1.7

1.8K 88 29
                                    

Dolu Kadehi Ters Tur-Yapma Nolursun

*Oy verin lütfen.*

Bugün Galatasarayın, Konyapor ile maçı vardı. Gidecektim ve heyecanlıydım, Gerçi hangi maçta heyecanlanmıyorsam aşağı indiğimde Dayım, yengem ve mert kahvaltı yapıyordu.

"Günaydın, annem nerede?" Dayım bana gülümsemiş ve cevap vermişti.

"İşi varmış, erken çıktı." Ona başımı sallayıp masaya oturdum. Kahvaltım bitince ayağa kalktım ve masanın üzerinde olan telefonumu aldım.

"Size afiyet olsun, bu akşam maç olduğu için stada gideceğim." Dayım ve yengemi öpüp, merte öldürücü bakışlarımı atmıştım. Yukarı çıktığımda mavi denim pantolon ve galatasaray formamı giydim. Geçen gün beyaz bir spor ayakkabı ama arkasında galatasaray logosu olan bir ayakkabı sipariş etmiştim ve onu giydim.

Aşağı indiğimde dayım ve mert, yüzlerine boya yapmış, ellerinde galatasaray bayrağı ile açtıkları şarkıya eşlik ediyordu. Dejavu yaşıyordum, güldüm ve bende onlara katıldım. Şarkı bitiminde nefes nefese onlardan ayrıldım.

"Çıkıyorum ben, görüşürüz." 

"Bizde geliyoruz." Dayım ve Mertin aynı anda söylediği şey ile sabır çektim.

"Hayır siz kalıyorsunuz, ben ve bade gidiyoruz." Tam gideceğim sırada yine aynı anda konuştular.

"Bizde geliyoruz." Allaha ellerimi açarak sabır diledim ve tekrar onlara döndüm.

"TAMAM gelin." Dayım ve mert bir çocuk gibi sevinmiş peşimden gelmişlerdi, yengeme veda ederek arabama ilerledik bade orada bekliyordu.

"Bade hadi binelim." Bade bana bir şey anlatacaktı ki dayımları görmesi ile sustu. Dayım öne, bade ve mert arkaya bindi. Arabayı sürmeye başladığımda dikiz aynasından arkadakilere baktım, mert konuşuyordu ve bade konuşmasını takmıyordu.

"Mert sus artık." Demem ile mert utanarak cama baktı. Sanırım biraz fazla çıkıştım.


🕠

Geldiğimizde dayımlar indi ve onlar önde giderken ben ile bade arkada gidiyorduk.

"Kankaaa." Bade heyecanla kolumu sallarken gülümseyerek ona baktım.

"Bana dün Hamza yazdı, hani numaramı almıştı ya." Gözlerim şokla açıldı.

"Nasıll hatırlamış numaranı aldığını?"  kahkaha atmam ile bade somurttu.

"Neyse, ee ne yazdı?" Dedim gülmemi keserek.

"Nasıl olduğumu falan sordu, bende iyiyim falan dedim. sonra 2 gün sonra için buluşma ayarladık." Sevinçle ona sarıldım.

"Ne güzel, umarım çıkma teklifi eder." Biletlerimizi vererek içeri girdik, önde olduğumuz için saha rahat gözüküyordu

"Vay be ilk kez sahaya yakınım." Mert konuşunca saçlarını dağıttım.

"Arabada dediklerime alınmadın değil mi?" Bir şey demedi, yanağından makas aldım.

"Sakın bana trip attığını söyleme." Güldü ve saçımdan öptü.

"Off sana hemen teslim olduğum için nefret ediyorum." Güldüm ve biraz sonra oyuncular gelmeye başladı.

"ENİŞTEEEĞĞĞ" Mert bağırarak kereme el salladı, gözlerim şok ile açıldı mertin kafasına vurdum. Allahtan kimse fazla duymamıştı ve kerem el salladı.

"Mert şaka mısın?" Mert omuzlarını silkerek maça odaklandı. Maç başlamadan önce kerem buraya ilerledi ve yakınımda durarak beni yanına çağırdı.

"Sevgilim, seni çok özledim." Yanağından öptüm.

"Nef stadyumu bir başka, bu nasıl bir stad." Diyerek konya stadyumunun içini izledim ve keremin bana göz devirdiğini hissedebiliyordum.

"Seni özlediğimi söylüyorum ama sen konuyu değiştiriyorsun... Öp beni maç başlayacak şimdi."  Etrafa baktım.

"Kerem, etrafta nas-" Dudağıma değen yumuşak dudaklar ile gözlerim şokla açıldı. Öpmeyi bıraktığında koşarak takımın yanına ilerledi. 




*****************************

Bizimkilerr ilk öpücüğünü alddııııı


#7 | Kerem  AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin