Vera
Denná rutina. To je už skoro tri roky opis môjho života. Vstať, ísť do práce, prísť domov a ísť spať. Občas telefonát s priateľkou, jedinou ktorú mám.
Niekto by si povedal, že to nie je život, ale prežívanie. Aj tak by sa to dalo definovať.
Potom všetkom čo som behom svojho krátkeho života zažila to je aj normálne. Nie je žiadnym tajomstvom, že ako dvadsaťšesť ročná žena som vdovou. Presne ten istý čas, ktorý fungujem ako robot.
Nikto ma nedokáže pochopiť, nikto nevie čo zažívam, nikto pokiaľ neprežil to isté čo ja.
S rodičmi je to ťažké, nakoľko sú už niekoľko rokov rozvedený. Od nich pochopenie nedostanem.
Môj otec sa rozviedol s mojou mamou, keď som mala dvadsať rokov a to moju mamu zmenilo o stoosemdesiat stupňov. Po rozvode veľmi chcela, aby som otca nenávidela, žiadala ma o tom a dokonca si vymýšľala rôzne zámienky, aby ma k tomu dotlačila. Však neúspešne.
To medzi mnou a mamou zničilo vzťah matky a dcéry. Nesúhlasila dokonca ani s mojou svadbou, nezabudnem nikdy na to čo povedala 'mužom nemôžeš veriť a ten tvoj nebude iný'. Na svadbu prišla iba preto, lebo ju uprosil môj mladší brat Dylan.
Otec sa prakticky odstrihol od rodiny, mladá baba v mojom veku mu pobláznila hlavu a odvtedy sa zmôže iba ku gratulačným správam k narodeninám a sviatkom. Dokonca aj na meniny zabúda. Čudujem sa, že vôbec prišiel na pohreb môjho manžela.
Môj brat je úžasný, on prakticky drží našu rodinu ako tak pokope a to je mladší ako ja.
O mojej sestre Caroline sa nedá ani hovoriť ako o sestre. Jej odlišný spôsob života a názory na všetkých ľudí narušili medzi nami sesterské puto. Prakticky sa iba tolerujeme kvôli nášmu bratovi. Obviňuje ma z toho, že sa naši rodičia rozviedli, pritom otec podviedol a opustil mamu. Je ockov miláčik a na niekoho vinu hodiť musí. Takže ja som bola prvá, ktorá jej k tomu pasovala.
Brat bol v tom čase na študentskej stáži v zahraničí, presnejšie Francúzsku a ja som bývala s rodičmi. To je vraj hlavný dôvod prečo sa to stalo. Je to jej hlúpy vymyslený dôvod, úplne nezmyselný v rozpore so zdravým ľudským rozumom.
Keby nemám Samanthu asi by som sa nemala s kým rozprávať. Nemala by som sa komu posťažovať a nemal by mi ani kto pomôcť ísť ďalej.
Prišla k nám do práce na prax pár dní po smrti môjho manžela. Ona jediná ma dokázala pochopiť a pomohla prejsť si tým najťažším. Z toho dôvodu je mi ako sestra a aj ju tak beriem. Už som jej to aj povedala, čo ju veľmi potešilo.
Študuje právo a vo firme môjho šéfa praxuje a privyrába si. Štúdium je veľmi finančne náročné a aspoň podľa jej slov 'pomôže rodičom'. Je u nás iba niekoľko hodín v týždni, lenže mi sa stretávame aj vo voľnom čase. Jej rodičia sú úžasný a správajú sa ku mne veľmi milo a srdečne. Nie ako moji skutočný.
V práci máme predpísanú uniformu, ktorá pozostáva z bielej blúzky, čiernej sukne a čiernych lodičiek. Toto treba dodržiavať a ja s tým nemám najmenší problém.
YOU ARE READING
Pravdivé tajomstvo
RomanceVera Myers je veľmi mladá vdova, ktorá má po smrti manžela problém znova začať žiť. V tom sa jej snaží pomôcť jej priateľka Samantha Hansen. Každý pokus ako jej nájsť muža je obrovským zlyhaním a možností je čoraz menej. Adam Hansen je pracovitý, i...