Чи можна пізнати людину як свої п'ять пальців за тиждень? А за місяць? Другий варіант більш ймовірний, тому давайте почнемо все з початку.
Цей місяць видався складним для кожного з учнів через деякі різкі зміни в викладацькому складі, але в них не було іншого виходу, крім як змиритися з цим та почати пізнавати нових викладачів з нуля.
Тим часом кардинальні зміни настали й в характерах та захопленнях неверморців. Хтось знайшов себе у співі, хтось у стрільбі з лука чи у фехтуванні, а хтось залишився вірним собі та нескореному бажанні малювати, через яке вже не раз потрапляв у неприємні ситуації.
Так-так, Ви усе правильно зрозуміли, мова зайшла про Рейчел. Характер змінився до невпізнаванності, й навіть її русява шевелюра піддалася тортурам з боку темної фарби для волосся. Добре, що вона зупинилася лише на коренях, бо це була б катастрофа, темний колір їй не пасує, що постійно торочить Енід та навіть створила петицію, аби Рейчел-Ванесса Браун стала такою, як раніше.
"Привид-бунтар" - так прозвала єдину ученицю-норміса Б'янка Барклей у своєму блозі. Чому? Що ж, на це є дві причини - вміння потрапляти в якісь розбірки та здібність ходити по академії так непомітно, що жодна жива душа не побачить. Взагалі, помітити другу особливість Рейчел було непросто, все почалося з банальних пропусків уроків, а вже потім стало відомо, що на заняттях вона таки присутня, тільки ховається вдало.
Так, іноді вона прогулює, але не дивлячись на це має прекрасну успішність, якій може позаздрити навіть блогер-сирена.Й навіть зараз вона спить, замість того, щоб слухати лекцію про подвиги Наполеона першого, але наполегливий стукіт у двері змусив її прокинутися.
- Ти... В тебе ж наче зараз уроки? - сонно спитала дівчина. - Чи щось знову помінялося?
- Взагалі-то в нас обох зараз урок, але я погано себе почуваю, тому і пропускаю заняття. - пояснила Сінклер. - Окреме питання щодо тебе - що ти ще робиш у ліжку?
- Логічно припустити, що сплю.
- О десятій годині ранку?
- Так, чому б ні?
- Ти все більше і більше дивуєш мене, Рейчел.
- Запевняю, це ще квіточки.
- Як я розумію, на інших уроках тебе можна не чекати?
- Саме так, в мене були трохи інші плани.
- Які саме? - спитала вовчиця.
- Маю зустрітися з однією людиною, нічого особливого.
- А конкретніше?
- Вибач, але це все, що я можу тобі розповісти. - шукаючи щось в тумбочці відповіла Браун. - Ксав'є не розкажеш?
- Ні, нізащо.
- Тобто розкажеш, зрозуміло...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Невидимка
FanfictionЇї життя завжди було наповнене болю та страждань. Вона ненавидить брехню, ненавидить гучні компанії. Лише тримаючи у своїх руках пензля вона відчуває себе живою, більшого й просити гріх. Але вона навіть уявити собі не могла, що зацікавить його завдя...