1.5

1.8K 86 37
                                    

Yaşlı Amca-Ve ben

053*******:
Selamünaleyküm Enişte'cim.

Biricik Enişte'm:
Aleykümselam.
Enişte'cim?

053*******:
Aaaa Enişte beni hatırlamadın mı?
Mert ben, Ahsenin kuzeni olan

Biricik Enişte'm:
Haa...
Mağara ayısı olan|

053*******:
İNANAMIYORUM SANA ENİŞTE
YAZIP SİLDİN AMA BEN GÖRDÜM
hep çırpık Ahsen diyo dimi bunları

Biricik Enişte'm:
Hayır
Neyse, ne için yazmıştın.

053*******:
Enişte şimdi beni iyi dinle
Aman, oku

Bizim Ahseni annesi evlendirecek. (Zorla)
Bugün Buğra denen eleman ile ailesi istemeye geliyo bende diyorum ki bu ahseni kaçıralım. Bahtını açık edelim.

Biricik Enişte'm:
AHSEN EVLENİYOR DERKEN?
BU KIZ DAHA DÜN SENİ DAYIM İLE TANISTARACAGIM DEDİ? NE DEMEK BU MERT?

053*******:
Abovv...
Enişte'cim öncelikle sakin olmalısın.
Annesinin suçu bu Ahsenin günahı yok.
Heh işte o dün annesi bağırdı çağırdı

Allem etti kullem etti, Ahseni evlendireceğim dedi ve bu akşam isteme var.
Ahsen den gizli plan yapacağız okey?

Biricik Enişte'm:
İnanamıyorum hâlâ ya...
Tamam bu akşam geliyorum sen herkesi oyala ve ben camdan geleyim.

053*******:
Ooo sende dünden hazırsın :)
Neyse öpüyorum 💋
Görüşürüz Enişte'mmmm

*053******* Numara Şaklaban olarak kaydedildi.*

Ahsen

Fiziğime Yakışan beyaz elbise çok güzel gözüküyordu, Buğra ile nişanlanacağımızı daha sosyal medyaya yansıtmamıştım. Eğer açıklarsam yoğun linç alacağımı biliyordum.

"Bu Nasıl güzelliktir? MaşAllah." İçeri giren Mert ile gülümsedim.

"İçin yıkık, dışın sapsağlam..." Mert koltuğun başına oturunca alnımı kaşıdım.

"Off Mert... Bilmiyorum, Kereme daha söylemedim bile. İçimde öyle bir karartı var ki sanarsın cenazeye gidiyorum ama kerem bunu öğrenince biteceğim." Mert sırıttı ve kafasına vurdum.

"Ne gülüyorsun sen? Benim burda pestilim çıktı, sen gülüyorsun."
Merte kızarken içeri Bade girdi.

"Bu Nasıl güzelliktir? MaşAllah." Mert ile aynı cümleyi söyleyince kahkahayı bastım. İkisi de bana deliymişim gibi bakınca gülmemi kestim.

"Neyse hadi çıkın,ben burada ağlayacağım hadi yallah." Onlar çıkınca koltuğa oturdum.

Kereme Nasıl açıklayacaktım?
Okan abi ona söylemiş midir?

Camıma atılan taş ile hızla ayağa kalktım. Balkona ilerlediğim de Gözlerime inanamadım KEREM?

"Kerem Ne işin var Burda?" Kimsenin duymaması için onunla konuşunca sırıttı.

"Kaçırmaya geldim seni" Gözlerim şok ile açıldı ve ağzımı kapattım, Nişanlanacağımı nereden biliyordu? Tabii yaa MERT.

"Hayır... kaçamam ben, hem nereye gideceğiz?" Kerem kaşlarını çattı.

"O buğra iti ile nişanlanacak mısın? Çantanı at ve sen de atla seni tutacağım." Ofladım arkama döndüm ve dolaptan, eşofman ve gri sweatshirt aldım ve giydim. Çantaya da ihtiyacım olan şeyleri koyduktan sonra tekrar Balkona ilerledim.

"Tut şunu." Çantamı aldıktan sonra bana baktı. Çok sert düşsem bile bacağım falan kırılmazdı ama korkuyordum.

"Güven bana, hadi atla." Gözlerimi kapatıp atladığımda, kerem beni zorlanarak tuttu.

"Şimdi ne yapacağız peki?" Bana cevap vermeden kolumdan tuttu ve bahçeden çıkarttı.

"Mert yaptı değil mi tüm bu saçma planı?" Keremin arkasından arabaya binince bana baktı.

"Saçma? Saçma olsa bile zorla evlenmekten kurtuldun... Kemerini tak." Kemerimi takıp tekrar ona baktım.

"Cidden bir kez dinlesen b-" Cümlemi bölen, keremin çalan telefonuydu kocaman Okan Hoca yazıyordu ve kerem aramayı onaylayıp sesi dışarı verdi.

"Kerem, Ahsen senin yanında bunu biliyorum. Çabuk gelin oğlum eve, ortalık karıştı."



**************************

Allaha Emanet Olun...

Oy verin lütfen.❤️💛

#7 | Kerem  AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin