5.Ведіння, що насторожує

125 18 5
                                    

Розмова між Рейчел та Ксав'є закінчила на досить серйозній ноті, бо їхня домовленість була досить небезпечною.

Як тільки пролунав дзвінок, що вказував не лише на закінчення уроку, а й усього навчального дня, Рейчел чи не першою покинула аудиторію та попрямувала до своєї кімнати, де збиралася провести увесь час, аж до пізньої години.

- Отже, ти як зазвичай повертаєшся до Офелія-Хол, чекаєш восьмої години вечора та надсилаєш мені повідомлення.
- Навіщо?
- Що "навіщо"?
- Навіщо повідомлення?
- А, ти про це... Це аби я знав, що час виходити на двір, щоб зустріти тебе, бо ти, напевно, не знаєш де хлопчачий корпус.
- Добре, я зрозуміла, далі що?
- Я введу тебе у транс, дізнаюся усе, що тобі треба й виведу. Наче нічого складного.
- Впевнений, що тобі це буде під силу?
- Звичайно. Так, практики давно не було, проте руки все пам'ятають, це головне.
- А якщо щось піде не так?
- Ти не ізгой, тому серйозних наслідків не повинно бути. - Ксав'є знадобилося декілька хвилин, аби зрозуміти, що він сказав щось зайве, проте будь-яке пояснення вже було непотрібним.
- Якщо ти не впевнений у своїх силах... - почала Браун. - Ти можеш відмовитися від цієї ідеї, я не ображуся.
- Знаю, але не хочу. Обіцянки не скасовують!
- Саме тому я їх і не даю...

Коли ти перебуваєш у занепокоєному стані, час йде дуже швидко, тому що ти концентруєш усі свої думки та увагу на тому, що тебе турбує і абсолютно не реагуєш на все інше.
В мене була така думка, щоб в останню мить написати Ксав'є про відбій нашої невеличкої місії, проте руки відмовлялися підійматися, тому мені не лишалося нічого іншого, крім як із занепокоєнням чекати потрібного часу.

Рівно о пів на восьму, коли сонця вже давно не було видно, на телефон Браун прийшло повідомлення, яке вона одразу ж кинулася дивитися.

Ксав'є Торп

Привіт знову. Роуен вже пішов, повернеться пізно, то ж ти можеш прийти раніше.

Добре, вже виходжу.
*Користувач вподобав(-ла) повідомлення

Шлях займав лише декілька хвилин і за цей час Рейчел встигла зі сто разів звинуватити себе у абсурдності цієї ідеї. Ще не так давно дівчина могла присягнутися, що ніколи не повірить у якісь надзвичайні здібності, та навіть й подумати не могла, що настане час, коли хтось випробує їх на ній.

НевидимкаWhere stories live. Discover now