Kerem kayayı dövmekten beter etmişti, ben ne kadar araya girsemde işe yaramamıştı ve bir tokatta ben yiyince kavga bir anda sonlanmıştı. Öyle bir tokat yemiştim ki gözümden benden istemsiz yaşlar akmıştı ve okan abi keremi azarlamıştı. Çok sinirliydim kereme.
"İyi misin sevgilim?" dedi Kerem yanağımı tutunca. O da revirden çıkmıştı.
"Ne iyisi kerem dalga mı geçiyorsun?" Dedim sinirle. kolumu tuttu, hızlıca çektim kolumu. Tam o konuşacakken okan abi revirin önüne geldi.
"Ahsen, annen sana ulaşamamış. Kaya seni otoparkta bekliyor hadi gidin." Ben daha konuşamadan kerem önüme geçti,
"Ben götürürüm abi." Kerem beni kolumdan tutup götürürken, okan abi onu omzundan tuttu.
"Oğlum bir kerede dediğimi yap be, seninle konuşacaklarım var." Kerem bana bakıp dişlerini sıksada, kolumu bırakıp koridora ilerledi. Okan abi benimle vedalaşıp arkasından gitti. Öylece kalkaldım ve otoparka ilerledim.
"Ahsen ben cidden özür-" Arabaya binecekken sertçe ona döndüm.
"Özürü mü var bu işin Allah aşkına kaya? Yüzünün haline bak annene ne diyeceğiz, peki babana?" Alınında düşecek olan yarabandını gördüğümde yanına gidip yüzüne uzandım.
"Bak ahsen, ben sizinle aynı evde yaşadığımı falan söyledim. Onlarda işi şakaya vurup evli şakası yaptılar. Abdulkerim abide olayın ortasında girdiği için bir türlü ikna edip yalan söylediğimizi, söyleyemedik." Başımı salladım ve araya geçtim.
Kayada binince sürmeye başladım.
Eve gelince indim ve kayada inince eve girdik. Evde kimse yoktu, mert hariç.
"Oğlum ne olmuş sana? Ahsen?" Merte kırgındım, o fotoğrafları o çekmişti ve başka kimsede yoktu, kereme atması beni sinirlendirmişti.
Odama çıkınca ikisininde arkamdan baktığını hissettim. Duş alıp yatağa geçtiğimde telefonum çaldı Kerem arıyordu ama açmadım. 5. aramasında bu sefer o kapattı ve mesaj attı.
#7:
Ahsen, aç şu telefonunu
Cidden sinirleniyorum
Tamam bir yanlış yaptımSiz:
Ne yanlışı ya?Yüzüme tokat attın kerem?
#7:
Yanlışlıkla oldu dedim ya
Özür dilerim
O çocuğun öyle birşey demesi beni sinirlendirdiSiz:
Kaya bana açıklama yaptı. Gayet iyi bir çocuk sen abartıyorsun
#7:
Hmm Allah Allah öyle mi
Adı da güzelce anılıyor görüyoruz
İyi çocukmuş kendin söyledin
Sana bu mesajını hatırlatırım.Siz:
İşte böylesin
#7:Evet ben böyleyim ahsen.
Kaya için kavga ettiğimize bile inanamıyorumSiz:
Kaya için mi kavga ediyorduk ya?Ben senin kişiliğin için kavga ediyoruz sanmıştım.
Kerem mesajıma bakmamıştı bile.
*****************************
Öylesine birr bölümmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#7 | Kerem Aktürkoğlu
Fanfiction"Bana hissettirdiklerini seviyorum. Sanki her şey mümkünmüş gibi, sanki yaşamaya değermiş gibi..."