3.8

776 41 14
                                    

Dolu kadehi ters tut-Gitme

"2 gün sonra Trabzonspor ve Galatasaray maçı heyecanla bizi bekliyor... ne dersin Serkan?"

Elimde olan kasedeki atıştırmalıktan bir kaşık daha alıp, önümdeki büyük tablete baktım.

Sabah uyanıp, kerem ile kahvaltı etmiştik ve antrenmanları yüzünden erken gitmişti. Maçları başlamıştı artık ve yüzünü az az görecektim.

Bade ile buluşmaya karar verdiğim için Çizgili mavi gömlek, Palazzo bej pantolon giyindim, arkama beyaz Sweatshirtlerimden birini bağlayarak topuklu ayakkabımı aldım.

Çantama ihtiyaçlarımı koyarak aşağı ineceğim sırada odasından çıkan kayayı görmem ile muhattap olmak bile istemedim. Çok geniş bir insandı ve tarzı biraz değişikti. Taktığı takılar, geniş pantolonları...

"Ahsen!" Kapıyı açacağım sırada bana seslenmesi ile durdum. Arkamı döndüm.

"Gömleğin sana çok yakışıyor."
"Teşekkür ederim"

Dışarı çıkıp arabama bindim. Çantamı arkaya koyup, arabayı çalıştırdığımda Arabanın diğer tarafı açıldı içeriye kayanın girmesi ile gözlerim şokla açıldı.

"İner misin arabadan?" Başını olumsuz anlamda sallayarak kemerini taktı.

"Şaka mısın?" Kemerini açacağım sırada elimden tuttu ve gözlerime baktı.

"Bende geliyorum seninle" Elimi hızlıca çektim ve oflayarak direksiyona yavaşça vurdum ve gaza basmam ile sanki bir sinek arabaya yapıştı.

"Nereye ulan!" Mert Arabanın önünü tutmuş ölü balık gibi bize bakıyordu. Kalbim yerinden çıkacak gibi olmuştu sanki. Korkudan bayılacaktım.

"Mert Napıyorsun oğlum sen!" Kaya Arabanın camını açıp merte bağırınca Mert güle oynaya, zıplaya zıplaya arkaya bindi.

"İyiyim canım sen?" Cilveli cilevli konuşunca sinirle ona döndüm.

"Mert ya ölseydin?" Bana güldü,
"Kötüye birşey olmaz canım hadi sen sür"
Oflayıp önüme döndüm, Bade ile baş başa gideceğimiz yere bu ikisi baş belası olmuştu.

Bade kapının önünde bekliyordu, bana bakıp 2 saniye ile gülümsemişti ama kayayı görmesi ile şoka uğramıştı.

Arabanın arkasına bindiğinde ona 7 köyün ağası gibi bakan Mert ile dahada şoka uğramıştı.

"Dayınlar, annenler nerde ahsen? Onlarda gelseymiş" Mert direkt elini badenin omzuna attı.

"Onlarda geliyordu kapıdan zor durdurduk onları vallahi..." Merte dikiz aynasından dik dik bakmam ile susmuştu.


Güzel bir restoranda gelmemiştik ve benim içim hiç rahat değildi.
Kerem kaya ile geldiğimi öğrenirse baya bir tartışırdık.

#7 | Kerem  AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin