Ještě jednou vás tady vítám! 💓
V tomto druhém dílu se můžete těšit na pestrý příběh, všechno jsem to tak nějak vymyslela, tak snad to bude dávát smysl 💗🫶🏼,, Na shledanou, a děkuji mockrát! " rozloučila jsem se s Dufferovými a běžela jako o život za Joem.
,,Ta holka se nezdá" zaslechla jsem Matta za mými zády.Vyběhla jsem ze studia na pozemek z různými karavany a salónky. Zrovna vedle mě když jsem se rozhlížela, procházel Jamie.
,, Hej" chytla jsem ho za rukáv a přitáhla si ho blíže.
,, Jé ahoj Sam-" zamžikal.
,, Nevíš kde je Joe?" zeptala jsem se celá rozzářená.
,, Tady je někdo velmi natěšený" zasmál se Jamie a porozhlédl se kolem.
,, Myslím že by měl být v karavanu Gatena." odpověděl mi na mou položenou otázku.
,, Dobře, díky moc! " odběhla jsem. Koutkem oka jsem viděla jak mě Jamie s úsměvem na tváři sledoval.Doběhl jsem ke Gatenovi a zaklepala na dveře. Po chvilce je někdo otevřel a to byla Maya.
,, Ahoj zlato, copak potřebuješ?" zeptala se sladce a obejmula mě. Přes její rameno jsem zahlédla Joea jak seděl v křesle a pečlivě nás dvě pozoroval. Měl koženou černou budnu, černou mikinu a nakonec nějaké -také mimochodem černé- kalhoty.
(něco takového)
,, Mohu si ho na chvíli ukradnout? " zašeptala jsem Maye do ucha a kývla směrem k němu. Podívala se na něj a poté zpátky na mě.
,, Jistě" mrkla,, Joe, čeká na tebe princezna " oznámila. Přimělo mě to sklopit obličej k zemi aby neviděli že se trochu červenám. Uvnitř bylo totiž pár lidí, jako například Kerry, Gaten, Sadie a samozřejmě Maya.
,, Samozřejmě " usmál se Joe a vstal z křesla. Došel ke dveřím a já mu trochu ucouvla aby mohl vyjít ven. Když byl vedle mě venku, zavřel za sebou dveře.
Sladce se na mě usmál,, Copak potřebuješ?" pohladil si dlaní svoje jemné strniště na tváři a sledoval mé oči. Joe má odjakživa rád oční kontakty. Ať už jsem to vídala na internetu, či slýchávala od lidí kteří ho potkali.
,, Mám skvělou zprávu!" zajásala jsem. Joe se na to hned usmál,, Co se stalo?" rozzářil se.
,, Dostala.. Jsem.. Tu roli! " vyjekla jsem a začala skákat štěstím.
,, Vážně?" Joe zářil tak moc, že v životě nemohl být šťastnější.
,, Jo! " vrhla jsem se po něm až málem spadnul. Objímala jsem ho a užívala si tento moment. Joe mi jednou rukou vklouzl do vlasů a jednou mě svíral v pase.
,, Mám radost " šeptl,, Jsem rád že se budem vídat častěji. " dodal.
,, Já taky.." odpověděla jsem. Joe začal s námi jemně vyklat ze strany na stranu jako kdyby chtěl utišit malé miminko.
,, Víš co to ale znamená?" řekl a odtáhl si můj obličej od sebe aby mi viděl do tváře,, Budeš muset s námi i letět do Ameriky, jelikož tam se Stranger things hlavně natáčí." objasnil.
Vzdychla jsem,, Já vím.. Snad to táta přijme a nechá mě jít. " šeptla jsem a znovu se vrhla do jeho objetí. Vykoukla jsem z pod jeho ramena a zahlédla jak v karavanu jsou všichni namáčklí u oken a sledují nás. Bylo mi to jedno, ať si klidně zírají..
Odtáhla jsem se s menšími slzami.
Joe si toho všiml a udělal smutný obličej,, Proč pláčeš? " chytl mě za ruce.
,, Prostě.. Nedokončím tím pádem školu, tátu uvidím málo a stejně tak i neuvidím Oscara s Oliverem.." zakoktala jsem pod slzami.
,, Hele, tohle je život, něco se opustit musí.. Třeba já zas moc neuvidím rodiče.. Nebo Oscu s Olim.. Navíc, pokud nechceš, nemusíš jet, můžeš to odvolat." řekl, sundal ze mě své ruce a podíval se ke svým nohám,, Avšak by jsi mi celkem chyběla.." šeptl.
Vzdychla jsem a mírně se pousmála ,,Ty bys mi taky chyběl".
Podíval se na mě a svým zrakem uvízl v mych očích. Chvíli jsme si jen tak civěli do očí až..
,, Ehm" odkašlal si někdo vedle nás. Otočila jsem se a viděla jak kousek od nás je Jamie opírající o jiný karavan.
Podívala jsem se k zemi a odstoupila o krok od Joea.
,, Vy jste mi to ale hrdličky. " řekl sladce,,Joe? Mohu si ji na chvíli vypůjčit?"
,, Em.." podíval se na mě a já kývla,, Jo, jasně" schválil a odešel do karavanu kde byl předtím. Když ještě pomalu zavíral dveře, slyšela jsem hlasy těch všech uvnitř. Nebudu lhát, ale slyšela jsem plno slov na téma láska a Sam.
,, No?.." popohnala jsem Jamieho a nervózně přešlapávala na místě.
,, Není ti zima?" zeptal se starostlivě a přišel ke mě blíže. Sundal si svou koženou černou bundu a položil ji kolem mých ramen. Nejspíš ví jak moc se mi taková bunda líbí na Joeovi.
,, Díky " zašeptala jsem a mírně se na něj usmála. On mi úsměv opětoval a zastavil se asi o krok přede mnou. Vzhlédl do okna karavanu za mnou a poté na mě.
,, O čem jsi to chtěl mluvit?" zeptala jsem se nervózně.
,, O Josephovi " promluvil po chvilce přemýšlení. Doufám že ani on mě nebude vnucovat do vztahu s Joem. I když by mi to maličko nevadilo, jelikož přicházím na to, že možná Josephovi věřit mohu.
,, Asi nebudu chodit kolem horké kaše.. Máš něco k němu? Jakože.. Nějaké city? " koukal mi přitom do očí a mě to ohromně znervózňovalo. Nejspíš má také rád oční kontakty jako Joe.. Přeci je to jeho nejlepší kamarád.
,, Proč máš stejnou bundu?" snažila jsem se odejít od tématu,, Tu stejnou má i Joe" opravdu, byla na střih stejná.
,, Match" usmál se,, Ale zpět k tématu."
Protočila jsem panenky a dala paže v bok. Je mi to jasný.
,, Ne.." popřela jsem znovu jako již nedávno Joeovi. Vyjadřování citů mi nikdy nešlo, nejde a zřejmě nepůjde.
,, Aha.. Takže mám šanci? " zeptal se natož já jemně vykulila oči.
,, Cože?" zamrkala jsem jelikož jsem nemohla uvěřit že se mě momentálně sám Jamie Campbell Bower ptá, zda má šanci u mladé holky která ještě nedávno byla obyčejná puberťačka.
,, Ptám se jestli mám šanci "řekl a přišel blíže. Suše jsem polkla knedlík v krku a zaraženě civěla na Jamieho.
Byl od mého obličeje sotva pár centimetrů když se podíval znovu do toho okna. Věděla jsem co chce dělat.. Nebo spíše co dělá..Centimetry mezi našemi obličeji zmizeli a jeho rty byly na těch mých. Byly sladké a cítit po šampaňském. Perfektně hebké a vlhké. Trvalo to jen pár sekund a odtáhl se.
,, Tak zase zítra, Sam" usmál se,, Tu bundu si můžeš nechat. " dopověděl a odešel. Zírala jsem na to místo kde jsem ho viděla naposledy jako zmražená. Právě se stalo.. Něco co jsem neměla dopustit..Jamie-
Podíval jsem se do okna karavanu, kde před chvílí Joe zmizel. Díval se na nás nenápadně z okna, a jelikož mám skvělý plán již pár dní, udělám to.
Přiměju ho žárlit.
Jinak se to nikam nepohne a nebude s ní.
Sam nechci, sice jsem teď volný, ale přeci nebudu krást lásku mého kámoše. Jen chci aby se konečně probudil a začal něco dělat. Jinak to skončí tak, že je něco rozdělí a to nechci. Pro Joea chci to nejlepší protože si to i zaslouží. Je to skvělej chlap..
Sice přímo nevím jestli k ní má city ale něco určitě ano, jinak by na nás nekoukal z okna a nebo nestál zaraženě před Sam která se ho snaží políbit. Od té doby co mi kdysi řekl pravdu o Chloe a že k ní nic necítil, bojím se že u Sam to bude stejné. I Sam je velmi skvělá žena a myslím že by to oboum slušelo.
Přiblížil jsem se k Sam a políbil ji. Měla jemně vlhké rty a cítil jsem z ní žvýkačky. Nejspíš normální mint nebo nějaké na osvěžení dechu. Položil jsem dlaň na její lícní kost a odtáhl se. Byla mírně zaražená a tak jsem se snažil o menší úsměv.
,, Tak zase zítra, Sam" loučil jsem se,, Tu bundu si můžeš nechat. " objasnil jsem a odešel do svého karavanu. Jak už znám Joea, pokud k ní fakt něco cítí, bude mě nenávidět. A to se projeví tak, že se nebude chtít moc se mnozí bavit a nebo.. Bude v mé přítomnosti nervózní a nabručený..Pozn. Autora -
Jamie je v této knize single btw
Sice teď v současnosti má přítelkyni, ale potřebuji v tomhle ději udělat tuto věc takže tak💓
ČTEŠ
Perfect Love 2 (Joseph Quinn)
RomancePokračování Perfect love je tu! Sam začíná velké dobrodružství v herectví. Dostane ji to do výšin. Zjistí že být slavná je trochu těžší ale také zjišťuje, že po těch letech nedůvěry, může přece jen někomu důvěřovat..