0.1

11.7K 182 116
                                    

Dolu kadehi ters tut-Gitme

Açılmış bağcığımı bağlayıp, Karşımda ki Nef stadyumuna baktım.

Yüzüme damlayan yağmurları üstümdeki Galatasaray forması ile sildim.

Yağmur birikintilerinin üzerime sıçramasını önemsemeden koşmaya başladım. Allah kahretsin ki evden geç kaçmıştım.

"Kızım nerde kaldın ya ?" Nefes nefese kalmıştım. sonra badeye bakarak, dizime yaslanmıştım.

"Off Bade annem sağ olsun Kaçamadım." nefesimi düzene soktuktan sonra, onu elinden tutup stada koşmaya başladım bu sefer.

Dev yeşil alana geldiğimizde maçın çoktan başladığını anladık. Hemen yanımda ki adama,

"Abi kaç kaç ?" dedim nefes nefese, elinde ki çekirdek ile,

"1-1" dedi kafası hala sahada iken, başımı salladım.

"Kim attı Galatasaray'dan ?" bu sefer bana dönmüş.

"Icardi" cevabını vermişti. Başımı sallayıp bilet aldığımız yerimize oturduk.

Devre arası girer girmez,

"Al bade rahat rahat içeri giriyorsun olan oldu maçı izleyemedim. Keremimi göremedim zaten" bade gözlerini devirip.

"Ah ahsen bir bitmedi şu kerem sevgin, birde suç niye bende sen geç geldin. neyse birazdan maç başlar." Ben yerimde duramazken bade bana ters ters bakıyordu. Ve duyulan anons ile herkes eski yerine geçti. bende ardından aşık olduğum adama bir tezahürat yaptım.

"HAYDİ KERRY POTTER YAPARSIN." Kerem stada bakmış Tezahüratı yapan kişiyi ararken bana bakmış gülümseyerek, Harry Potter'dan bir Büyü hareketi yapmıştı.

"BADE BAYILICAMM" bade etraftan gelen gürültü sesi ile sesimi zor bir şekilde duyup gülümsemişti.

Telefonumdan galatasaray marşı çalınca birinin aradığını anlamıştım, şortumun cebinden telefonumu almıştım.

Annem arıyordu ama bugün kendimi üzmeyip açmayacaktım. Kilit ekranında ki Galatasaray resmini öpüp, Telefonu uçuş moduna aldım.

Annem benim hep ünlü olup medyalarda dolaşmamı istemişti ve istediğine ulaşmıştı da. Ben Ahsen Sabancı, 22 yaşındayım ve  hep güzelliği ile anılmış bir kızım. hayatımı hiç yaşayamadım annem yüzünden, hep izin alarak çıkmak zorundaydım ve her şeyim anneme ait. Bugün bir cesaret alıp annemin bu saçma kurallarından kaçtım. Beşiktaş-Galatasaray derbisi için

Galatasaray sevgim her şeyin önüne geçer. Özellikle Kerem Aktürkoğlu için de geçerli :)

Dünya da milyonca erkek varken neden kerem ? sahi kerem milyonlarca erkeğin yapamadığını yapmıştı kalbimi çalmıştı. Babam öldükten sonra bir daha hiç bir erkeğe aşık olmamayı yemin etmiştim ama bir anda kerem çıkıvermişti.

Düşüncelerimden sıyrılıp  maçı pür dikkat izlemiştim.

Son anda kerem kaleci ile karşı karşıya geldi ve Galatasaray taraftarları çığlık çığlığa kaldı.

"HAYDİ KEREMİM YAPARSINN."  dedim bende ve gözlerimi sıkıca kapattım.

"Veee ofsayt" dedi bade, gözlerim açıldı.

"Ben böyle işin amınakoyayım." dedim Galatasaraylı atkımı yere fırlatırken. Bade atkıyı alıp bana takarken,

"Bir şey olmaz atarlar." taktıktan sonra bana bakıp.

"Hadi totemimizi yapalım." gülümsedim. İlk önce ben 3 kere,

"Galatasaray atacak." Sonra Bade 3 kere,

"Allahım lütfen atsınlar." ikimizde gözlerimizi kapatmış golü bekliyorduk gözlerimizi açmamızla.

"GOLLL ALLAHIM GOLLL" Diye bağırıp badeye sarıldım. Icardı bir gol daha atmıştı.

Maç bittiği an herkes dağılmaya başlamıştı.

Bende bade ile maç yorumu yapa yapa aşağı indim. gözlerim etrafa kayıyordu keremi bulmak için.

"Bak seninki orda." badenin gözüyle işaret ettiği yere gitti bakışlarım, kerem güzel gülüşü ile telefonla konuşuyordu. 

"Bade sen beni çıkışta bekle ben hemen gelicem." bade şaşırmış.

"Kızım delirdin mi ? soyunma odasına mı giriceksin ? bir sürü güvenlik var" sırıttım başımı salladım.

"Ama şuan keremin yanında kimse yok." başını sallamış çıkışa yürümüştü. bende hemen keremin arkasından yürüdüm. ona yaklaştıkça ne konuştuğunu duyabiliyordum.

"Evet sevgilim, söz bir dahakine maçta ben gol atacağım ve o gol senin için." Son dediği şey kalbimi yerinden çıkarmıştı. nefes alış verişim kötüleşiyordu. Evet kerem bir kez daha kalbimi söktün ama bu sefer sevgi ile değil acıyla.

***********

Ah kerem vah kerem yaktın bizi.


#7 | Kerem  AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin