13. BÖLÜM BENİ HALA SEVİYORSUN !!

549 26 7
                                    


ARKADAŞLARMERHABABÖLÜMLERİELİMDENGELDİĞİNCEYAYINLAYABİLİYORUMNEOLURKUSURABAKMAYINZATENŞUANKİSAĞLIKDURUMUMNEKADARELVERİYORSAOKADARYAZIYORUMHEPİNİZEİYİOKUMALAR :) :) :D

Şimal e ne oldu der gibi bakmaya başladığımda

"Bakma öyle ilk önce o bakmaya başladı "

Bolur benle bu konuşmayı yaparken şaka olduğunu sanıyordum!!

1 Gün önce

Bolur un benimle ne konuşacağını gerçekten çok merak ediyordum ama bunu belli etmemem gerektiğini de biliyordum. Bunu bana karşı farklı biçimlerde kullabilir .

"Evet benimle ne konuşacaktın ? "

"Arkadaşın adını hatırlamıyorum ama sencede tatlı bir kızdeğil mi ?"

"Olabilir de peki bundan sana ne ! Benden ve arkadaş çevreden uzak durman gerektiğini kaç defa daha söyleyeceğim "

"Bak bunu ne anlarsan anla ama ben o kızı gerçekten tatlı buluyorum. "

"Hayırdır anneme fazla bilgi götüremeyince bu yola mı başvurdun ?"

Hiçbir şey denemesinden bunun evet olduğunu anladım! Ama Şimal i kandirmaina izin vermeyeceğim. Yarın bu konuyu Şimal elde konuşmam gerek galiba.

"İlk o mu başlattı?"

"Evet aslında bakarsan tatlı çocuk ben bi kötülüğünü görmedim"

"Çünkü o yüzünü sadece ben görüyorum"

"Bence sizde aranizi duzeltmelisiniz çünkü teklif ederse kabul edeicem"

"İşte bende senle bu konuyu konuşmaya geldim. Bolur senle sadece çıkar için birlikte olacak bana yakınsın diye."

"Ne ima etmeye calisiyorsun sen Belis Bolur hâla seni unutamadığı için mi bu yola başvurdu belki gerçekten bana karşı birşeyler hissediyor olamaz mi ?"

"Olamaz Şimal çünkü Bolur bu zamana kadar hep kızları oynatmak için birlikte oldu hem sen Dağhandan hoşlanmıyordu muydun? "

"Hayır çünkü Dağhan nereden öğrenmiş bilmiyorum ama benim ondan hoşlandığını öğrenmiş ve ondan uzak durmamış istedi. Artık ne dediysen !"

Allahım sen bu gün beni sınıyor musun ? Bir yandan Koral bir yandan Bolur daha kimler var hepsi bir gelsede bu kadar uğraşmasam. Şimale daha fazla laf anlata mayacağımı anladım. En iyisi bu konuyu Bolurla konuşmalıyım ama evde tabiki burada bir olay daha atlatabileceğimi sanmıyorum.

Son derse girerken Koral ın sınıfta olmadığını anladım. Yine ne saklıyordu acaba nereye gitti acaba ?

Eve geldiğimde kimsenin olmadığını fark ettim zaten etsem ne oluyor ki herkes bir yere cekilmis kendi çapında birşeyler planliyor . Ne kadar güzel bir ailem var benim boyle! Fazla vakit kaybetmeden hemen odama ciktim. Üzerime hemen bir t-shirt ve bir kot pantolon giydim. Hızlı adımlarla merdivenden inerken birden kendimi yerde buldum.

"Ahh be önüne baksana biraz "

"Sil sen önüne baksana be sanki koşarak inen benim"

"Madem gördün kenara çekilsene sende."

Yanlız bir dakika bu tanımadığımı yabancı bir ses ve bizim evde ne isi var neler olduğunu idrak edince çığlık atmaya basladim .

"Aaaaaaaaaaaaa imdat kimse yokmu  evde tanımadığımız birisi var imdaaaaaaaaaaaaat "

"Kızım manyakmisin be ne bağrıyorsun?"

"Ya sensin manyak ne isin var bizim evinizde ve kimsin?

" Ben Bolur un arkadaşıyım eğer senin gibi birisinin yaşadığını bilseydim gelmezdim zaten"

"Gelmeseydin gel diyen mi vardı sana?"

"Off sen gitmiyormuydun gitsene hala yerde oturuyorsun?"

"Bolur nerede hem seni evde tek bırakmak hırlımısın hırsızmısın nereden bilim?"

"Hıı hırsızım hatta kaçırmaya senden başlıyacağım kızım gitsene isine ya Bolur da markete gitti gelir şimdi"

Yok ben bu gün gerçekten sınanıyorum ama haberim yok herhalde cocuga bak ya hem bizim evmizde kalıyor hem de arkadaşlarını çağırıyor fazla ama buda ben bunun hesabını da soracağım ama önce Koral meselini halletmek lazım dua etsin!!

"Bana bak ben gidiyorum ama sanada güvenmiyorum bu burada kalamdı dersen Bolur o anlar"

"Tabi hatta gelince eşyaları tek tek kontrol et istersen"

"Sanki sen demeden yapmayacaktım tabiki de kontrol edeceğim"

"Ya sabır kızım gitsene artık ya "

"Ben nerden senin kızın oluyorum be sen git burası benim evim "

"1,2,3....9,10 "

"Daha çok sayarsın canım ya hatta yardım edim mi istermisin belki 10 dan sonrasını bilmiyorsun dur "

"Bence sen bana seni nasıl kapı dışarı ederim ona yardım et "

Biz tartışmaya devam ederken Bolur geldi ohh paşaya bak neredeyse tüm marketi almış tabi sonuçta annemin yandaşçısı değil mi marketi de alır şirketide . Ne diyorum ben ya iyice kafayı yedim.

"Bolur allah aşkına sen bununla nasıl nişanlanmayı düşündün?"

"Ben düşünmedim aileler düşündü ki biz ilimizde istemiyorduk "

"Ben istemiyordum sen bal gibide istiyordun istemeseydin benim gibi karşı çıkardın"

"Ya Belis senin uğraşacak olduğun bir sevgilin yok mu? Duyduğuma göre bu aralar aranız kötüymüş"

Bu çocuğun herşeyden nasıl haberi oluyor ya sinir şey neyse bir yandan da hakli uğraşmak gereken bir sevgilim var. Ama önce senin ağzının payını vereceğim bekle sen .

Sessiz adımlar atmaya çalışarak Bolur un yanına gittim ve ayak uçlarımda yükselerek onun boyuna yetişmeye calıştım. Kulağına doğru eğildim ve sessiz bir şekilde

"Ne var biliyormusun sen beni hala sevmiyorsun ama bunu kendine bile söyleyemiyor sun!!"

Aslında beni sevip sevmediğinden emin değilim ama onu sinir etmenin en iyi yolu bu. Gerçek ya da değil her türlü inkar edecek ve bende onun bu halini zevkle izleyeceğim.

Bolur un birşey demesine kalmadan kapıdan çıkmıştım şimdi ise sırada Koral vardı.

ÇIPLAK KOMŞUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin