7. Kapitola

39 4 3
                                    

Nemohla jsem tomu uvěřit. Stála jsem tam před ním jak opařená. Skoro vůbec se nezměnil. Ty oči bych poznala všude.
,, Ahoj" šeptla jsem a spolkla knedlík v krku. Sebastian na tom byl úplně stejně. ,, Ahoj" zamnul si zátylek,, Co tu děláš? " zeptal se a uvolnil mi cestu abych mohla dovnitř. Vešla jsem a prohlédla si to tu. Mám radost že se mu ten sen splnil.
,, Napadlo mě si nechat udělat další tetování." sedla jsem si na křeslo a vzhlédla na něho. Snažila jsem se nedávat najevo moji nervozitu ale moc to nešlo. Sebastian přišel ke mě a sedl si na stoličku.
,, Jaké chceš?" podal mi leták ale já zakroutila hlavou,, Vyberu něco z telefonu. " vytáhla jsem mobil a začala hledat. Pozoroval mě a já se to snažila ignorovat.
Po chvilce hledání jsem našla to pravé tetování. Namířila jsem na něj obrazovku telefonu,, Toto, ale ne sem."

Sebastian trochu svraštil obočí,, Kam tedy?" ,, Na druhou stranu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sebastian trochu svraštil obočí,, Kam tedy?"
,, Na druhou stranu. " řekla jsem. Přesně věděl kam. Oba jsme to věděli. Jemně kývl a já si sundala kalhoty. Snažil se nedívat a já mu to neměla za zlé.
Když jsem již ležela na lehátku jsem ve svetru a černých krajkových kalhotkách, Sebi se pustil do práce.

,, Koukám že sis to splnil. " promluvila jsem do prázdna a dívala se na strojek na mým těle.
Sebi se usmál,, Jo, jsem za to moc rád."
Kývla jsem a snažila se najít další věc abych zaplavila to trapný ticho.
,, A co ty? " zeptal se.
,, Nedělej že jsi o tom ještě neslyšel.."usmála jsem se na něho.
Zakroutil hlavou ale i tak jsem na něm viděla že o mém herectví a o photoshopových fotkách kde se líbám s Joem určitě ví.
,, No.. Taky jsem si splnila sen." šeptla jsem,, Hraju ve Stranger Things. "
,, To je skvělý" řekl nenuceně.

Po hodině povídání a tetování byla práce hotová. Vypadalo to nádherně. Pozorovala jsem to v zrdcadle a všimla si za sebou, jak Sebi si ho také prohlíží.
,, No moc nekoukej, už ho nikdy neuvidíš. " zdůraznila jsem a oblékla si kalhoty. Vytáhla jsem peněženku ale v tom Sebastian zakroutil hlavou.
,, Ne to je dobrý, sliboval jsem ti přece že to máš u mě vždy zadara."
Kývla jsem hlavou,, Dobře.. Díky. " zašeptala jsem. Sebi přišel ke mě blíže až se naše těla skoro dotýkala. Vzhlédla jsem od země mu do očí a čekala co se stane. Svým obličejem se přiblížil k tomu mýmu a náhle jsem ucítila jeho sladké rty na těch mých. Chutnaly po mém oblíbeném víně, stejně jako tehdy když se toto stalo naposledy. Svým jazykem mi pootevřel ústa a dotkl se toho mého. V líbání jsme ani jeden nepřestal. Jednou rukou mě vzal za pas a přitáhl si mě k sobě až jsem byla natisknutá na jeho těle. Svou dlaň jsem položila na jeho tvář. Trochu se sklonil a uchopil mě pažemi pod kolenama čímž si mě vyhoupl na sebe. Popošel dál a položil si mě na stůl.
Nejraději bych přestala, jelikož jsem si slíbila že nebudu ocucávat každýho kluka v Londýně ale Sebi je výjimka. Není to Londaň, je to Francouz, jako já.
,, S’il vous plaît, ne vous arrêtez pas" zavrněl mi do úst,, Tu m’as manqué.. "
Vzdychla jsem nad jeho hlasem,, J’ai besoin de toi.." zašeptala jsem mezi polibky.
,, Je te promets que je suis meilleur que lui. "  dodal a mě to donutilo zasténat jeho jméno.
V tom ale začal zvonit mobil, můj mobil.
Na displeji bylo napsané Joe<3
Malinko jsem protočila panenky.
,, To je on že jo? " zeptal se,, Ten se kterým tě všichni shipujou. "
Kývla jsem a hovor přijala.

Perfect Love 2 (Joseph Quinn) Kde žijí příběhy. Začni objevovat