O PĚT MĚSÍCŮ POZDĚJI...
Sam je již dvacet let a Josephovi již (podle příběhu) dvacet tři. Stranger Things 5 již vyšlo a každý si Sam v roli Cassandry zamiloval.
Tak se odehrává první oficiální Comic con Samanthy Quinnové.J: Už tam dojel?
S: Ne ještě ne, čekám tu až mi zazvoní na zvonek.
J: Dobře.
Jemně jsem se uculila a odložila mobil vedle sebe na stůl. Kousla jsem si do jedné topinky kterou mi připravil táta,, Už tu bude. " oznámila jsem.
,, Mhm.." odpověděl táta s plnou pusou a já se musela hodně ovládat abych se nerozprskla z toho smíchy.
,, Jsem zvědavá jaký to bude. " zasnila jsem se a přitom si prohlížela bílý strop nad námi.
,, Určitě si to užiješ." usmál se táta a napil se svého zeleného čaje. Nějak jsem nepochopila lidi kteří tento druh čaje mají rádi. Vždy jsem spíše milovala ten Anglický. Černý čaj dolévaný lahodným mlékem. I teď jsem ho měla, neodolala jsem a napila se.Crrrrr...
Crrrrr..
Oba jsme se po tom zvuku otočili. Byl to domovní zvonek. Rychle jsem si dala do pusy poslední kousek toustu a zapila ho čajem. Vzala jsem si tašku a vyběhla ke dveřím.
,, Užij si to! " zvolal ještě táta když jsme již chtěla zvenčí zavřít dveře.
,, Jasně, měj se!" zamkla jsem a otočila se. Před našim domem stálo černé velké auto s tmavými skly, takže nebylo vidět dovnitř.
Z místa řidiče vystoupil mladík s bicepsy a pokynul mi,, Samantha Quinnová?"
,, Ano, jistě. " odpověděla jsem. Byl to nejspíš bodyguard. Joe mi o něm ani neřekl. Muž mi otevřel dveře a já si nasedla s pomocí držení se jeho ruky. Poté za mnou zavřel a nasedl si na místo řidiče. Auto vyjelo a má cesta na první Comic Con začala.~~~~~>
Zastavili jsme před velkou budovou. Poupravila jsem si své šaty a vlasy a vydala se z auta ven.
Joeovi jsem říkala že je to jen obyčejný Comic Con a žádné převelké šaty nepotřebuji ale trval na tom.
Prý je tento Comic Con neobyčejný.PŘED PÁR DNY...
,, Něco tu pro tebe mám.. " uculil se Joe a z tašky vytáhl elegantní černou krabici se zlatou mašlí. Jemně jsem pootevřela rty a pohlédla na něho od krabice.
,, To jsi nemusel.."
,, Ne, nemusel ale chtěl jsem. Chci aby jsi věděla že mi na tobě záleží. " přerušil mě a kývl
hlavou ke krabici. ,,Teď už to rozbal. " usmál se.
Rozvázála jsem mašli a otevřela krabici. Ležely v ní bílé třpytivé šaty se šperky.
,, Tohle je tvůj první Comic Con a navíc se na to musíš i tak dobře obléct jelikož je to první setkání Stranger Things pět a-"
Přerušila jsem ho velkým objetím.
Měla jsem velkou radost. Šaty vypadaly nádherně až jsem měla na krajíčku.
,, Děkuji, jsou úchvatné." šeptla jsem a vytáhla šaty z krabice abych je viděla v celé své kráse.
Byly ohromující..
Vydechla jsem úžasem,, Kolik -"
,, Na tom nezáleží. " skočil mi Joe do řeči a stoupl si vedle mě,, Navíc.. Ceny dárků se nikdy neříkají." usmál se a prohlédl si šaty.
,, Není to nějak moc?" zeptala jsem se.
,, Jak to myslíš? " svraštil obočí.
,, No, viděla jsem ty fity z dřívějších Comic Conů.. Tohle tam nikdo nenosil." povytáhla jsem na něj obočí.
,, Co jsem viděla, ty jsi měl džíny, triko a mikinu." šeptla jsem.
,, Takže jsi sis mě prohlížela?" zeptal se s menším úšklebkem. Polkla jsem suchý knedlík v krku,, Ne, jen jsem si toho všimla." snažila jsem se zachránit situaci.
Naklonil hlavu na stranu a přivřel víčka,, Víš co.. Jsem vlastně rád že nejsi jedna z těch žen které se mi neustále věší na krk." podíval se mi do očí. Já se na něho také otočila.
,, Někdy mě to lehce z znervózňuje." pousmál se a podíval se směrem k zemi když jsem se mu upřeně dívala do jeho hnědých očí.
,, Jednou mě jedna fanynka požádala o nezávaznej sex. " semkl rty v přímku aby nevyprskl smíchy. Já se neudržela a začala jsem se smát.
,, No co? Co je na tom vtipnýho?" v tom se také neudržel a začal se smát taky. Byl nádherný pocit vidět ho takto šťastného. Už dlouho se tak nefalšovaně nesmál. Upustila jsem šaty a spadla břichem na postel. Se smíchy jsem se stočila do klubíčka a snažila se přestat smát ale nešlo to.
Joe byl na tom podobně. Dokulhal se k posteli a také si na ni lehl jako já. Ležela jsem čelem proti jemu a on hned proti mě. Smích nám již docházel a nastávala trapná jiskřivá chvilka. Byli jsme od sebe sotva pár centimetrů což mě znervózňovalo.
Cítila jsem jeho teplý dech na mých rtech a u toho sledovala jeho blýskající se oči. Cítili jsme mezi sebou to napětí a prosili toho druhého aby se odtáhl jako první. Nakonec jsem to byla já kdo se odtáhl a vzal do rukou šaty které doposud ležely na koberci mého pokoje.
,, Myslíš že je to moje velikost? Abys je nekupoval podruhé. " prolomila jsem ticho a šaty pověsila na ramínko.
,, Jsem si tím jistý." vstal z mé postele a přišel ke mě.
,, Nechceš se dívat na nějaký film? " zeptala jsem se a otočila se na něho. Usmál se a u toho sledoval celý můj obličej. Jako kdyby ho měl vidět naposledy. Doufám že ne.
,, Co třeba Stranger Things 4?" zeptal se. Své koutky rtů jsem rozšířila v úsměv,, Moc ráda bych znovu viděla Eddieho. " souhlasila jsem a obešla Joea k televizi. Zapla jsem Netflix a pustila první díl čtvrté série.
Joe již seděl na posteli opřený o opěradlo. Byl celý uvolněný, bez starostí. Do široka se usmíval.
Sedla jsem si vedle něho a protáhla si svaly v těle. U toho mne celou dobu sledoval až jsem se zastyděla, jelikoz to mé protahování vypadalo jako kdybych se mu prodávala. Avšak co, zná mě že taková nejsem.
Protáhla jsem si paže a pak páteř tím, že jsem prohla v zádech. Koutkem oka jsem si všimla jak moji vrchní část těla Joe projel pohledem. Cítila jsem to. Jak jeho zrak se potuloval nejdřív po mém břiše, přes má ňadra až po krk.
Opřela jsem se a přikryla dekou.
Po téhle chvíli se těžce budu soustředit na Stranger Things. Spíše mě v mysli bude neustále nahánět ta chvilka jeho pozorování..
ČTEŠ
Perfect Love 2 (Joseph Quinn)
RomancePokračování Perfect love je tu! Sam začíná velké dobrodružství v herectví. Dostane ji to do výšin. Zjistí že být slavná je trochu těžší ale také zjišťuje, že po těch letech nedůvěry, může přece jen někomu důvěřovat..