Madam Pomfrey elborzadt Remus sovány, ütött-kopott testének állapotán, amikor végre meglátogatta.
– Mit csinált veled az a nő? Dühösen zihált.
– Ó, nem, mindezt magam csináltam – intett Remus szárazon a csupasz mellkasa felé. A nővér döcögött, és lehámozott egy újabb kötést.
– Igen, de alig tett valamit, hogy kezeljen... Fogalmam sem volt, hogy a mugligyógyászat ennyire primitív! Ezek varázslatos sebek, varázslatos gondoskodást igényelnek!"
Remus fáradtan bólintott. Már hozzászokott a vérengzéshez, a fájdalom súlyos teherként telepedett a vállaira – úgy gondolta, hogy valószínűleg csak el kell viselnie. Az élet tele volt korlátokkal, egyszerűen több volt, mint másoknak. Talán ezért vonzotta annyira James és Sirius.
Madam Pomfrey egész éjjel megfigyelni akarta őt, de ő rosszkedvűen visszautasította. Két hét múlva volt a telihold, és minél többet szeretett volna a saját ágyában aludni.
Lassan visszasétált a társalgóba, bár jobban érezte magát, mint egy hónapja – Madam Pomfrey olyan bájitalt adott neki, amitől laza és kényelmes, és kellemesen könnyed volt. Csendes délutánnak azonban esélye sem volt, mert amikor Remus a hálóterembe ért, Siriust az ágyán ülve találta, a lemezjátszó és a vadonatúj albumok szétterültek körülötte.
"Csillagfürt!" Izgatottan sugárzott: – Ezt hallanod kell!
– Köszönöm, Merlin, hogy itt vagy – nyögte fel James a saját ágyából, ahol egy kviddics magazint lapozott. – Egész nyáron arról a mugli énekesnőről dörmögött.
– Ő nem mugli! – csípőre tett kézzel csattant fel Sirius. – Varázslónak kell lennie. Kell lennie! Látnod kell, milyen ruhákat visel..."
Remus átment a szobán, és felvette a lemezhüvelyt. Enyhén meglepődve mosolygott,
„Ó, Bowie! Igen, kedvelem őt. De nem hiszem, hogy varázsló.
Sirius enyhén csalódottnak tűnt, amiért Remus hallott róla, és Remus sietve elmagyarázta: „ Sokat hallottam a Starmant a rádióban, de a St Eddy's-ben senkinek nincs meg az albuma!"
Sirius elhelyezkedett, és a lemezjátszóra helyezte a kezében tartott fekete korongot, és a helyére rögzítette a tűt. James mélyet sóhajtott, és felkelt, és a hóna alatt folyóirattal elhagyta a szobát. Sirius figyelmen kívül hagyta, és lelkesen figyelte Remus arcát, miközben elkezdődött a lassú dobpergés. Remus leült az ágy szélére, és lehunyta a szemét, hogy hallgasson.
Átnyomulva a piactéren
Sok anya sóhajt
Épp most jöttek a hírek
Öt évünk maradt a sírásból...
Nem volt ugyanaz, mint az Electric Warrior ; sötétebb volt, hangulatosabb. Remusnak nagyon tetszett. Volt benne egy történet, bár még nem volt benne biztos, hogy minden részt megértett. Miközben a Rock n Roll Suicide zárórudai visszhangoztak, Sirius felemelte a tűt, és visszatolta,
„Hallgassa újra a Suffragette Cityt , ez a kedvencem!"
Remus elmosolyodott – ezt sejthette. Hangos és durva volt, és táncolni is lehetett rá. Ez a lágy combú csaj csak kitolta a gerincemet...
Saját maga úgy gondolta, hogy a Moonage Daydream-et szereti a legjobban, mert furcsa és űrszerű volt. Vagy Lady Stardust , mert valamiért Siriusra emlékeztette. – hosszú fekete haja, állati kecsessége; az élénkkék farmeres fiú... Remus gyorsan elhessegette ezt a gondolatot, biztos volt benne, hogy Sirius hisztérikusan viccesnek fogja találni.
YOU ARE READING
all the young dudes 1. rész
Fanfictionegy wolfstar story lesz. ez időbe telik míg kibontakozik de szerintem érdemes elolvasni😉