténala. Usmál jsem se
,, Kdyby tě to bolelo, řekni, ano?" zašeptal a zrychlil tempo.
,, Mhm" zamručela ,, Dobře. " dodala. Přesně věděla že chci odpovědět slovy

Po chvíli líbání a uspokojování mé žízně jsem byl se Sam hotov.

Popravdě..

Nikdy jsem se necítil po sexuálním zážitku lépe než teď.

Perfect Love 2 (Joseph Quinn) Kde žijí příběhy. Začni objevovat