Szerencsére Madam Pomfrey néhány pálcalengéssel megfordította a varázslatot. Mindazonáltal mind a négyen meghallgattak egy előadást a veszélyes mágia helytelen használatáról.– Mintha úgy akarnánk kinézni, mint a Yeti! James panaszkodott, amikor kijöttek a gyengélkedőből, bőrük még mindig égett a szőrszálaktól.
– Biztos Perselus volt. Biztos vagyok benne, hogy belemártotta az édességet az egyik főzetébe. Sirius forrongott a dühtől.
– Igen, igen, ember. – válaszolta James. – Ne aggódj, bosszút állunk.
"Sajnálom!" Péter már századszor is nyafogott. – Tényleg azt hittem, hogy az anyámtól származnak!
– Ne aggódj, Peter. James megveregette a vállát. – Bárcsak odaadtad volna őket hétfő reggel – így kihagyhattuk volna az Átváltozást.
– Büntetést követelek! – kiáltotta Sirius, és drámaian felemelte a pálcáját. Remus és James felnevetett.
– És meglesz! – válaszolta James, és megigazította a szemüvegét. „A türelem az erős erénye, Fekete. A bosszúhoz idő kell. Gondolom, nincs más zseniális ötleted, mi, Remus?
"Nem, sajnálom." Remus megrázta a fejét. A szíve még mindig hevesen dobogott az ijedtségtől. Ha most látta volna Pitont, nem trükközik vele – megfojtotta volna.
– Segítek neked, James. Péter mondta. „ Mindent megteszek , ezúttal nem félek, én…”
A Griffendél-toronyhoz vezető sarkon megfordultak, amikor valaki mögöttük mennydörgött:
– Sirius.
A négy fiú megfordult. Sirius döbbent hangot hallatott. Bellatrix Black volt.
"Mit akarsz?" – kérdezte, lenézett, és cipőjét a kőpadlóhoz dörzsölte. Ez volt a legkevésbé Sirius-szerű testtartás, aminek Remus valaha is tanúja volt. Észrevette, hogy James előrelép, vállvetve barátjával.
– Gyere ide, és szólíts meg rendesen. – csattant fel válaszul a hetedik év.
Sirius nem mozdult. Bellatrix előhúzta a pálcáját – Remus megdöbbent, és a Roxfortba érkezése óta először félt.
"Gyere ide." – mondta halkan. – Vagy kényszerítelek. És nem teszem meg gyerekes varázslattal, amitől nő a haj. Ígérem."
Sirius előrelépett, fejcsóválva Jamesre, aki megpróbálta követni. Hosszú, feszült percekig nézték a két unokatestvért, amint halkan beszélgetnek a folyosó végén. Sirius az egész beszélgetés alatt alig emelte fel a szemét a földről. Végül Bellatrix megveregette a fejét, a sarkára fordult, és elment. A fiúk megkönnyebbülten elállt a lélegzetük. Sirius remegve jött vissza hozzájuk.
Csendben maradva átsétáltak a portrélyukon, és leültek szokásos kanapéjukra.
– Jól vagy, Sirius? James volt az első, aki kinyitotta a száját.
"Aha." A szokásosnál sápadtabban bólintott. „Öm… meg akart hívni teára. A születésnapom. Szerintem anyám kényszerítette, valószínűleg családi összejövetelük volt. Hogy megpróbáljak emlékeztetni a helyemre."
– Csak azért, mert egy másik házban vagy?
– És a barátaim miatt, akiket választottam. A fiúkra mosolygott.
– Szóval mikor van a születésnapod?
"Két héten belül. Háromon. Mennem kell teát innom velük. Bella nem tréfált, amikor azt mondta, hogy tudja, hogy néhány igazán aljas átk.
ESTÁS LEYENDO
all the young dudes 1. rész
Fanficegy wolfstar story lesz. ez időbe telik míg kibontakozik de szerintem érdemes elolvasni😉