3.1

1K 59 58
                                    

Oğuzhan Koç-Hepsi Geçiyor

"Badee!" Bavulumu kapının önüne koyup, kapının yanında olan aynada gomeligimi düzelttim.

"Geldimm!" Elinde olan küçük su yeşili kamerayı boynuma doladı.

"Güzel güzel fotoğraflar çekilmeniz için." Badeye göz devridim.

"Bade gezmeye gitmiyoruz!" Bade benim lafımı görmezden gelerek üzerimi süzmeye başladı.

"Şort ve gömlek niye giydin?" Üzerime baktım, Mavi bir Şort, üzerine ise beyaz gömlek giymiştim.

"Ne giyseydim? Gelinlik falan mı? Yol üstüde nikah dairesine uğrardık." Omzuma vurup,

"Şaka matik seni! Hadi git çocuğu- ay pardon eniştemizi bekletme?" Ona kötü bir bakış atarak bavulu alıp dışarı çıktım.

Kerem gözünde güneş gözlüğü ile arabada beni bekliyordu.

"Selam" dedim gülümseyerek.
"Aleyküm Selam" Bana başka şekilde karşılık vermiş ve bavulumu bagaja koyarak arabaya binmişti.

"Akşam 20.00'de orada oluruz." Ona başımı sallayarak çantamı arka koltuğa koydum.

"Annem benim yanıma uygun birini önceden arıyordu... sonra seninle sevgili olduktan sonra fotoğraflarımızı falan gördü. Seni çok beğenmiş" Ona güldüm,

"Onu çok seveceğim sanırım." Kerem bana başını sallayarak yola bakmıştı.

Hızlı geçiş
19.50

Gözlerimi açtığımda ağaçlıkların ve dağların arasında buldum kendimi.

"Geldik mi?" Kerem gözlerini yoldan ayırıp bana baktı.

"Az kaldı, yoruldun sen?" Ona başımı salladım.

"Evet yoruldum." Önümde olan torpido'dan tuzlu çubuk kraker çıkartıp elime verdi.

"Yol tutar seni al." Gülümsedim ve aldım.

"Teşekkür ederim."

2 katlı ve havuzlu tatlı bir evin önünde durduğumuzda arabadan indik.

"Çok tatlı bir ev." Kerem gülümsemiş ve bagajdan bavullarımızı çıkartmıştı. Kerem evin kapısını açmış ve içeri girdiğinde bende arkasından yürüdüm.

Bahçede ailesi oturuyordu abisi bizi görür görmez hemen yanımıza gelip kereme sarıldı.

"Heyt be! Aslan kardeşim gelmiş." Annesi gülerek yanımıza geldiğinde beni görmüş ve hemen bana sarılmıştı.

"Ahsen gelmiş!" Gülerek bana sıkıca sarıldığında Keremin 2 abisinin ve babasının odağı olmuştum.

"Filiz çekilde bende biraz kızımla tanışayım." Kızım demesine şaşırırken kerem konuştu.

"Vay be anne burada 22 yıllık oğlun var bir gelip sarılmadın." Annesi ona gülerek sarılmıştı.

#7 | Kerem  AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin