A legtöbb griffendéles a közös helyiségben ácsorgott, pletykálkodtak és fecsegtek, és mindannyian azon töprengtek, ki tehette ezt. A martalócok, akik általában szívesen álltak minden vita középpontjában, mind felkúsztak az emeletre, sápadtan szembesültek a bűntudattal.
Remus az ágyán ült, és a padlót bámulta. Túl messzire ment; ezt tudta. Jó érzés volt egy ideig, és semmi sem tudta meggyőzni arról, hogy Perselus nem érdemelte meg. De most James furcsán nézett rá, és tudta, hogy Dumbledore valahogy megtudja – ha Lily nem mondja el mindenkinek, amint visszaér a közös helyiségbe.
"Mi történt?" James óvatosan megkérdezte: „Elvesztetted az uralmat felette? Ez igazán erős varázslat volt."
"Elképesztő volt!" Sirius hirtelen megszólalt: – Kétszer is meggondolja, hogy még egyszer átkeljen-e velünk!
– De... úgy értem, nem akartuk bántani , igaz? James a homlokát ráncolta.
– Jól van, csak színlelte, hogy bajba keverjen minket.
– Bajba kerülünk? Péter a kezét tördelve kérdezte: „Nem mindannyian csináltuk, igaz? Csak az volt..."
Sirius a tarkójára csapott,
– Te patkány. Ő mondta. – Martalócok vagyunk. Mindenki egyért, egy mindenkiért."
– Bármit is jelentsen ez – motyogta Peter, megdörzsölte a fejét, és durcásan leült a saját ágyára.
"Megcsináltam, nem eshet baja sok embernek." – mondta Remus csendesen, fel sem nézve.
– A fele az én ötletem volt! Sirius azt mondta: „ Én végeztem a kutatást! Ne aggódj, Lupin, lefogadom, hogy minden rendben van.
– Ha igen – mondta Remus keményen –, akkor azt nem nekem köszönhetem. Végül James szemébe nézett. Mélybarnák voltak, és sokkal komolyabbak a szokásosnál. – Bántani akartam őt.
James visszatartotta a tekintetét, és kissé bólintott.
Kopogtattak az ajtón, eloszlatva a feszültséget. Frank Longbottom volt.
– Mindjárt el kell jönnöd McGalagony irodájába. Komolyan mondta.
Követték Franket a lépcsőn, majd át a társalgón, ahol mindenki rájuk meredt. Remus végig a lábát nézte, de hallotta, hogy a csevegés elcsendesedik, ahogy áthaladtak rajta. Nem számított, mi történt ezután – mindenki tudja, hogy felelős.
McGalagony nem volt egyedül. Dumbledore az íróasztala mellett állt, kezét összekulcsolta maga előtt. Kellemesen mosolygott a négy fiúra, akik sorban álltak előtte.
– Jó estét, uraim! Ő mondta.
„Jó estét, igazgató" – skandálták mindannyian.
– Érdekelheti, hogy az ifjú Piton egészen jól van – bár a büszkesége meglehetősen megsérült.
Nem mondtak semmit. Remus nem nézett fel.
– Úgy tűnt, azt gondolta, hogy nektek négyen köztek van a szerencsétlenségéhez. Dumbledore kellemesen folytatta, mintha csak múlatná a napszakot. – Főleg ön, Mr. Potter.
James felnézett, kinyitotta a száját, majd ismét becsukta, és lenézett. Remus nem tudta elviselni. Csak három barátja volt az egész világon, és most sem akarta elveszíteni őket. Előrelépett.
– Én voltam, uram, én csináltam. Korábban mondott nekem néhány dolgot, és mérges voltam rá. Meg akartam tanítani neki egy leckét." Kényszerítette magát, hogy felnézzen Dumbledore halványkék szemébe. Az öreg elégedetten bólintott.
KAMU SEDANG MEMBACA
all the young dudes 1. rész
Fiksi Penggemaregy wolfstar story lesz. ez időbe telik míg kibontakozik de szerintem érdemes elolvasni😉