Koral dan
Halbu ki herşeyi bir kenara bırakacaktık. Sadece mutlu olacaktık neden bu bize çok görüldü neden bizi buldu bu neden ?
2 SAAT ÖNCE...
''Koral hadi aşkım ya birşey olmaz korkma ben bile bu kadar ödlek davranmıyorum''
Yani benim bildiğim kızlar hızı sevmezdi ama benim sevgilim diğerlerinden farklı olduğunu bu konuda da belli ediyordu. Değişik deli dolu ama içinde fırtınalar kopan küçük kız çocuğu benim sevgilim.
Hala neler olduğunu bilmiyorum ama annesini savunması garip di. Neler olduğu hakkında bir düşüncem yoktu yani tek ihtimal ablasını çocuklukdan reddedmeleri lazım o da imkansız onun için başka şeyler dönüyor ama Belis anlatana kadar susacağım.
Kafamı yan tarafa çevirip benim küçük hırçınıma baktım hala hızı arttırmama da ısrar ediyordu ama daha çok beklerdi onu tehlikeye atmayacağımı bile bile benden bunu istememeli.
Kafamı hayır anlamında sallayarak sahil kenarına sürdüm. Arabayı durdurduğumda suratı asılmıştı ama ne yapalım bitanem sen varken olmaz.Bende onun oyununa eşlik ederk suratımı astım.
Kafasını bana çevirdi ve ne yaptığımı anlamaya çalıştı. Göz ucuyla çaktırmadan bakmaya başladım. Gözlerim ağrımıştı ve oyunu devam ettirmek istiyordum. Gözlerimi kapatarak görmemezlikten gelmeye çalıştım.
''Çok inatçısın''
''Bunu bildiğin halde benimle inatlaşıyorsun ama ''
''Ya herkes sevgilisinin istediğini yapıyor sen niye yapmıyor sun ?''
''İstediğin şeyler adam akıllı değil ki yapim''
Kollarını birbirine bağlayarak sertçe koltuğa yaslandı daha fazla dayanamadım ve gözlerimi açtım.Dudaklarını öne doğru sarkıtmış üzülmüş numarası yapıyordu.Doğruyu söylemek gerekirse çok da güzel beceriyordu.Dudakları gel beni öp diye bağrıyordu resmen. Birden dudaklarına atıldım ama aldığım sonuç koca bir tokatla sonuçlandı.
Gözlerimi inanamayarak açtım ve ne yapıyorsun kızım sen der gibi baktım. Omzunu silkti ve arabadan aşağıya indi tabi bende pesinden.
Şu an çok saçma birşey için bana trip atıyordu ama farkında bile değildi. Arabanın önüne yaslanmış bir şekilde denize bakıyordu. Arkadan ona sıkıca sarıldım ve boynuna ufak bir öpücük kondurdum.
''Özür dilerim bitanem ama arabada sen varken hız yapamam ''
Kafasını olumlu anlamda salladıkdan sonra vücüdunu bana döndürdü. Ellerini boynuma doladıkdan sonra yanağıma belli belirsiz bir öpücük kondurdu.
''Hani herşeyi boş verip eğlenecektik''
Homurtulu sesler çıkartıp kafasını salladı ve denize biraz daha yaklaştı.Eliyle gelmemi işaret edip ayakkabılarını çıkarttı.
''Ne yani çıplak ayakla mı yürüyeceğiz ''
''Hayır daha iyisini yapacağız iskeleden atlayacağız''
Saat 22.30 du tamam gece yüzmek güzel olabilirdi. Gülerek bende aykkabılarımı çıkarttım.
Şu an yaptığımız çok saçma geliyordu ne yani tüm kıytafetlerimiz ıslansa sorun yok ama aykkabılarımız ıslanırsa dünya nın sonu mu? Yinede birşey demeden Belise uyuyordum.
Belisin elinden tutup iskeleye doğru ilerledim. Hazırmısın der gibi yüzüne baktım ama o benden önce iskelenin ucuna yürümeye başladı.
Bu halleri güzeldi deli dolu eğlenceli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIPLAK KOMŞUM
RomanceFakat mutluluk geldiğinde birçok hayalleri de arkasına bakmadan götürmüştü. Umutsuzluk, hüzün, üzüntü sanırım kendi kelimelerimi bulmuştum.