4. Kapitola

32 8 3
                                    

,, Dýchej, už! " vykřikl jsem s pár slzami když už jsem se snažil snad minuty. Zatlačil jsem dlaněmi tak silně až se tělo pode mnou pohlo.
Sam se hluboce nadechla a začala plivat plno vody.
Ihned jsem ji vzal do náruče a dlaní ji hladil po temeni hlavy.
,, Už je dobře.." uklidňoval jsem ji,, A ty vypadni, s tebou si ještě promluvím." procedil jsem skrz zuby na Jamieho který vypadal otřesně. Nejspíš to s ním také zacloumalo.
Sam začala brečet a já si ji tiskl více k tělu jako kdyby mi ji měl Jamie znovu vzít.
,, Ne pleure pas" zašeptal jsem. Sam mě objímala pažemi kolem mého trupu a hlavu měla zabořenou do mé hrudi. Nohy si přehodila přes ty mé. Maya si k nám klekla a opatrně začala Sam hladit na zádech. Ustaraným pohledem se na mě podívala a přiblížila se,, Joe je strašně naštvanej a odešel za Jamiem" zašeptala,, Nejspíš si promluvit. "dodala.
,, To není sám." řekl jsem mírně naštvaně,, Už dobrý, amour " zašeptal jsem směrem k Sam která na to poté kývla. Vzal jsem si ji více do náruče a vstal. Byla to trochu fuška ale dal jsem to.
,, Kde je nějaký pokoj?" zeptal jsem se Mayi jelikož dříve tu už byla vícekrát ale já to tu pořádně ještě neznal.
,, Pojď za mnou" otevřela dveře a já ji následoval až do jedněch dveří v chodbě.
,, Tady" ukázala na bílé dveře a otevřela je,, Je to pokoj pro hosty, řeknu ostatním že jste tu ať vám sem nějak nevlítnou. " dodala a odešla. Vešel jsem do pokoje a zabouchl za sebou. Byl to nádherný velký pokoj a taky s masivní postelí. Přišel jsem k ní a položil lehce Sam na ni. Zamotala se do klubíčka a jemně popotahovala.
Sedl jsem si k ní abych ji viděl do tváře a jemně ji dlaní pohladil na zádech. Její tělo trochu zavybrovalo pod tím dotekem.
,, Sam" vydechl jsem její jméno do prázdnoty jako kdybych si myslel že jí to povzbudí a bude ji lépe.
Pohlédla na mne psíma očima a já neodolal úsměvu.
Pomalu si sedla vedle mě a opřela si hlavu o mé rameno.
,, Je to lepší? " podíval jsem se na ni koutkem levého oka. Sam jen zakývala hlavou.
,, Umíš plavat?" zeptal jsem se.
,, Ano" šeptla nenuceně a popotáhla. Když jsem zahlédl její slzu na tváři, ihned jsem ji palcem setřel.
,, Omlouvám se za něj, někdy umí se chovat jako pořádný blbec. " řekl jsem jemně podrážděně a položil paži přes její ramena. Kývla ve znaku souhlasu.
Takto jsme tam seděli a objímali se asi tak deset minut. Poté jsme šli za ostatními a dohodl jsem se s Joem že si jeho půjčím auto a odvezu Sam domů. Mezitím co jsem domlouval odvoz si Sam lokla pár skleniček alkoholu který stál na menším stolku a já si byl jistý že brzy bude celkem hodně opilá.
,, Prosím tě, pojď. " řekl jsem a odtáhl ji od snad páté skleničky whisky.
Věděl jsem jak vždy tohle dopadá, jak dopadá když je pod vlivem, proto jsem ji neposadil na místo spolujezdce ale dozadu. Jinak bych si byl jistý že začne vyšilovat a možná mě i zabije..
Jak se jednou málem stalo Oscovi. Stále si pamatuji ty chvilky. Třeba tu když jsem pro ni jel k Olimu s Oscou. Držela nůž sotva pár centimetrů nad Oscovým okem. Chybělo málo a mohl být bez oka.

,, Joe? " ozvala se zezadu napůl spící a přiopilá Sam. Vzhlédl jsem do zrcátka a zahlédl ležící Sam se zavřenýma očima,, Ano?"
Jemně se nadechla a začala,, Mám tajemství ale nesmíš to prozradit jednomu člověku.. " zašeptala.
Tikal jsem mezi ní v zrcátku a cestou.
,, Jistě.. Komu? " zahl jsem do zatáčky.
,, Nesmíš to říct.. Josephovi.. Slibuješ?"
Popotáhl jsem obočí.
Zřejmě je opilá až až
,, Samozřejmě." řekl jsem a čekal co přiopilého z ní vypadne. Avšak toho jsem nečekal..
,, Je l'aime tellement..Comprenez-vous cela? C'est un bel homme.. Je le veux.. Je le veux vraiment.."
Strnul jsem. Moc francouzsky neumím, ale u tohohle vím přesný překlad..

Je t'aime aussi, probablement..

Sam se nadechla k dalším slovům
,, Mais il ne m'aime pas.."

Perfect Love 2 (Joseph Quinn) Kde žijí příběhy. Začni objevovat