Yüzyüzeyken Konuşuruz-Çünkü Sen Varsın Diye
*Keremle İlgili yeni bir kitap yayınladımm okuyup onada oy verirseniz sevinirimm*
*Spoi olmasın ama bölümün sonunda bir şey var İyi mi? Kötü mü? Siz karar verin*
Olayın şokunu atlatamamışken Kerem kahvesini rahat rahat içiyordu.
"Şu kahveni içmeyi bırakabilir misin?" Kerem kahvesini bırakmış sırıtarak bana yaklaştı.
"İnkar etmediğine göre artık..." Gözlerimi ona devirdim ve o kahkaha attı.
"Eğer böyle yapacaksan gidiyorum Kerem." O hala gülerken sinirle ayağa kalkmam ile kolumdan tuttu.
"Tamam tamam, gel konuşalım." Sinirle oturduğumda Kerem konuşmaya başladı.
"Aslında seninle önemli bir şey konuşmam gerekiyordu..." Dikkatlice ona baktım.
"Şampiyonluk maçından sonra İzmite gitmem gerekiyor, Annemler beni çağırdı ve..." Meraklı şekilde ona baktığımda arkasına yaslandı.
"Seninle sevgiliyken bir fotoğrafını bizimkilere göstermiştim."
"Bizimkiler?" Sorduğum soru ile durdu.
"Annemlere işte... Dün ise Annem aradı ve seni çok sevdiğini, kendimle beraber seni getirmemi söyledi." Olayın şokunda iken kerem elini elime koydu.
"Gelmek zorunda değilsin sadece... Annem ayrıldığımızı bilmiyor ve Annem ilk kez seni sevdi."
"Tabi ki gelirim, Benim için sorun olmaz."
"Bak tamam anlıy-" Anlatmasını durdurup bana gülerek baktı.
"Harika o zaman!" Gülerek başımı salladım ve ayağa kalktım.
"Ben kalkayım." Kerem başını sallayarak kalkmış ve kapıya kadar eşlik etti.
"Bu arada Ahsen, şampiyonluk maçından sonra kutlama olur. Ondan 1-2 gün sonra yola çıkarız." Başımı salladım.
"Olur." Vedalaşıp arabama bindim.
2 Gün Sonra
"MERT! BADE GELMİŞ KAPININ ÖNÜNDE AĞAÇ OLDU!" Fenerbahçe-Galatasaray maçına gidiyorduk ve Mert beyefendinin hazırlanmasını bekleyene kadar ağaç olduk.
"PATLAMAYIN BE" Telefonum çaldığında şortumun cebinden telefonumu çıkarttım. Bade arıyordu.
"Kızım Neredesiniz!?" Ofladım.
"Geldik." Mert ile dışarı çıktık ve arabaya bindik.
🕓
Yerimize geçtiğimizde herkes coşuyordu.
"Eniştem orada HEYT BE ASLAN, ASLAN!" Merte baktığımda hayali bir fermuar çekti.
"Bak mert zaten o video olayından beri sana sinirliyim çeneni kapat!" Kerem bize el sallayıp oyuncuların yanına geçti. İstiklal marşından sonra maç başladı.
"3-0 ve ya 3-1 Alırız NET" Ben emince konuştuktan sonra mert ve bade beni onayladı.
28.dakikada Nicolo atmış ve ufak çaplı sevinç gösterisi yapmıştı. Ardından fenerbahçeden Luan Peres kırmızı kart alarak Fenerbahçe taraftarlarının umudunu dahada kesmişti. İcardi 71.dakikada gol atmış karşı tarafı dahada üzmüştü ve 79.dakikada yine Nicolo atıp şampiyon olmamızı sağlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#7 | Kerem Aktürkoğlu
Fanfiction"Bana hissettirdiklerini seviyorum. Sanki her şey mümkünmüş gibi, sanki yaşamaya değermiş gibi..."