25.На крок ближче?

67 12 2
                                    

Переставши сперечатися, друзі вже разом вирушили до бібліотеки, але помітивши, що таємний вхід відкритий, зупинилися. Рейчел вже збиралася першою зайти туди, як Торп зупинив її.

– Буде краще, якщо ти залишишся тут.
– І щоб тебе там вбили? Нізащо!
– Добре, але йди за мною, не відставай.

Нарешті зайшовши до таємної бібліотеки, Рейчел та Ксав'є не побачили нічого небезпечного, лише Адамс, що шукала щось.

– Ти не повинна тут бути, Венздей.
– Вона також. – вказуючи на Рейч відповіла дівчина.
– Не хвилюйся, я тут надовго не затримаюсь.
– Що шукаєш?
– Вас це не стосується.
– Венздей, я тобі не ворог, ти можеш мені сказати. – видав Торп.
– Не бачу в цьому необхідності.
– Я намагаюся бути тобі другом, але ти тільки те й робиш, що відштовхуєш мене та підозрюєш.
– Ти не вселяєш довіри, тому я буду думати і робити те, що вважаю за потрібне.
– Добре, якщо я монстр Хайд, то чому не вбив тебе?
– Тому що з якоїсь незбагненної причини я тобі подобаюсь. І якщо говорити на чистоту, то не лише я. – знову натякнувши на Рейч відповіла Адамс.
– Це не так.
– Треба бути дурнем, аби не помітити вашу близькість.
– Чому ти так любиш знаходити у речах те, чого насправді немає? – влізла Браун.
– Я не маю відповіді на твоє питання, але факт залишається фактом - я завжди права. Раджу передивитися свої погляди щодо один одного, поки є така можливість.
– Цього не буде, бо як мінімум щодо мене ти помилилась.
– Не розумію.
– Моє серце вже довгий час зайняте. Звичайно, в цих відносинах не буде ніякого прогресу, але я все ще кохаю того хлопця.
– Цікаво. Добре, я приймаю поразку. А тепер на добраніч.

Дівчина з косами поспішила покинути приміщення, поки її друзі ще якийсь час стояли на мовчки на своїх місцях.

Першій це набридло Рейч, точніше вона збиралася нарешті піти, аби ще раз переварити в своїй голові усе сказане Венздей. Поставивши книгу на місце, русоволоса вже збиралася піти, проте Ксав'є неочікувано став на її шляху.

– Я повернула книгу, тепер можу піти?
– Я... Ти моя подруга. Не знаю з чого Венздей це взяла, але...
– Можеш не продовжувати, я все розумію. Як я й сказала - Адамс любить бачити те, чого насправді немає. Доброї ночі.

Венздей Адамс не перша людина, що натякає на мої можливі почуття до Ксав'є, але їх немає. Абсолютно немає. Ми друзі, справжні друзі, цього нам достатньо. Мені так точно.

НевидимкаWhere stories live. Discover now