néhány kellemetlen családi cucc itt, amelyek gyermekbántalmazásnak is felfoghatók (Sirius & Walpurga )
fejezet Szöveg
Remus úgy gondolta, hogy semmi sem lehet jobb, mint a karácsony a Roxfortban, ami (szó szerint) varázslatos. A karácsony a Fazekasnál azonban teljesen más élmény volt, amely úgy tűnt, csak jobb lett.
Először a hátsó kert havas lejtőin való szánkózás volt – bár több mint ötszáz hektáron ezt senki sem nevezhette kertnek. Péter, aki lejjebb lakott a fő faluban, azonnal kijött hozzájuk, amint meghallotta, hogy megérkeztek, és rendkívül zajos és erőszakos délutánt töltöttek a domboldalon lefelé, és összetett hadijátékokat játszottak hógolyós lőszerekkel. Mr. Potter még csatlakozott; korához képest élénk, és azzal a jelentős előnnyel, hogy képes mágiát használni.
Mrs. Potter behívta őket ebédelni, és átöltöztette őket fagyos ruhájukból. A kandalló mellett ültek, melegen és szárazon, dús sárga vajjal megkent, forró, pirított teasüteményt ettek. Délután újra ki akartak menni, de Mr. Potter elment lefeküdni, és Mrs. Potter nem akarta, hogy ilyen közel az esti órákhoz menjenek ki. Ehelyett segítettek neki feldíszíteni egy hatalmas karácsonyi tortát fehér királyi cukormázzal és apró varázsfigurákkal, majd ajándékokat csomagolni a szomszédoknak és házimanóiknak.
– Soha nem kaptunk semmit a házimanónak – mondta Sirius tárgyilagosan, ujjait reménytelenül összefonva valami varázslatos szalaggal. – Ne feledje, Kreacher rosszindulatú; Kétlem, hogy akar valamit."
– Úgy látom, addig vesznek ajándékot, amíg valami ehető – válaszolta Mrs. Potter mosolyogva. – Természetesen nincs ruha, ami csak felzaklatja őket.
– Mondd el anyunak, hogy a te telked mit tesz a házimanókkal, Sirius – vigyorgott James, és még jobban összefonta barátja kezét. Sirius halkan felnevetett,
– Felkapják a fejüket. Azt mondta: „Ha egyszer meghaltak. Legalábbis azt hiszem , megvárjuk, amíg meghalnak... Kreacher az egyetlen házimanó, akire emlékszem.
– Te jó ég – mondta Mrs. Potter –, inkább azt hittem, hogy a hagyomány kihalt.
– A feketéknél nem – sóhajtott Sirius. Remus tudta, hogy ismét az eljegyzésre gondol.
– Remek munkát végez, Remus – jegyezte meg Mrs. Potter, miközben a könyvre pillantott, amelyet Mrs. Pettigrew-nak csomagolt. – Ellentétben néhány szemtelen fiúval, akiket megemlíthetnék... – szigorú pillantást vetett fiára és annak legjobb barátjára, és most megpróbálta az asztallapra ragasztani a kezüket.
Remus udvariasan rámosolygott, és érezte, hogy a friss vágás az arcán húzza a bőrét. Még mindig nem mondott igazán semmit James egyik szülőjének sem. Mindig azt mondták neki, hogy lássák, és ne hallják az idősebb emberek közelében – és még soha nem járt egy barátja házában. Ezzel szemben Sirius teljesen nyugodt volt, Remus még soha nem látta boldogabbnak. Úgy gyönyörködött Mrs. Potterben, mintha a saját anyja lett volna – persze, ha szerette volna a saját anyját.
Remus szélesebben ásított, mint gondolta, és megpróbált a kezei mögé bújni, és zavartan lehajtotta a fejét. Csak néhány órát aludt aznap reggel a Hold után, és egy délutáni hógolyós manőver kimerítette.
– Jobb lesz, ha felmegy aludni, drágám – mondta Mrs. Potter, figyelmen kívül hagyva a tényt, hogy még csak délután három óra van. Remus azon töprengett, vajon James beszélt-e róla a szüleinek – tudniuk kell, hogy McGalagony máskülönben nem engedte volna eljönni.
YOU ARE READING
all the young dudes 1. rész
Fanfictionegy wolfstar story lesz. ez időbe telik míg kibontakozik de szerintem érdemes elolvasni😉