7. fejezet : Marauders

41 1 0
                                    


1971. szeptember 15., szerda

Másnap reggel James és Sirius alig tudták visszatartani a lelkesedésüket, és a többi griffendéles előtt vonszolták a szobatársaikat reggelizni. Ők voltak az első diákok, akik megérkeztek a nagyterembe, kivéve néhány hollóhátast, akik a VARÁZSLÓ-felkészítő könyveik fölé görnyedtek, és hatalmas bögre feketekávét szorongattak.

"Tökéletes." Sirius sugárzott az üres padokról. „Első sor ülései!"

- Fogadok, hogy órákig nem jön senki. panaszkodott Péter félálomban, könyökével az asztalnak támasztva.

- Ó, vidíts fel. James mindenkinek töltött egy nagy csésze teát. - Nem akarod látni kemény munkánk gyümölcsét?

- Nem reggel hatkor. - válaszolta Péter a teáját kortyolgatva. Sirius összerándult a zaj hallatán, és feléje lökött egy tányért.

- Igyál egy kis pirítóst, és hagyd abba a nyafogást.

Remus is fogott egy kis pirítóst, és négy részre vágta. Az egyik negyedikre citrus lekvárt, a másikra lekvárt, a harmadikra ​​vajat, az utolsóra citromtúrót tett. Figyelmen kívül hagyta Sirius szórakozott pillantását. Remusnak még soha nem volt ennyi választéka, és úgy döntött, hogy minden étkezésnél a legtöbbet hozza ki belőle.

Szerencsére nem kellett sokat várni arra, hogy lassan újabb tanulók érkezzenek reggelizni. Az első mardekárosok akkor érkeztek meg, amikor Remus már majdnem végzett a pohárköszöntőjével. Három fiú és két harmadik éves lány. Az asztalukhoz igyekeztek, nem vették észre a négy türelmetlen griffendélest, akik feszülten figyelték őket. Néhány pillanatig nem történt semmi. Sirius csalódottan sóhajtott. De aztán. A magasabb fiú kissé megmozdult a padon, és megvakarta a karját. Úgy tűnt, hogy egy másik valamiért nyúl a nadrágzsebében, de onnan, ahol Remus ült, jól látszott, hogy hevesen vakarja a lábát. A harmadik folyamatosan a pálcájával vakargatta a füle mögé.

"Működött!" - suttogta James, lélegzetvisszafojtva a meghatottságtól. Most még Péter is boldognak tűnt.

Ahogy a mardekárosok megérkeztek, problémájuk egyre nyilvánvalóbbá vált - és vidámabbá vált. Hét órára már tele volt a mardekáros asztal izgatottan vergődő és kaparászó fiúkkal és rémült lányokkal. Egy ponton Amycus Carrow, egy termetes hatodéves, még a köpenyét, az iskolai pulóverét és még a nyakkendőjét is letépte magáról, hogy hevesen megkarcolja a mellkasát, amely, ahogy Remus látta, már vörös volt. Szinte sajnálta őket.

De aztán jött Piton. Legyen szó karmáról vagy puszta szerencseről, úgy tűnt, Perselus különösen rosszul reagált a csipkebogyó magjaira. Lehajtott fejjel lépett be a szobába, haja eltakarta az arcát, de az orrát nem, ami láthatóan élénkvörös volt.

- Ó, Merlin! Sirius zihált, és annyira nevetett, hogy a gyomrát fogta. - Mondd, hogy az arcára szálltak!

- Hé, Snotlout! James hirtelen felkiáltott, hogy magára vonja a másik fiú figyelmét.

Piton megfordult, felnézett; a haj elvált az arcától. Arcának bal oldalát borzalmas kiütés borította, amely a halántékánál kezdődött, és végighaladt a nyakán, és eltűnt az egyenruhája alatt. A bal szeme is vörös volt, a szemhéja duzzadt és fájt.

- Milyen jól vagy ma! Sirius dúdolta. A négy fiú nevetésben tört ki, amikor Piton kiszaladt a teremből.

Mire a reggeli véget ért, a kastély felbolydult, mindenki kíváncsi volt, hogyan történt ez a mardekáros fiúkkal. Sirius és James úgy nézett ki, mint két gyerek karácsony reggelén, és Peter is jócskán felvidította magát - emlékeztette a fiúkat, hogy az egész kaland azért lehetséges, mert őrködött .

all the young dudes 1. részWhere stories live. Discover now