- Lupin, véletlenül meg tudná mondani - milyen transzfigurációs tulajdonságai vannak a lapis philosophorumnak? - kérdezte McGalagony egy nap az óra vége felé. Meglehetősen átható pillantást vetett rá - amikor utoljára kérdést tett fel neki az órán, a férfi vállat vont és elfordult.- Hm... - törte az agyát Remus. - Nos, azt hiszem, ez a kő az, ami arannyá változtatja a dolgokat? Ha jól használod... és Kleopátra, az alkimista arra használta, hogy az ólmot ezüstté változtassa, azt hiszem.
"Helyes." McGalagony megpróbálta leplezni meglepetését. „Öt pont a Griffendélnek. És még öt az alkimista Kleopátrához fűződő kapcsolatért - nem említi az Átváltoztatás gyakorlati útmutatója kezdőknek című könyvében, olvastad ezt a történelemkönyvedben?"
Remus bólintott, tudatában annak, hogy mindenki figyeli.
„Nos, nagyszerű. Néhány harmadik éves diákomnak nem sikerül ilyen tantárgyközi kapcsolatokat kialakítani, örülök, hogy érdekli a téma." Megszólította az osztály többi tagját. „Karácsony után kezdünk el foglalkozni az alkímiával. Erről jut eszembe - az ünnepek közeledtével arra kérek minden gyereket, aki a Roxfortban szeretne maradni az ünnepek alatt, hogy a jövő hét vége előtt jelezze. Köszönöm, elmehetsz."
Az osztály felkelt, hogy elmenjen. Pár ember megveregette Remus hátát, ahogy elhaladtak mellette.
- Mr. Lupin, adna egy pillanatra? - mondta McGalagony, miközben a fiú elhaladt az íróasztal mellett. A gyomra összeszorult. Két hete nem kötött ki vele, ezt el kellett képzelnie. Egyhelyben állt, zsebre dugta a kezét, és a lábát bámulta, ahogy az osztály többi tagja elment.
Végül az osztályterem kiürült, és a tanár becsukta az ajtót (egyenesen James arcába), és visszafordult, hogy ránézzen.
- Szép volt ma, Remus. - mondta McGalagony gyengéden. - Az utóbbi időben sokat fejlődtél.
A fiú döbbenten nézett fel. A boszorkány nevetett.
„Ne nézz annyira meglepettnek! Le vagyok nyűgözve. Slughorn professzor és Flitwick professzor is ezt mondta. Egy pillanatra a karácsonyról akartam beszélni. Beszéltem Mrs. Orwell-lel...
"WHO?!"
- A St Edmund's-ért felelős hölgy.
- Ó, igaz, az igazgatónő.
"Pontosan. Mint tudják, decemberben kétszer lesz telihold - a másodikon (a jövő héten) és a harmincegyedikén. Szilveszterkor. Emiatt Mrs. Orwell úgy véli, az a legjobb, ha karácsonykor a Roxfortban marad. Remélem, nem csalódtál túlságosan."
Remus vállat vont.
- Számomra ez nem sokat változtat.
McGalagony professzor komolyan bólintott.
- Akkor felveszem a nevét a listára. Jövő héten találkozunk, Remus.
* * *
James meghívta Siriust és Remust, hogy jöjjenek át a házába az ünnepek alatt, tudva, hogy különben mindkettőjük karácsonya nem lesz különösebben jó. Remus kénytelen volt visszautasítani a meghívást - még ha nem is szégyellte volna elképesztően zavarba a gondolat, hogy James házába látogat, és találkozzon a szüleivel, még mindig Szent Edmund gyámsága alatt állt, és az igazgatónő aláírt engedélyére lett volna szüksége. távozni a Roxfortból.
Még Sirius is kénytelen volt lemondani arról, hogy két hetet Jamesszel tölthetett volna, seprűn versenyezve és csokoládét evett. Családja világossá tette számára, hogy semmilyen körülmények között nem hagyja jóvá, ha meglátogatná a Potter családot.
YOU ARE READING
all the young dudes 1. rész
Fanfictionegy wolfstar story lesz. ez időbe telik míg kibontakozik de szerintem érdemes elolvasni😉