Herkese merhabalar bengeldim :) Disaridaydim ve yeni geldim sizi daha fazla merakta bırakmamak için de hemen bolumu yayimladim umarım begenirsiniz hepinize iyi okumalar :))Yorum ve votelerinizi esirgemeyin lütfen sadece iki saniyenizi alacak :)) şimd iden teşekkürler :))
Koral la dağ evinden döndükten sonra ikimizde evlerimize geçtik gerçekten yorucu ve güzel 2 gün geçirmiştik.Ne olursa olsun ondan vazgeçemeyeceğimi biliyordum. Her insanın vazgeçemeyeceği bir insan vardır. Kimilerinin çok sevdiği annesi ve babası bu bende imkansıza gider tabi... kimileri sevgilisinden kimisi kardeşinden. Ama benimki daha belli bile değil Koral la bu kadar şey yaşadıktan sonra ki ne yaşadık orası bile meçhul !!! Öyle işte daha hayatıma vazgeçmem dediğim birisinin girdiğini düşünmüyorum Koral olsa bile !!!
Koral ı seviyorum hemde hiç kimseyi sevmediğim şekilde ama vazgeçme konusunda bundan pek emin değilim her an herşey olabilir ve ben kendimi yine kocamn bir boşlukta hissedebilirim !! Bu konuda bencil olabilir ama kim kendini düşünmüyor?
***************************************************************************************************************
O kadar yorgunluğun üzerine hemen odama çıkıp ılık suyla duş almıştım ve kendimi hemen beni bekleyen yumşacık ve sıcak yatağımın huzrlu kollarına attım.
Gözlerimi telefonuma gelen msj sesiyle açtım.
''Günaydın''
''Günaydın :) ''
Msj Can dan gelmişti . Tabi telefonumu almak için Koral a bir sürü laf dökmüştüm. Tabi bulmam da baya zaman almıştı.Gelen 2. msj sesiyle telefonum a baktım.
''Nasılsın bakalım "
Anlamıyorum Koral neden bu kadar negatif? Halbu ki Can Koralla ayrı olduğumuz zaman da bana destek olmuştu.Can ı daha fazla bekletmeden msjına cevab verdim.
"Yeniden doğmuş gibi :)) sen ?"
Msj ı gönderdik ten sonra ne kadar istemeden de yataktan kalktım. Bonyo da elimi yüzümü yıkandıktan sonra odaya gelerek üzerimi degistirdim. Gelen msj sesiyle telefonumu da alarak aşağıya indim. Kahvaltı masası hazırlanmıştı ve sadece babam masadaydi.
"Günaydın Belis gel birlikte kahvaltı yapalım."
Ben su anda yanlış mi duymuyordum yoksa babam benimle kahvaltı mi yapmak istiyordu ne olmuş ben yokken boyle merak ediyorum açıkçası .
"Günaydın tesekkur ederim ama ben okulda yaparım sana afiyet olsun"
"Belis lütfen hem biraz da konuşmuş oluruz"
Herşey simdi belli oluyor. Bende diyordum ne zaman patlak verecek bu kahvaltinin amacı. Yani bir şeyi de yapmak için bir şeyleri bahane etmeseler de doğru düzgün konuşsalar olmaz.
"Peki dinliyorum."
"Belis lafı dolandirmadan direk konuya girecegim. Biz yani annen ile ben senin artik Koral la arkadaşlık kurmanın istemiyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIPLAK KOMŞUM
RomanceFakat mutluluk geldiğinde birçok hayalleri de arkasına bakmadan götürmüştü. Umutsuzluk, hüzün, üzüntü sanırım kendi kelimelerimi bulmuştum.