1972. január 2. vasárnap"Ragyogó!" James felkiáltott, és lecsapta a kezét a fürdőszobapultra: „Teljesen zseniális!"
– Olyan okos vagy! Péter kitört.
Mind a négyen összezsúfolódtak a kis közös fürdőszobában. Sirius a fürdőben állt, teljesen felöltözve, esernyőt tartott a feje fölött, Remus pedig a felette lebegő szürke viharfelhőre mutatott pálcájával. Szakadt az eső. Sirius fel-alá csoszogott a fürdőkádban, de a felhő szilárdan a feje fölött maradt, és követte minden mozdulatát.
James és Peter alig két órája érkeztek vissza karácsonyi ünnepükről, és amint a vacsora véget ért, Remus és Sirius felrángatta őket az emeletre egy demonstrációra.
– Lupin adta az ötletet, de utánanéztem a bűbájoknak, hogy megcsináljam – sugárzott büszkén Sirius –, nem fogja tudni, mi ütötte meg !
– Mikor tehetjük meg? James most fel-alá ugrált, készen arra, hogy felrobbanjon az izgalomtól. „Holnap először? Reggeli? bájitalokat?"
– Vacsora – rázta a fejét Sirius –, inkább közönség.
– Igen, vacsora – bólintott James bölcsen, mintha az ő ötlete lett volna. – Komolyan, ti ketten, nagyon büszke vagyok.
– Egészségedre – vonta fel ironikus szemöldökét Sirius. Aztán Remusra nézett: - Hm... Lupin? Valószínűleg most abbahagyhatod. Egyre vizes a lábam."
"Ó!" Remus lerázta magáról a bűbájt, látva, hogy több esőt hozott, mint amennyit az ősi dugólyuk elbír, Sirius pedig most bokáig a hideg vízben volt, talárja alja átázott. "Sajnálom."
- Jól van – nevetett Sirius, kilépve a fürdőből, és kinyomta a talárját.
– Szóval, Lupin csinálja ezt? – kérdezte James. Sirius vállat vont,
„Ő jobban ért hozzá. De én is megtehetem, ha közbeavatkozunk."
* * *
1972. január 3- án , hétfőn
A karácsony utáni első tanítási nap nagyon furcsa volt. James, Sirius és Peter ideges energiával várták a gyakorlati viccet. Remus is alig várta ezt – bár kissé ideges volt, mert neki kellett leküzdenie. De volt más oka is az izgalomra. Ez lenne az első iskolai nap az egész tudományos pályafutása során, amikor tud olvasni.
Sirius megmutatta neki, hogyan kell végrehajtani a varázslatot, és ez nagyon nehéz volt – végül Remus az idő nagy részében csak a másik fiút bízta meg vele, és úgy döntött, hogy több időt fordít arra, hogy később megtanulja, hogyan csinálja. A mágiája még mindig enyhén zavaros volt a telihold után, hajlamos túlnyúlni, és „kialszik", ha túl erősen koncentrál. Nem tűnt jó ötletnek önmaga ellen fordítani a pálcáját, amíg a hold kellőképpen le nem fogy, és nem tudja jobban irányítani.
A nap első felében minden volt, amire számított. Nem tudta elolvasni a táblát, de Charms többnyire gyakorlaton alapult, és Remust lenyűgözte, hogy mennyivel könnyebbé vált minden, amikor csak belenézhetett a szövegébe, anélkül, hogy emlékeznie kellett volna mindenre, amit Flitwick mondott a bűbáj lágyításáról. Ő volt az első az osztályban, aki felpattanta a téglát – Lily Evans nagy megdöbbenésére, aki általában a Charms legjobb tanulója volt.
Délután, a bájitalok alatt, kezdtek balulni a dolgok. Úgy kezdődött, hogy Slughorn visszaadta esszéiket a sárkányvér tizenkét felhasználásáról. Remus még karácsony előtt elkészült Sirius segítségével, és a martalócok összességében meglehetősen jól jártak. Szokás szerint Piton kapta a legmagasabb pontszámot, és öt pontot szerzett a Mardekárnak. Lily második lett, és pontot szerzett a Griffendélesnek. Csak néhány ponttal verte meg Siriust.
YOU ARE READING
all the young dudes 1. rész
Fanfictionegy wolfstar story lesz. ez időbe telik míg kibontakozik de szerintem érdemes elolvasni😉