Kedves Remus!
Milyen a nyarad eddig? Az enyém szemét.
Múlt héten volt Bellatrix esküvője – legalábbis jövőre nem lesz a Roxfortban. Regulus és én vőfélyek voltunk, és zöld köntöst kellett viselnünk . Határozottan nem az én színem. Az egész családom ott volt, borzasztó volt. Látnod kellett volna, hogy Bella mit csinált a hajával, teljesen mentálisnak tűnt. Cissy az övét is befestette – szőkére, szóval úgy néz ki, mint az elakadt barátja, Malfoy. Nem hiszem el, hogy a nagynéném megengedte, lefogadom, hogy anyám nem engedte, hogy befestsem a hajam .
Bárcsak az iskolán kívül is varázsolhatnánk, kutattam az átkokat apa könyvtárában – biztos lesz néhány kiváló cucc a Snivellus számára jövőre.
James azt mondja, hogy a szülei megengedik, hogy náluk maradjak ezen a nyáron. A szüleim nem engednek Potterékhez, de megengedhetik, hogy Pettigrewéknál maradjak, ezért megkérem Pete-et, hogy hívjon meg. James azt mondta, hogy téged is meghív, remélem el tudsz jönni. Nagyon jó lesz, akár az iskola.
Hamarosan találkozunk,
Sirius O. Black
* * *
Kedves Remus!
Remélem jól telik a nyarad, és a muglik nem cserbenhagynak.
Anya és apa azt mondják, hogy szívesen eljönnél meglátogatni. Sirius egész nyáron próbál civakodni, ami zseniális lenne. Ha tudsz jönni, válaszolj mihamarabb ennek a bagolynak. Anya azt mondja, hogy ő maga ír levelet, ha az anyósának szüksége van rá.
Legjobb,
James.
* * *
Kedves Remus!
James és Sirius azt mondják, hogy megpróbáltak kapcsolatba lépni veled, de nem válaszoltál. Mondtam nekik, hogy talán nem tudod, hogyan működnek a baglyok. Kösd a levelet a lábukra, ahogy mi tettük, aztán engedd el. Általában oda kerülnek, ahol kell.
Remélem el tudsz jönni meglátogatni.
Péter.
* * *
Kedves Remus!
Minden rendben veled? Nem hallottunk felőled semmit, remélem nem próbáltad a mugli posztot használni. Most a Pottersnél vagyok, nagyon jó. A szülei nagyon kedvesek, nem olyan, mint az enyém.
James egy kicsit fájdalmas. Azt hiszi, idén mindketten bekerülünk a kviddicscsapatba, és folyamatosan hatkor kelt, hogy gyakoroljam a repülést. Teljesen hülyeség. Bár ez egyfajta móka, és ha a Griffendélesnek szüksége van egy verőre, akkor lehet, hogy megpróbálom. Alig várom, hogy megmutathassam neked a seprűmet, ha akarod, belevághatsz – talán jobban szeretsz repülni, ha megfelelő felszerelésed van.
James úgy gondolja, hogy az anyósod nem engedi, hogy eljöjj – szerinted ha írnánk Dumbledore-nak vagy McGalagonynak, akkor kaphatnának engedélyt? Varázsló vagy, elvégre nem szabad muglikkal ragadni egész nyáron.
Ha tényleg nem tud jönni, akkor a Diagon Alley-ba mész az iskolai dolgaidért? Talán mindannyian találkozhatnánk ott augusztusban?
Remélem jól vagy.
Sirius O. Black.
* * *
Kedves Remus!
Nem a martalócok nélküled, kérlek, gyere! Rengeteg helyünk van, és anya nem bánja. Siriust és Pete-et jövőre kviddicsre oktattam – úgy gondolom, hogy ha túllendülünk a magassággal kapcsolatos problémádon, akkor tisztességes verő leszel.
Szereted megütni a dolgokat, igaz? És valószínűleg te vagy a legerősebb négyünk közül, úgyhogy úgy gondolom, van értelme. Sirius is verő akar lenni, meg tudja mutatni, hogyan kell csinálni. Még azt is megnézem, hogy ott van-e még a régi seprűm a fészerben, és megkaphatod!
James.
* * *
Kedves Remus!
Kérlek, gyere és ments meg minket Jakab rémuralmától. Nem is akarok a kviddicscsapat tagja lenni.
Péter.
* * *
Kedves Remus!
Remélem, megkapod ezeket a leveleket. Kezdünk aggódni érted.
Mindannyian együtt mentünk a Diagon Alley-ba, nagyon jó volt. James anyja vett nekünk fagylaltot, és elengedett minket, ahova szerettünk. Valószínűleg körülbelül három órát töltött minőségi kviddics kellékekben . Nagyon szerettem volna kijutni a mugli Londonba, és keresni egy lemezboltot, de nem hagyhattuk el a sikátort.
Andromeda küldte nekem ezt az új albumot – Merlin, tényleg hallanod kell, Lupin! Jobb, mint az Electric Warrior. Jobb, mint BÁRMI. Biztos vagyok benne, hogy az énekes valójában varázsló – hallott már David Bowie-ról?
Jó a nyarad? Milyen visszatérni?
Írj hamar!
Sirius O. Black.
* * *
Kedves Sirus,
Kérlek, ne küldj nekem több levelet. Nem tudom elolvasni őket, és a matrónát idegesítik a baglyok.
Találkozunk a vonaton.
Remus.
ESTÁS LEYENDO
all the young dudes 1. rész
Fanficegy wolfstar story lesz. ez időbe telik míg kibontakozik de szerintem érdemes elolvasni😉