Adam
Dnes sa konečne sťahujem do svojho nového bytu. Už potrebujem súkromie, ktoré mi u našich tak veľmi chýbalo.
Mám na pláne vodiť si sem každý jeden deň Veru. Stále na ňu myslím a veľmi mi chýba. Aj som jej to napísal čo ma dosť prekvapilo. Už dávno som necítil niečo také silné ako cítim k nej.
Naposledy som to prežíval s Molly, ale iba na začiatku. Potom to už išlo dolu kopcom a všetko sa len zhoršovalo. Časom som si uvedomil že nebola pravá, veď predsa nepodvediete niekoho koho milujete. Taktiež som uznal, že ku koncu som mnou bola iba kvôli peniazom.
Určite je z toho istého dôvodu aj s Trevorom, prečo inak? Molly je typ človeka, ktorý využíva a keď ho daní objekt omrzí odhodí ho. Stavím sa, že to čaká aj Trevora.
Volal som Vere a povedal som jej nech príde na ôsmu. Najlepšie bude keď začneme čím skôr. Budem jej musieť nájsť nejakú jednoduchšiu prácu, nakoľko ruku nemá ešte celkom v poriadku.
Úprimne boli by sme to zvládli aj bez nej, ale prečo nevyužiť príležitosť a dívať sa celý deň na ňu? Bol by som hlupák keby som sa o to pripravil.
Jej mama je však iná kategória. Nedokážem pochopiť ako jej matka mohla porodiť a vychovať tak úžasného človeka akým je Vera. Určite si zaslúži omnoho väčší rešpekt a ľudskejšie správanie ako sa jej dostáva od jej matky. Čudujem sa Vere že ju vôbec dokáže vystáť. Ja vy som jej ani neotvoril dvere od bytu. Ak je Caroline taká ako jej mama, tak sa jej nedivím že sa s ňou nestretáva. Že sa od nej odstrihla.
Rád by som však stretol jej brata. Vždy o ňom hovorila pekne a tešila sa z každého stretnutia, ktoré mali.
Pred domom mojich rodičov zastaví auto a z neho vystúpi Vera. Dnes má oblečené obyčajne rifle a tričko, ale vyzerá úžasne. Prišla na svojom malom aute, ktoré neznáša šoférovať.
Vo všeobecnosti nemá rada šoférovanie, takže jazdí len keď musí. Dokonca aj byt má blízko práce, aby nemusela riadiť auto a prešla peši.
Zaklope a hneď vojde dnu. Milo sa na mňa usmeje a ja na ňu.
,,Ahojte všetci. No čo si pripravený?" vyzvedá s hravosťou v očiach. Keby len vedela aká je krásna. Nikto iný tu zatiaľ nie je všetci sú pozaliezaný v izbách.
,,Dá sa povedať. Niektoré krabice sme už ponosili do môjho auta ešte večer a niečo vezie otec. Auto nechaj zaparkované u našich. Potom sa preň vrátime," hovorím a ona mi prikývne.
V očiach jej zaiskrilo a ja mám hneď krajší deň. Deň, ktorý verím, že ukončím s ňou v mojom byte. Nemusíme robiť nič, len chcem, aby sme boli spolu a najlepšie prepletení.
Vera
Dnešný deň pomáham Adamovi s jeho novým bytom. Teším sa spolu s ním, že už bude mať súkromie, o ktorom neustále hovoril. Veľa sme si písali, odvtedy sme nonstop v kontakte a mám z toho radosť.
YOU ARE READING
Pravdivé tajomstvo
RomanceVera Myers je veľmi mladá vdova, ktorá má po smrti manžela problém znova začať žiť. V tom sa jej snaží pomôcť jej priateľka Samantha Hansen. Každý pokus ako jej nájsť muža je obrovským zlyhaním a možností je čoraz menej. Adam Hansen je pracovitý, i...