Joseph-
Před dvěma týdny od odletu do New Yorku.
Seděl jsem na gauči. V jedné ruce víno a v druhé zapálenou cigaretu. Uvnitř jsem byl celý rozbitý na kousky které se nikdy nesloží zpět. Pod očima jsem měl hluboké kruhy a stopy od horkých slz. Moje srdce bolelo a nařikalo. Měl jsem pocit jako by mě někdo rozkouskoval na malé díly. Celý jsem se z toho složil. Když jsem to zjistil, cítil jsem se jako kdyby mě někdo probodnul. Je to moje vina. Byl jsem zbabělec který se bál její reakce. Teď už s tím nic nezmůžu. Byl jsem moc pomalý. Nejspíš jsem čekal že to jednou přijde. Vše jí řeknu a bude to dobrý.
Ne.
Neudělal jsem to a teď za to zaplatím. Nikdy se z této bolesti nevyléčím. Pořád mě bude hlodat a říkat to že je to moje vina. Každé ráno se budu budit s touhou to vše ukončit. Byl jsem jí tak posedlý a uvědomuji si to až teď. Až když jsem ji ztratil. Ztratil jsem osobu pro kterou jsem každý den otevíral ráno oči, pro kterou jsem se smál, pro kterou jsem brečel či klečel.
Když mi dojde že ještě budu s ní ve stranger things budu muset natáčet 18+ scénky -a to ne jen jednou-, bolí mě to ještě více. To všechno bych mohl možná mít kdybych byl rychlejší.
Rychlejší než byl Jamie.Rozhlédl jsem se po domě. Byl celý rozházený na ruby. Skoro všechny skleničky z poliček byly roztříštěné na zemi, kytky spadlé na boku na zemi či menší obrácený stůl.
Když jsem přišel domů, vypustil jsem to všechno ze sebe. Lítalo tu to. Měl jsem takovou zlost a nenávist. Jamie to moc dobře věděl. Znal celou mou duši jako kdyby o ní četl knihu a přes to mi tohle udělal.
Po tváři mě lechtaly slzy které ne a ne nepřestat padat. Měl jsem chuť dojít si pro lano, pověsit ho za zábradlí u schodů, strčit do oka hlavu a seskočit. Moje city by byly osvobozené. Přestalo by mne bolet v hrudi. Ale pořád mě něco táhlo zpět. Něco mi říkalo že bych to měl ještě zkusit. Nechci tu Sam nechat. Lepší ji vidět skoro každý den šťastnou než zemřít a nevidět ji vůbec.( tady je ještě jedna velmi smash fotka🫶🏼🥰)
ČTEŠ
Perfect Love 2 (Joseph Quinn)
RomancePokračování Perfect love je tu! Sam začíná velké dobrodružství v herectví. Dostane ji to do výšin. Zjistí že být slavná je trochu těžší ale také zjišťuje, že po těch letech nedůvěry, může přece jen někomu důvěřovat..