3. Kapitola

38 6 3
                                    

Sam

Když jsme již přijeli k domu Kerryho, s rychle bušícím srdcem jsem popadla tašky a čekala až vystoupí Jamie.
Vyšel z auta a podal mi ruku. Chytla jsem se ho a vystoupila.
,, Děkuji " usmála jsem se na něj.
,, Le plaisir de mon côté.." uculil se a něžně mě pustil. Svraštila jsem obočí
,, Parlez-vous Français? " zeptala jsem se.
,, Principalement les phrases les plus utilisées." odpověděl.
,, Ah, d’accord " kývla jsem a vyšla směrem k velkému bílému domu. Maya ke mě přišla s úsměvem,, O čem jste se to bavili?" zeptala jsem se.
,, Ce n’est pas vos affaires, l’amour" usmála jsem se a jemně zachichotala,, Ne, to bylo zlý.. Ehm" šeptla jsem si pro sebe,, Bavili jsme se o tom, že umí francouzsky."
,

, Aha.. To je mi teda romantika" zachichotala se a vešla společně se mnou do domu.
,, Vítejte v mý vile" zaptipkoval Kerry. Většina se zasmála až na mě a Joea.
Kerry nás zavedl do velké místnosti s bazénem. Byl masivní.
Každý si svlékl kalhoty a triko. Všichni měli pod tím vším již plavky včetně mě.
Svým zrakem jsem zabloudila k Joeovi který si právě svlékal triko. Byl sice zády ke mně, ale i tak jsem viděla jeho svalnatá záda a široká ramena. Vlasy si jemně rozcuchal. Poté si svlékl kalhoty a já viděla jeho šortky na plavání. Byly černé a měly bílý pásek s nápisem Calvin Klein.
To vše mě zcela rozpálilo.
Po celém těle, úplně všude.
,, Ty nejdeš do vody? " zeptal se vedle mě Jamie který již byl také v plavkách. Byl stejně vypracovaný jako Joe, avšak tak moc jako Joe mě nerozpálil.
,, Jo, jdu.." řekla jsem a nervózně přešlapovala.
,, Jestli se nechceš svlékat před všemi, můžeš si dojít na toalety. " řekl a jemně se dotkl mé dlaně snahou mě uklidnit.
,, Ne, to je dobrý. " řekla jsem a začala si svlékat mikinu.
Když jsem již měla na sobě jen své dvojdílné černé plavky, přišla ke mě Maya,, Holka ty válíš! " řekla a pískla ,, Jsi sexy" dodala.

(Pro představu vypadají nějak takto)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Pro představu vypadají nějak takto)

Rozhlédla jsem se kolem a spatřila Joea. Vypadal.. Jinak..
Takový výraz u něho není zvykem. Měl pootevřená ústa a prohlížel si mě od hlavy k patě. Jemně mě to znervóznilo takže jsem ihned uhla pohledem.
,, Tak pojďte! " vykřikla Sadie a skočila ve svých fialových plavkách do vody. Trochu nás pocákala a já mohla zjistit jak teplá voda je. Byla asi tak akorát. Ne teplá, ani ne studená.

Všichni již byli ve vodě až na mě, Jamieho a Joea. Seděla jsem na kraji a máčela si nohy ve vodě. Na zádech jsem ucítila dlaně a náhle jsem se ocitla ve vodě. Bylo to tak rychlé že jsem to skoro nepostřehla.
Vyplula jsem nad vodu a zhluboka se nadechla. Byl to Jamie kdo mě hodil do té vody.

Joseph

Sledoval jsem ostatní jak si užívají ve vodě. Nevím proč ale momentálně jsem neměl náladu nějak blbnout.
Půjdu do vody později, stejně tu budeme celé odpoledne. Nesledoval jsem jen ostatní ve vodě, sledoval jsem hlavně Sam a Jamieho.
Tu jiskru mezi nimi.
Hodil ji do vody a ona za ním vylezla zpátky. Smála se.. Byla šťastná..
Snažila se Jamieho strčit do vody ale on těsně před okrajem stál a snažil se nespadnout do vody. Letmo pohledem se podíval na mě.
Hajzl
Věděl že budu naštvaný.. Nechápu proč mě to vůbec vadí.. Nemělo by.
Jamie se otočil a popadl Sam do náruče. Z plného hrdla se začala Sam nahlas smát,, Pusť mě! " zavelela ale on se začal točit do kola.
Pevně se ho držela aby nespadla. Byli tak moc šťastní, jako by to bylo vystřižené z nějakého romantického filmu.
,, Pusť mě už!"
,, No jo" odpověděl Jamie a se Sam v náručí přišel blíže k vodě, kde ji pustil. Zahučela do vody a Jamie za ní.

Dráždilo mě to. Byl to divný pocit..
Žárlím snad?
Ne to ne.. Sam má právo být po tom všem co se ji kdy stalo šťastná. Každý má na to právo.

,, Sam? " promluvil najednou nervózně Jamie a díval se pod vodu na nějakou věc.
Bleskurychle jsem vstal a zamžikal.
V tý vodě byla Sam.. A nehýbala se..

Vyběhl jsem a skočil do vody. Bylo mi jedno zda všechny pocákám vodou, teď a tady jde o život Sam.
Když jsem ji spatřil, vypadala jako vlající pírko ve větru. Díky vlnám vody se její tělo mírně pohybovalo a pomalu klesalo ke dnu.
Ihned jsem ji vzal do náruče a vyplaval s ní na vzduch.
Bušilo mi srdce jako o závod narozdíl od toho jejího. Jejich srdce tloukalo krátce a potichu.
Položil jsem ji na zem vedle bazénu. Všichni již byli vedle mě a Jamie si začal klekat k Sam.
,, Ty ne" zavelel jsem mu,, Jdi dál! " dodal jsem. Jamie si neuvědomuje co všechno způsobil.. Jako vždy.
Začal jsem umělým dýcháním. Neřešil jsem že se přitom dotknu svými rty, těmi jejích. Teď jde o slunce mého života, který pomalu uhasíná..

Perfect Love 2 (Joseph Quinn) Kde žijí příběhy. Začni objevovat