26.Помилка, що вартувала всього

62 12 2
                                    

Що ж, якщо вам цікаво, то я уявлення не маю, що сталося. Спочатку мер, тепер міс Кімботт. Щось тут точно не так! І я не здивуюся, якщо Венздей Адамс може щось знати.

Не втрачаючи жодної хвилини, Рейч вирушила до лікарні, де відразу біля входу до будівлі на неї чекав шериф Галпін.

– Я здогадуюся, що ти хочеш спитати, але...
– Не хочу нічого чути! Дайте відповідь на одне єдине питання - хто це зробив?
– Хайд.
– І завдяки Венздей та її припущенням Ви думаєте, що він - це Ксав'є?
– Послухай, тобі чудово відомо, що я не з тих копів, що буде вішати справу на безневинного не маючи доказів, але зараз на руках в нас є все, аби висунути хлопцю підозру. Я розумію - він твій друг, проте докази... Вони не можуть брехати. – висловив свою думку Донован.
– Вибачте, сер, але Ви дуже сильно помиляєтесь...

Не бажаючи надалі щось слухати, Рейчел покрокувала до людини, що як ніхто інший мала відношення до цієї справи. Переконати її у чомусь було неможливо, вона довіряла лише собі і своїм думкам, тому ніщо не впливає на неї, проте спробувати можна, це ніким не заборонено.

– Венздей, ти випадково не хочеш мені нічого пояснити?
– Не повіриш, але хочу. Перш ніж ти почнеш запевняти мене у невинності Торпа, я розповім тобі про те, як він пов'язаний з вже покійною пані Кімботт. Нам відомо, що Хайд має свого господаря, тому побачивши як Ксав'є звонить, а потім і сідає до авто Валері, все почало складатися. Пізніше, коли ми з Енід та Тайлером завітали до старого будинку Гейтсів, в одній із кімнат я побачила білі троянди, такі самі білі троянди міс Кімботт приносила під час відвідин Юджина. Отже, звідси випливає висновок - Валері Кімботт насправді Лорел Гейтс, що підробила свою смерть, і повернувшись до рідного міста вирішила помститися усім, ізгоям у тому числі, за те, що вони зруйнували її сім'ю. І останнє, чому її вбили? Напевно, Ксав'є побоявся, що зовсім скоро їх з Кімботт секрет випливе назовні, тому він вирішив позбутися її. – пояснила від "а" до "я" Венздей.

Все це звучить так... Логічно. Адамс розклала усе по поличках і заперечувати факти немає сенсу, але... Я не вірю, просто не вірю.

– Я приймаю до уваги твої аргументи, вони беззаперечні, визнаю це. Що з ним буде далі?

Чесно кажучи, це якесь дурне питання. Варто було одразу здогадатися, що кінець може бути лише один. Він непростий, жорстокий, тяжкий та незмінний, тому знаходитися тут і зараз дуже непросто.

НевидимкаWhere stories live. Discover now