Adam
Toto som chcel urobiť už dávno. Už dávno som ju chcel ochutnať aká je sladká a konečne som sa toho dočkal. Konečne!
Stiahnem ju na seba a ona si na mňa obkročmo vysadne. Vniknem jej jazykom do úst a vychutnávam si každý jej pohyb. Chutí ako čokoláda a ja čokoládu milujem. Hrám sa s ňou a láskam ju. Hltám jej stony, ktoré vydáva vďaka mne. Jednou rukou ju držím na zátilku a druhou ju hladím po celom tele. Jediné na čo teraz myslím je byť hlboko v nej.
Tvrdý som bol odkedy som ju uvidel v tom sexi oblečení a keď začala hovoriť tak otvorene o sexe, to som už nevydržal. Moja vôľa býva väčšinou silná, ale dnes som to nezvládol. Podľahol som jej.
Podmanila si ma svojou krásou a prirodzeným šarmom. Ladnou postavou a opojnou vôňou. Určite cíti aký je môj kamoš tvrdý a keď sa nedostanem čo najskôr do nej vybuchnem.
,,Adam, vyjasnime si to, toto bude len jednorazová záležitosť, len raz," preruší bozk a hovorí mi jej prianie.
Prikývnem jej aj keď sám dobre viem, že len raz mi to s ňou nebude stačiť. Tých pár sekúnd čo je na mne mi to potvrdilo, lenže toto je odpoveď, ktorú chce vedieť a tú jej dám.
,,Áno," vyzdychnem jej do pier a začnem jej rozopínať vrchný diel oblečenia. Zhodím ho na zem a zahľadím sa jej na prsia. Má ich krásne tvarované a bradavky má nádhernej ružovej farby. Prsia nemá veľké, ale presne do ruky a také zbožňujem. Nepáčia sa mi príliš veľké prsia.
Vložím si jednu bradavku do úst a oblíznem jej ju. Zastoná a to ma ešte viac vzruší. Lížem a sajem ju, najprv jeden prsník a potom sa rovnako dlho venujem ďalšiemu.
,,Bože Vera, chcem ťa a to strašne, stavím sa že keď ti vojdem prstami do nohavičiek budú celé zmáčané," dráždim ju a bozkávam jej krk. Nádherne vonia, nič krajšie som ešte necítil.
Prevrátim ju na chrbát a nadvihnem sa nad ňu. Bozkami sa dostanem od krku cez prsia až k bruchu. Rozopnem jej gombíky na šortkách a zvlečiem jej ich dole. Ostane predomnou iba v nohavičkách.
,,Vera si nesmierne prenádherná, už ti to niekto povedal?" nosom jej kĺžem pri leme nohavičiek a ju prehne v chrbte. Jej telu sa to veľmi páči a dáva mi to najavo.
,,Adam prosím," modliká a ja viem čo chce. Zvlečiem jej aj posledný kúsok oblečenia a prsty si zaborím do jej horúceho vnútra. Zavzdychá.
,,Vedel som že si mokrá a len kvôli mne, len pre mňa," začnem rytmicky pohybovať prstami von a dnu a lízať jej zľahka klitoris. Dostávam ju do výšin, cítim jej stupňujúce sa vzrušenie. Už je takmer kúsok od vyvrcholenia až sa od nej odtiahnem.
Vytiahne mi tričko a odhodí ho nabok. Dám si dole aj ostatné oblečenie a ona je predo mnou nahá a neskonale vzrušená. Jej červená tvár pre mňa znamená veľmi veľa. Pýri sa a to preto, lebo už dlho nebola s mužom. Všetko to nechala mne a to mi veľmi lichotí. Ja budem jej prvý po niekoľkých rokoch.
Zo zásuvky vytiahnem kondóm, zubami ho roztrhnem a navlečiem si ho. Celý čas na mňa pozerá a oblízne si pery. Neviem sa jej dočkať.
,,Adam, prosím poď, chcem ťa," to mi stačí na to, aby som sa do nej celý ponoril.
,,Vera si tak kurevsky úzka, zlato neviem ako dlho vydržím, bože to je perfektné," v jej vnútri sa cítim tak blažene a prirodzene. Ako keby jej telo bolo pripravené priamo pre mňa, ona tiež.
Rytmicky sa začínam hýbať a Vera ma objíme nohami okolo pása. Tak sa dostanem hlbšie a vydržať ma stojí sakra moc síl.
,,Rýchlejšie Adam, chcem aby si prirážal," stoná a ja jej bez najmenších námietok vyhoviem.
Zrýchľujem a kurevsky si to užívam. Sajem jej zamatovú pokožku na krku a láskam jej ho. Našiel som jej citlivé miestečko a venujem sa mu.
Stony našich hlasov sa ozývajú celou izbou. Šťastie, že nikto nie je doma, inak by toto neostalo tajomstvom a Vera chce, aby to nikto nevedel. Nepovedala mi to rovno, ale určite je to tak. Poznám ju dosť dlho na to, aby som vedel ako zmýšľa a čo jej chodí hlavou.
,,Ach Adam, už budem," lapá po dychu a ja ešte viac zrýchlim. Prirážam do nej tak rýchlo a tvrdo, až to nevydrží a vyvrcholí.
,,Ach," vydá zo seba sexi vzdych a ja sa nezdržím a nasledujem ju. Predlžujem jej orgazmus a cítim ako ma zviera svojimi vnútornými svalmi. Toto je najlepší sex aký som kedy mal a nikdy by som nepovedal, že to bude s ňou. Že si niekedy začnem s Verou.
Ľahnem si nad ňu a opieram sa lakťami o posteľ. Nechcem sa na ňu zvaliť celou váhou, ale ani nechcem z nej vyjsť von. Je mi tam v jej vnútri perfektne.
,,Vera toto bolo," stratím slová. Lapám dych.
,,Ja viem," odvetí mi a obaja sa mykneme na buchnutie dvier auta. Vyjdem z nej a pozriem von oknom. Po chodníku si veselo kráča Samantha, pritom vôbec netuší čo sa práve teraz stalo.
,,Samantha," zvolám a Vera na mňa vydesene zazrie.
Rýchlo sa postaví a začne sa obliekať. Nikdy som nevidel nikoho tak rýchlo hádzať na seba šaty ako ona na seba.
Takže prvý spoločný sex a prezradím, že sa to touto časťou začne zamotávať😊
Užite si ďalšie časti❤️
Veve
YOU ARE READING
Pravdivé tajomstvo
RomanceVera Myers je veľmi mladá vdova, ktorá má po smrti manžela problém znova začať žiť. V tom sa jej snaží pomôcť jej priateľka Samantha Hansen. Každý pokus ako jej nájsť muža je obrovským zlyhaním a možností je čoraz menej. Adam Hansen je pracovitý, i...