20. BÖLÜM. "Taş Daha Etkili"

417 24 5
                                    

Arkadaşlar geç kaldık kusura bakmayın, tatilde vakit bulmak daha da zorlaşıyor :D Herkese iyi okumalaar...

Bir Koral a bir de daha yeni fark ettiğim arkasında duran Kubraya bakarak konuşmaya başladım.

"Aaa Koral kızı yanlız mı bıraktık inanmıyorum sana bizi tanıştırmaya cakmisin? "

"Belis ! Can nerede?"

Koral' ı duymuyordum ama duymamazlıktan geliyordum. Hedefimi değiştirerek Kübra ya yöneldim.

"Merhaba ben Belis pek iyi tanisamadik kusura bakma "

"Önemli değil bende Kübra "

Çok tatlı ve güzel bir kızdı. Kumral saçları iline kadar uzanıyordu.Gözleri koyu kahveydi ve ışıl ışıl di. Biz biraz daha sohbet ederken Koral araya girdi.

"Çok güzel anlarsınız bakıyorum da."

"Evet ama daha iyi tanisabilirdik "

"Artik o da sizin kiskncliginiz Belis hanim biz ne yapalım?

Dudaklarimi buzerek yere bakmaya başladım. Koral bu halime gülerken Kübra da bize bakıyordu.

"Benim utangaç sevgilim, hadi artik gidelim"

Alayla söylediği bu sözlerin üzerine ona delici bakışlarını yollamaya çalıştım. Beni kız kardeşinin yaninda rezil ediyordu.

Artık ayakta durmktan bacaklrima kramp girmişti. İlk adımda yere kapaklanacaktim ki Koral ın güçlü kolları beni belimden yakalamıştı. Ona iyiki varsın bakışlarını atarak sırıttım.

"Şu sakarliklarindan ne zaman vazgececeksin merak ediyorum."

"Bu sakarlık değil ayakların uyusmustu"

"Kesin öyledir "

"Ya neden durdum yere düşme numarası yapim?

"Mesela sana sarilmami istiyosundur ama söylememiş sindir ondan bu yola bas vurmuş şundur"

Azim bir karış açılım Koral a bakarken eliyle ağzımı kapattı. Ben tam konusacakken Kübra arayagirdi.

"Abi sende ufak at da civcivler yesin. Kız ne diyor sen ne diyorsun "

"Bana bak sen kimin tarafindasin bücür ?"

"Tabiki de Belis ın kadın dayanışması diye birşey var"

"Ne o Koral bey yemedi mi?"

"Yo gayette iyi oldu sende dengeli sağladiysan bırakıyorum."

Koral ın beni bırakmasıyla biraz sersemledim. Ya niye bıraktı ki simdi bu beni hem ben ne güzel sariliyordum. Neyse bir yolunu bulurum ben. Yavaş adımlarla okulun önüne geldiğimizde Koral da arabayı getirmeye gitti. Bende fırsattan istifade Kübra ile konuşmaya başladım.

"Ee  Kübra ben özür dilerim sizi öyle görünce dayanamadım."

"Sorun değil ben alışkınım"

"Alışkınım derken?"

"Yani önceki yıllarda abim pek bos durmazdi benden duymus olma da iste ayrılmak istediği bir kız olduğunda da beni kullanırdı. Tabi kız hala peşini birakmassa da babam a söylerdi."

"Bak sen şuna sen niye için verirdin peki"

"Genelde izin almazdı direk yapardı"

"Baban nasıl hallediyordu peki"

"O isler karisik biraz babam da sağ kolu olan Kerem abiye söylerdi o da bir şekilde hallederdi."

"Anladım"

ÇIPLAK KOMŞUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin