1.0

2.5K 99 76
                                    

Sezen Aksu-Ben De Yoluma Giderim

Kahvemin son yudumunu almış ve kitabı kapatmıştım. Bugün Fenerbahçe-Galatasaray maçı vardı, heyecandan geberecektim sanırım. Annem iş seyahatine gitmişti, dünden beri görmüyordum onu. 

Bugün erkenden stada gidecektim o yüzden dünden okan abiye haber vermiştim. Bahçeden yukarı çıktım ve dolabıma girdim. Siyah bir pantolon ve üzerine mükemmel bir galatasaray forması -Tabii arkasında 7 numara var- 

Beyaz bir spor ayakkabı giydikten sonra yatağımın üzerinde olan Galatasaray atkısını boynuma taktım. Hoplaya Zıplaya aşağı inerken telefonum çaldı.

Kerem arıyordu...

"Alo, naber ?" dedi, şaşırmış olsam da bozuntuya vermedim.

"İyi sen." 

"İyi, kapının önündeyim, hadi gel." Ben daha cevap vermeden kapatmıştı. İyi de bu benim evimin adresini nerden biliyor Üstümle bakıştıktan sonra umursamadım ve siyah ceketimi alıp çıktım.

"Bende stada gelecektim." Gülümsedi ve arabanın kapısını açtı. 

"Belli oluyor Galatasaray formandan, yakışmış." 

YEMİN EDERİM ALLAH ÇARPMIŞ, LAN DAHA DÜN KAVGA ETTİNİZ YA. 

İç sesime hak vererek arabaya bindim. O da binince sanırım sorgulamanın vakti gelmişti.

"Evet ?" Deyişim ile bana şaşkınca bakıp, gözünü yola sabitlemişti.

"Ne evet ahsen ?" Allahım bide bilmiyomuş gibi yapıyo ya çıldırıyorum.

"Neyse... Nereye gidiyoruz ?" gözlüğünü takıp gülümsedi. 

"Tanıdığım bir Kafe var oraya."  Başımı salladım sadece ve yol boyu hiç konuşmadık.

............


Kafeye geldiğimizde kahveleri söylemiş ve oturmuştuk.

"Özür Dilerim." Bir an dediği şey ile camda olan gözüm onun gözlerini bulmuştu.

"Sana en başında kızdığım için, suçladığım için özür dilerim." Tek kaşımı kaldırdım ve kollarımı bağladım.

"Affedilmedin, Kerem." Gözleri şok ile açılırken kolunu ensesine götürmüştü.

"Ya bak ahsen, cidden özür dilerim zaten ayça ile ayrıldık." Tek kaşımı kaldırdım, Demek ayrılmışlar.

"Bu seni affedeceğim anlamına gelmez." Kız evi naz evi...

"Peki ayça neden o fotoğrafları attı ve ya onu neden dövdün ?" Diye merakla sordu kerem.

"Onu dövme sebebim babama laf atması, onun ne haddine babama laf atmak?  Fotoğrafları da bizi birbirimize düşürmek için atmıştır." Kerem anlayışla başını salladı ve kahvesinden yudum aldı.

"Biz böyle konuşuyoruzda, senin akşam maçın yok mu?" Kerem tekrar başını salladı düşünceliydi.

"Eeee antrenman falan yok mu?" Düşüncelerinden kurtulup bana far görmüş tavşan gibi baktı.

"Ben onu unuttum, kalk o zaman stada gidelim zaten sende stada gidecektin galiba." dedi formama bakarak. Başımı salladım ve hesabı ödeyip kafeden çıktık.

"Kafede sormadım ama şu beni affetmen için ne yapabilirim?" Gözlerimi camdan çekip kereme baktım.

"Kolay kolay kimseyi affetmem ben." Kerem sırıtınca bende sırıttım.

"Görücez." demesiyle gülümsedim.

"Görelim." 



Stada girdiğimde insanların sesi kulaklarımı doldurmuştu, bu tanıdık ses cidden güzeldi sanırım.

"Ben soyunma odasına gideceğim, sende yerine geçersin." Tam gidecekken yanıma geldi ve yanağımdan öp-tü ÖPTÜ ÖPTÜ LAN.

"Affedilmem için ilk aşama." Diyip gitmişti, Hayır affetmeyeceğim.

VIP koltukta oturduğum için saha rahat gözüküyordu, anonsla yapılınca bakış açıma okan abi girdi ve gülümsedim.

Oyuncuların ismi söylenince taraftar bağırarak eşlik etmeye başladı. Gülüp arkama döndüm gelen kişiyi görmem ile  kaşlarım çatıldı, elim ayağıma dolandı. Ayça gelmişti, ne yüzle geliyordu kerem ile ayrılmamışmıydı bunlar.?

Umursamamaya çalıştım ama elde değildi emindim ki bana bakıyordu, Maç başlayınca odağımı maça verdim.

"EVETT MERTENS AYAĞINDA OLAN TOPU KEREME ATTI,  ARDA GÜLER ALDI TOPU." Nefesim kesilirken ne yaptığımı bilmiyordum. Top saha dışına çıkınca yerime oturdum, oflayarak arkama baktığımda ayça dikkatli bir şekilde bana bakıyordu. Korkacağımı falan sandı herhalde, ben sana gösteririm.

"İCARDİ AYAĞINDA OLAN TOPU RASHİCA YA DOĞRU ATTI. TOPU FERDİ KADIOĞLU ALDI VE ATTIĞI PAS SERGİO OLİVERİA DA DURDU..." Herkes nefes nefese kalırken oliveria kaleye yaklaştı.

"VE GOLLLLLLLL SERGİO 32. DAKİKADA ATIYORR." Gülümseyerek tezahürat yapmaya devam ettim. Kısa bir devre arasında durum hala 1-0 dı.


Devre arasından sonra maç tekrar başladı...

"GALATASARAY BOMBA GİBİ GELDİ DEVRE ARASINDA SONRA, FENERBAHÇE ONDAN DAHA BOMBA." sırıtarak golü atmalarını bekledim.

"TOPU İRFAN CAN ALDII AMA KEREM İZİN VERMEDİ VE JET HIZI İLE KALEYE KOŞUYORRR, KEREM KEREM KERE- VEEE GOLLLLLL." kerem atınca hızla ayağa kalktım ve sevinç çığlıkları ile yanlışlıkla yanımda olan ve hiç tanımadığım kıza sarıldım.

Kerem elini bize doğru harry potter dan bir büyü hareketi yapmış ve bana yaklaşarak öpücük atmıştı.

ben kalpten giderken maç izlemeye devam ettim.

...................

Maç bitince, çıkışa ilerledim 3-1 kazanmıştık ve ben heyecandan evin yolunu bile unuttum. Kalbim güm güm atarken koluma gelen el ile durdum ve hızla sessiz bir köşeye çekildim.

AYÇA ???

"Cidden yüzsüz olman komik." Kaşlarım çatıldı.

"Ne? Ne? Neyden bahsediyorsun sen?"  ciddi bir yüz ifadesi takındı ama bana göre komik.

"Keremle ayrılmadık ve sen avcunu yalarsın... kerem beni çok seviyor anladın mı?" Gözlerim doldu sadece hemen sessiz olan yerden çıktım ve arkamdan ayça çıktı. Karşıma çıkan kerem ile neye uğradığımı şaşırdım ama hemen gözyaşlarımı sildim.

"Beni dinle lüt-" Koskoca stadyumda ona vurduğum tokat yankılanırken hızla çıkışa ilerledim.

Ondan da onun gibilerden de nefret ediyorum.



*******************

Aman Allahım kaoss...





#7 | Kerem  AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin