14. Kapitola

38 7 2
                                    

Další den..

Unaveně jsem ležela na posteli a zírala do stropu. Neustále jsem přemýšlela nad tou chvilkou. Nad tou otázkou jednoho fanouška která zněla  Co máš na Sam nejraději?.
Přemýšlela jsem nad Josephovou odpovědí. To jakým tónem to řekl. Jako by byl přímo uchvácen. Opravdu se mu na mě líbí osobnost a.. A oči?
Nemůžu na to přestat myslet. Jako by se mi ta chvíle zařízla do duše a nešla vytáhnout ven.
Je to divné. Nikdy jsem takhle o žádné chvíli nepřemýšlela.

Dneska byla ta chvíle kdy tátovi musím říct že mám tu roli. Pořád není doma takže jsem mu to nesdělila. Chci mu to povědět osobně.
Poslední dny mi hodně píše Jamie. Nejdřív se omlouval za to že mě shodil do bazénu, pak mi začal každé ráno psát "Dobré ráno" a pak následovalo i večer "Dobrou noc". Nevím co ho najednou tohle všechno popadlo. Včera ještě večer mi psal že by se mnou chtěl jít někam ven. Nepřemýšlela jsem a odepsala že bych klidně mohla. Na to Jamie odepsal že přijde i Joe a jestli to nevadí. Já na to že určitě ne. Dovy kam mě to zatáhne.

Uslyšela jsem klíč v zámku a bez přemýšlení jsem ihned vyskočila z postele a běžela po schodech dolu. Táta si zrovna sundával bundu. Objala jsem ho a on se trochu zasmál.
,, Copak se boří svět? " uculil se a já se odtáhla.
,, Musím ti něco říct." šeptla jsem.
,, Ano? "šeptl nazpět.
,, Mám tu roli!" vykřikla jsem a začala skákat do vzduchu. Pořád jsem z toho neskutečně nadšená.
,, Vážně? " udělal překvapivý výraz.
,, Jo!" doskočila jsem,,Ale je tu ještě jeden menší problém." začala jsem vážně. Tátův úsměv povadl,, Jaký? "
Nadechla jsem se,, Budu muset odjet do Ameriky už příští týden na další natáčení.." vydechla jsem.
,, A to je ten problém? " zašeptal.
,, No.. Jo?" řekla jsem a mírně svraštila obočí.
,,Ale však mě to vůbec nevadí! Splníš si tím tvůj sen a z toho mám radost." objal mě znovu a já byla nejvíc nadšená. Opravdu pojedu do Ameriky a nic mě nezastaví. Už ani tátovo "ne".

Perfect Love 2 (Joseph Quinn) Kde žijí příběhy. Začni objevovat