Aslında hiç birşey olmamış gibi davranmak istemem ama beni buna zorlayan bir sevgilim var.
Anlayamıyorum nasıl olurda hic birşey olmamış gibi davraniyo . Sırf kendisi boyle davranıyor diye boyle davraniyorum. Sınırlarımızı ilimizde zorluyoruz !!
" Birşey diyecekmisin artık?"
"Neyle ilgili mesela "
" Ciddi misin yoksa şaka falan mı yapıyorsun?"
Evden çıktıktan iki dakika sonra Koral da eve gelmişti. Beni kapısında görünce ufak çaplı bir şok geçirmişti doğru ne kadar belli etmemeye çalışsa da anlaya biliyordum çünkü ben bir kizdim bizde altıncı his denilen ve olayları hemen anlayabilme yeteneğimiz var.
"Şaka falan yapmıyorum konuşacak bir şeyimiz yok ben öyle görüyorum !"
"Peki. Öyle olsun o zaman uzatmaya hic gerek yok zaten başından beri bir hataydı bizim iliskimiz ben senin için ailesi bile göz önüne almışken senin bu yaptığın üzerine tüy dikmek gibi oldu. O zaman istediğin oldu bundan sonra seni ne rahatsız edeceğim nede meşgul bundan sonraözursun çünkü artik bir sevgilin yok!!"
Koral azı açık bana bakarken bende birşey demeden kapıdan çıkıp gittim ne yapacağını bilemezken bizim evin kapısında acilmisti. Allahım simdi bu çocukla hic uğraşamayacaktım beni görmeden gitsem iyi olacaktı. Ama bendekide ne sanssa ne desem olmuyor ne desem terse çıkıyor.
" iyimisin?"
"Oradan bakınca iyi gibi mi duruyorum! "
"Hayır duruyorsun ama yinede sorun dedim. Bu arada ben Can "
"Hic memnun olmadım simdi gidecekmisin?"
"İmm adınızi bahsederseniz neden olmasin "
"Belis adim Belis oldu mu ? Az önce sevgilisinden ayrılmış ailesiyle arası iyi olmayan ve kuzeniyle tekrardan zorla nisanlandirilmaya çalışan bir kızım yeterince açıklayıcı oldu mu?"
"Sen benden memnun olmasan da ben senden oldum. Ve sen tekrardan nişanlanmaya çalışıldığınızı nereden çıkarttın ? "
"Sence oradan bakınca salak ya da geri zekalı gibi mi duruyorum Can !"
"Ben öyle birşey demedim özür dilerim hani sadece nerden vardın bu sonuca merak ettim."
"Etme anladın mi etme çünkü ben geri zekalı değilim hani anlama yasimida çoktan geçtim ve biliyorum annemin ne adim atacağını ben ondan önce biliyorum! Simdi gidermisin?"
"İstersen gel şu sahilin oraya doğru yürüyelim belki biraz temiz hava iyi gelir."
Aslında ne kadar istemeden de kabul ettim çünkü gerçekten teki havaya ihtiyacım vardı. Sahil kenarına geldiğimizde buraya ilk defa Koralla geldiğimizi hatırlama ve istemsiz bir şekilde gözümden iki damla yaş süzüldü. Can ağladığımı fark etmiş olacak ki cebindeki peteceyi yüzüme bakmadan bana uzatiyordu.
"Teşekkürler "
"Birşey değil ağlarken beni kimsenin görmesini istemem onun için seni çok iyi anlıyorum."
"Benim bildiğim erkekler ağlamaz sen niye agliyorsun ki ?"
"Aslında bakarsan bir nevi ayni durumda sayılırız yaklaşık on iki saat önce bende sevgilimden ayrıldım . Be onu çok seviyorum ama o beni hic sevmemiş olacak ki eski sevgilisini unutmamış ve onunla birlikte olmuş bence haline şükür etmelisin en azından sevgilin seni aldatmamis!"
"Ama psikopat seni her an takip eden bir ailen yok bence sende buna şükür et"
"Aslında bakarsan olmasını isterdim çünkü onların beni düşündüğünü bilirdim. Emin ol gerçekten senin yerinde olsam ağlayacağıma annemin yaninda olurdum çünkü benim ne annem var ne de babam ben çok küçükken bir trafik kazasında hayatlarını kaybetmişlerdir ve beni yetim haneye vermişler gerçekten nasıl aglayabiliyorsun?"
Ne diyeceğini bilememeistim ama bilmiyordum ki Aferin sana Belis aferlm nasıl beceriyorsun anlamıyorum Aferin sana. Uff ne diyeceğim ben simdi ya .
"Imm ben özür dilerim gerçekten bilmiyordum yani nasıl desem ben gerçekten çok çok özür dilerim "
"Tamam sorun değil nereden bilebilir din ki sende haklisin hadi artik gidelim yoksa hasta olabilirsin?"
"Tamam gidelim"
Yol boyunca hic konuşmadık ne diyecegimi hala bilmiyordum ama en hayırlısı susmakti. Evin önüne geldiğimde karşımda Koral beklemiyordum ! Suratına bile bakmadan hızlı adımlarla eve doğru yürüyordum ki Koral kolumdan tutup beni durdurdu önce koluna daha sonra da Korala bakmistim. Birbirimize o kadar yakındik ki onun o muhteşem kokusunu duyunca onu ne kadar çok ozledigimi anladım kaç saattir ayriydik birbirimizden bilmiyorum ama ben Koraldan uzak duramam onu çok iyi biliyorum.
"Konuşmamış gerek Belis herşey bitmiş olamaz bitemez !!"
"Sen onu sana sorduğumda cevab vrecektin ama sen sadece sustum Koral anladın mi sustum simdi beni rahat bırak konuşacak hiçbirşey kalmadı !"
"Belis bu çocuk oyuncagimi bi ayrıl bi barış simdi benimle geliyorsun yoksa zorla gitmek zorunda kalırsın!!"
Ben tam birşey diyecektim ki arkadan duyduğum sesle donup kaldım . Ya sen gitmesin mi?
"Kızı rahat bırakacak misin yoksa olayı birlikte mi halledelim?"
"Öncelikle rahat bırakırım birakmam sana mi soracagim ama sevgilimle arama illa gireceksen sorunu birlikte de halledebiliriz?"
"Eski sevgilin olmasın o !!"
"Belis sen taniyomusun bunu?"
"Şey evet Bolur un arkadaşı bizde yeni tanıştık "
"Tamam şimdi gidecek misin yoksa zorla mı gönderim "
"Valla bana her ikisinde uyar sende hangisi?"
"Tamam o zaman Belis sen eve gir bende geleceğim "
"Ya koral sacmalamayin ya ne yapacaksınız kavga mi edeceksiniz hayır gitmiyorum bir yere sende hiçbirşey yapacaksın!"
"Sen bana onu mu saviniyorsun ?"
"Ya sacmalama Koral ya iki dakika eni düşünmeye gelmiyor ne halin varsa gör artik umrumda bile değilsin anladın mi değilsin !!"
Arkama bile bakmadan eve girmistim . Bolur u karşımda görünce dışarıya çıkmasını söyledim ve bende hemen kendi idama gittim. Gerçekten Korala birşey olmasını istemiyordum ona ne kadar umrumda değilsin desemde yalan soyluyordum. Üzerini değiştirin yatağına uzanmıştır ki telefonun çalmaya başladı. Zaten ne zaman arasam bulamam nerede bu telefon ben telefonu bulana kadar telefon susmustu zaten telefonu elime alıp baktığımda ekranda yazan yazıyla bir kez daha sok oldum "özel numara "
Aslında özel numaralara bu kadar takmak ama bu ikinci kez oluyor du kimdi bu simdi ???
Merhabalar biliyorum sizleri çok bekletiyorum ama gerçekten bir aydır hastanede yaşıyorum gibi oldu. Simdi sizlere sormak gereken sorular var lütfen sorulara cevabı verelim gidişat size gore belirlenecek
Belis Cana karşı birşeyler hissetmesi mi ?
Koral neden bu kadar soğuk davranıyor olabilir?
Ve Belis indedigi gerçekten doğru mu ? Bir daha nişanlandirilacak mi ?
Şimdiden hepinize teşekkürler :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIPLAK KOMŞUM
RomanceFakat mutluluk geldiğinde birçok hayalleri de arkasına bakmadan götürmüştü. Umutsuzluk, hüzün, üzüntü sanırım kendi kelimelerimi bulmuştum.