Lana del rey-Yes to heaven
Arabama bindim ve arka koltukta duran çantamdan forma ile pantolon çıkarttım. Hızlıca üstümdekilerden kurtuldum ve forma, pantolon ikilisini giydim. Maçın daha 4. dakikasında olmaları lazım.
Hemen arabayı Başakşehir stadına çevirdim. annem gitmemi engellememişti hayret, telefonumdan badeyi aradım.
"Efendim ahsen." badenin sesi zor duyuluyordu.
"Geliyorum maça ben." sevinç çığlıkları atmış üzerime kapatmıştı. benim geleceğimemi sevinmişti anlamadım.
Girişe geldiğimde VIP bileti göstererek içeri girdim. Yerime oturduğumda maç daha 10. dakikadaydı. Taraftarlar destek veriyordu ama galatasaray taraftarları az olmasına rağmen sesleri çok çıkıyordu, bir anda sunucunun sesi duyuldu.
"Aktürkoğlu kaleci ile karşı karşıya geldi, kerem ani hareketler yaparak oyuncuları geçiyor. AKTÜRKOĞLU RAKİBİNİ ŞAŞIRTARAK GOLÜ FİLEYE ATIYORRRRR." Ayağa kalkarak bağırmaya başladım. Kerem Harry Potter'dan bir büyü hareketi yapmış ve benim olduğum tarafa koşmuştu.
"Hediyem olsun, parazit." yanıma gelerek dediği şey ile ben hala far görmüş tavşan gibi bakmıştım. göz kırpıp yanımdan gitmişti ve takımdakiler ile eğleniyordu.
MAÇ 7-0 BİTTİİ galatasaray yine ve yine şaşırtmıyor. çıkışa doğru ilerlediğimde aklıma okan abi geldi şimdi ne kadar gururludur. sırıtmış küçük çantamdan telefonumu çıkartmıştım. çıkartmam ile badenin araması bir olmuştu.
"Neredesin ahsen ?"
"Çıkışa gidiyorum." dedim yüksek ses ile
"Bende Çıkışa doğru gidiyorum, geliyor musun ?" aklıma gelen fikir ile sırttım.
"Hayır bir işim var."
"O aklında yine ne var acaba ?" demişti gülerek.
"Sen eve git bende size gelirim ve her şeyi anlatacağım söz." telefonu kapatmış okan abiyi aramıştım. 2. çalmamda açmıştı
"Okan abi." demem ile arkadan gelen sesler takım ile beraber olduğunu söylüyordu.
"Alo ahsen, efendim."demişti. iç çekerek ona cevap vermiştim.
"Okan abi ben sizin eve gidecektim de, Ali Yiğit'i görmek için Nihan abla evde mi?"
"Evet... aslında arabam ile gelmemiştim bugün, beraber gideriz olur mu ?" plan başarılı.
"Olur tabii."
"Harika o zaman şuan ben çocuklarla vakit geçiriyorum, sen takımın soyunma odasının oraya gel. eğer izin vermezlerse ismimi veririsin." onu onaylayıp kapatmıştım. YES, BE BU KADARMI ŞANSLIYIM.
Okan abinin ismini vererek girmiştim, kapıyı tıklamam ile okan abi açmıştı. burası beklediğimden büyüktü 50 kişi gelse bile sığardık. takımdakilerin hepsi oturmuş sohbet ediyordu. sarı kırmızı ile dolu olan odanın içinin inceledim.
"Ooo Ahjen hojgeldin." ayakta beni karşılayan musleraya gülümsedim.
"Hoş bulduk." demiştim, takımdakileri tebrik etmiştim.
"O videoda ki kız ahsen mi okan abi ?" Barış Alper konuşunca kaşlarımı çattım, ne videosu ? HASSİKTİR SABAH Kİ OLAY.
Okan abi gülerek "Evet ahsen, size gösterdiğim." demişti. Keremin kahkaha atması ile herkes gülmeye başlamıştı.
"HEY CİDDEN KOMİK DEĞİL." demiştim. bunu demem ile herkes 2 kat daha güldü cidden nesi komikti ?
Yarım saatin ardından oyuncular otobüse binmişti. ben ise okan abi ile yola çıktım. Araba da okan abi ile konuşurken telefonum çaldı, annem arıyordu.
"Alo, ahsen eve gel." Sesi alelacele çıkarken üzerime kapattı.
"Okan abi, kusura bakma annem aradı, sanırım acil bir şey çıktı. ben seni evine bırakırım, artık bir dahakine nasipse gelirim." Okan abi tebessüm ederek başını salladı.
"Önemli değil ahsen." Okan abiyi evinin önünde bıraktıktan sonra bizim eve doğru yola çıktım.
Arabayı garaja koyduktan sonra içeri girdim. Annem her zaman ki gibi kahvesini yudumluyordu.
"Geldim." diyip annemin yanına ilerledim. Annem elinde olan fincanı bırakıp yanıma geldi, Kıyafetlerime iğrenircesine baktıktan sonra adam akıllı yüzüme baktı.
"Git ve kıyafetini değiştir, yanıma bir hanım efendi olarak gel." Bir kaşımı kaldırdım, hanım efendi olarak gel? Sanırım annemin kahvesinin içine kafa bulucu koyuyorlar.
Anneme göz devirip odama ilerledim. Önce kısa bir duş aldım ve dolaptan "Anneme uygun, yani hanım efendiliğime uygun olacak şekilde" Elbise aldım ve aşağı indim.
"Evet?" diyerek annemin karşısında duran küçük koltuğa oturdum.
"Yarın akşam soyumuza en yakın alie olan Gezgin ailesi gelecek, yemek yiyeceğiz." Bana tanıdık gelen soy ad ile gözlerim şokla açıldı AYÇA GEZGİN KEREMİN SEVGİLİSİ. başımı salladım ve odama çıktım.
Kendimi yatağa atmam ile saçımı karıştırdım. Neden kavga ettiğim kişi olmak zorunda şimdi konuşacak kafam atıcak, Derken akılma gelen fikir ile sırıttım. Buraya gelmesi işime yarardı, hem bu magazincilerin onun kerem ile ilişkilerini bilmemesi olayı onun gelmesi ile çözülecekti. Düşüncelerimi bildirim böldü, telefonumuı elime aldığımda kerem son postumu beğenmişti.
Kerem kerem diye tutturuyorsun, hem sen bu parti olayından sonra çocuktan özür diledin mi ahsen? Ohh geçinip git tamam çocuk olayı umursamamış olabilir ama gurur diye bir şey var. Hemen keremin hesabına girdim.
@ahsen.sabanci
Selam, Kerem.
Naber?@keremakturkoglu
Selam, iyi sen?@ahsen.sabanci
İyi... İyi de@keremakturkoglu
De?@ahsen.sabanci
Şeeey, aklıma bir soru takıldı, biliyorum çok geç ama...Sıç, sıva ahsen (mesaj silindi)
@keremakturkoglu
Önemli değil, söyle.@ahsen.sabanci
Şu parti de sana bağırdığım için...@keremakturkoglu
Evet?@ahsen.sabanci
Onun için, özür dilerim.
Aslında önceden ve yüz yüze özür dilemem gerekirdi ama şuan aklıma geldi@keremakturkoglu
Sen ve özür dilemek?
Neyse ben bu konuyu kapattığımızı sanıyordum ve tabii ki affedildin.@ahsen.sabanci
Bende öyle düşünmüştüm.
İyi geceler aslan.@keremakturkoglu
Aslan?
OAUSWKJDHDIEKSAIF
Sana da iyi geceler küçük aslan.(Görüldü 00.00)
Çığlıklarım ile telefonu kapattım, Allah kahretsin ki sorunum vardı ondan asla nefret edemiyordum. Ona deliler gibi aşıktım, deli ne kelime? Sırılsıklam aşık olmuştum ona.
*********************
Ahsenin aşk dolu sonu ile bitiriyorum. Bu arada okuyup oy vermiyorsunuz darıldım, Diğer bölüm bomba gibi... ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#7 | Kerem Aktürkoğlu
Fanfiction"Bana hissettirdiklerini seviyorum. Sanki her şey mümkünmüş gibi, sanki yaşamaya değermiş gibi..."