3.5

880 53 19
                                    

Toygar Işıklı-Hayat Gibi

Tezgaha yaslanıp elimde ki soğuk sudan 1 yudum aldım ve gözlerimi bir noktaya sabitledim.

"İyi misin?" Kerem yanıma gelince, başımı olumsuz anlamda salladım.

"İyi değilim kerem... o gün beni arayan bilinmeyen numara bahçedeyken yine aradı ve bu benim içimi hiç rahat ettirmiyor." Kerem gelip bana sarıldı.

"Unutma yanında ben varım, emin ol." Yanaklarımı eli ile avuçlayınca ellerine dokundum.

"Ozanın kız kardeşi gitti mi?" Başını sallayınca, odaya gitmek istedim.

"Annem ve babam, bugün evde yok daha doğrusu bugün kimse evde yok..." Koltuğa oturunca omzunu arkama koydu ve bana göz kırptı.

"Yaniii... yaramaz davranabil-" Ağzına vurunca eli ile kilit işareti yaptı.

"Ben mısır patlatıyorum o zaman sen film seç." Film gecesi yapacağımızı anladım ve ona başımı sallayıp kumandayı elime aldım. 5 dakika sonra kerem gelince film başlamıştı. Romantik filmler tercihimdi.

🕑

Filmin ortalarına doğru bacağımı kendime çekip televizyonda olan çifte gülümsedim. Keremin bana bakışlarını hissedince ona baktım.

"Çok güzelsin." Elini  yanağıma atıp okşadı.

Bir şey diyemedim nutkum tutulmuştu sanki, yaklaştı ve ben ona yaklaştım.

"Seni seviyorum." Kerem konuşunca sanki içim ferahlamıştı ve bunu ikimizde kendimize itiraf etmiştik. Elimi onun ensesine yerleştirdim, dudağımda onun dudaklarını hissedince içimdeki kelebekler nedensizce kafesinden uçuşmuçtu sanki.

Elleri benim belimi tutunca, benim ellerim hala onun ensesindeydi. Öpüşmemiz baya uzun sürmüştü ve bu ikimizinde hoşuna gidiyordu ta ki, Mutfaktan gelen bomba gibi bir ses gelene kadar. Resmen evi bombalamışlardı sanki.

"Ben gidip bakıyorum.." Elini tuttum.

"Bende geliyorum burda kalamam." Kerem elimi sıkıca tutunca mutfağa ilerledik. Mutfağın kapısı sürgülüydü ve birinin kolayca gireceği şekildeydi. Kerem ile içeri girdik fakat sürgülü kapının camı kırılmıştı ve perde rüzgarda sallanıyordu. 

"Kerem... etraf karanlık bence ışıkları açalım." Koskoca evi tek televizyon ışığı aydınlatıyordu. Kerem ışıkları açınca mutfağın mahvolduğunu gördük.

"Kerem bu normal değil." Kerem başını salladı. Kapı çalmaya başladı.

"Gel bakalım." Kerem kapıyı açınca bende arkasındaydım. Bizim yaşlarımızda esmer bir kız gülümseyerek bize baktı.

"Gamze?" Kerem şaşkınca ona bakınca şaşırdım.

"Evden sesler geliyordu önemli değildir inşallah." 

"Önemli değil, elimden yanlışıkla cam düşürdüm... çok sakarımdır." Diye söyledim ve güldüm.

Kerem belimden tutup kendisine çekti ve,

"Evet sevgilim çok sakardır." Gülümsediğimde, keremin neden bir anda böyle yaptığına anlam veremedim.

"Sevgilin çok güzelmiş, çok tatlı bir kız." Gamze denen kız bana gülümsediğinde bende ona gülümsedim.

"Teşekkür ederim, dışarda kaldın gel kahve yapayım sana." Dediğimde kerem kolumu sıkınca umursamadım ve gamzeyi oturma odasına aldım. Mutfağa geçerken kerem arkamdan geldi.

"Bu yığının ortasında gamze hanıma kahve yapıyorsun... Şaka gibi." keremi cimcikleyine kolunu tutup bana ters ters baktı.

"Kızdan ne alıp veremediğin varsa artık, iyi kız işte... En fazla ne olabilir ki?" Kerem konuşunca ne dediğini anlamadım ve umursamadım.

🕓

Gamze ile ile baya sohbet etmiştik hatta kerem uyumaya gitmişti. Bende mutfağı ve oraları toplayıp her yeri düzeltim, yukarı çıktım. Yavaşça odaya girdiğimde kerem biri ile mesajlaşıyordu ve benim geldiğimi anlayıp, telefonu kapattı. Arkasından gidip üzerine atladım.

"Nasılmış? benim yakışıklı mı yakışıklı, en iyi futbolcu kocam" Ben masum masum dururken bir anda keremin beni altına alması ile küçük bir çığlık koptu ağzımdan.

"Kocam?" Cilveli şekilde gülüp başımı salladım.

"hmm o zaman..." Boynumu gıdıklayacak şekilde ısırdığında, küçük bir çocuk gibi güldüm.

"Taaaamamm kerem durrr." Küçük ısırıkları öpücüğe dönüşünce gülümseyerek kollarımı bağdaş yaptım ve keremin boynuna asıldım. 

Aklıma dank eden şey ile,

"O kız ile geçmişte aranda bir şey oldu mu?" Kerem bana baktı.

"Bunları sana düşündüren ne?" 

"Sohbet ederken hep seninle anılarından bahsediyordu ve sanki sevgiliymişsiniz gibi." Kerem kaşlarını çatıp yanıma uzandı ve ona döndüm. Yanağımı okşamaya başladı.

"Güzelim, ne olursa olsun hiç kimseye inanma ve bil ki onların anlattıkları gibi değil." Alnımdan öpüp sarıldı.


******************************

Diğer bölümde görüşmek üzeree 😗🦋💗




#7 | Kerem  AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin