4.1

830 47 28
                                    

Hande Yener-Seviyorsun

Bu aralar final yapmayı planlıyorum                                                                                                                        Bölümün sonunda büyük süpriz varrr

Sabah büyük bir mutsuzlukla uyandım, üzerimde ağırlık vardı. Kalktım ve elimi yüzümü yıkadım direkt. Hiç kahvaltıya inecek hevesim yoktu. Kapım tıklandı. İçeri mert girdi.

"Selam bebek mıgo ben kelebek..." Yatağa zıpladığında kafam cama çevrildi.

"Hayırdır, normalde şarkının devamını sen söylerdin... "

"Bir şeyler var bu barcelona, benin tanıdığımm barcelona değil."  Başını kolu ile tutturdu.

"Abinim ben senin kız, utanma." Parmağı ile dizimi vurunca ona baktım,

"Kerem ile kavga ettik." Kahkaha attı,

"Bende bir şey var sandım, bunlar ilişkinin tuzu biberi canım." Başımı hayır anlamında salladım ve kaya ile kavgasını anlattım. Her anlatışımda şekilden şekile giriyordu ve bu beni bile güldürüyordu.

"Kaya varya gelmiş böyle, ilişkinizin içine sıçmış." Elini havaya kaldırıp yatağa vurunca güldüm.

"Bilmiyorum ama onsuz mutsuzum, bilmediğim halde..." Yastığıma sarıldığımda, mert dudaklarını büzdü.

"Yapma be benide üzüyorsun" Ofladım ve swaetshirte sarıldım tekrardan.

"Tamam lan tamam, yapacağım..." Diyip gidince, soru soramadım bile ona.

Tüm gün evde dolanıp durdum, bir anda bahçeden ses gelmeye başladı. Kaşlarımı çattım ve çıktım. Kaya, bade ve mert,  beline halhallı bez bağlamış etraflarında dönüyorlardı.

"SEVİYORSUN, SENDE HALA SAKLAMA GÖZLERİN ELE VERİYOR SENİ" Gözlerim onların yanında olan sandalyeye binmiş, elinde mikrofon olan Kereme gitti... Öylece onlara bakıyordum.

İçeri girdim, onlar hala devam ediyordu. Yukarı çıktım ve odamdan onlara 1 kova su fırlatınca sesler kesildi.

"Komşullar rahatsız olabilir, onların iyliği için." Ben kahkaha atarken bade bağırdı,

"KANKANADA MI ACIMAN YOK BE?"  Havlu fırlattım tekrardan. Gizliden onlara bakarken kereme kaydı bakışlarım. Kıyamıyordum ona hiç bir şekilde. Bıkkınca aşağı indim ve havlu aldım. Bahçeye indiğimde bana baktı masumca, ona uzattım havluyu.

"Böyle yapmana gerek yoktu, özür dileyebilirdin. Biliyorsun zaten ne yaparsan yap en sonunda bu aptal kız seni affediyor..." Güldü. Sarıldım ona, bizimkiler içeri girdi.

"Antrenmanın yokmuydu?" Başını salladı,

"Vardı... mert beni arayınca hemen geldim." Öptüm onu.

"Seni çok çok seviyorum ve söz bir daha seni kıskanırsam, ileri gitmeyeceğim" Kahkaha attım.

"Senin bu sözüne hiç güvenmedimde neyse." Dudaklarını büzdü ve güldü.


Akşama doğru annemler ve kayalar yoktu. Bizde kendi aramızda barbekü yapmaya karar verdik.   Ben mangallık olan her şeyi masaya koyarken Badede geri kalanı getiriyordu.

"O zaman masayıda hazırlayalım bade." Bade tamam anlamında başına sallayınca 10 dakikada masayı hazırlamıştık.

"Mangal bitmek üzere kızlar." Mert konuşunca güldüm.

"Sanki kendin yapıyorsunda, Kocama yaptırıyorsun, yorma kocamı." Ben keremin yüz ifadesine bakmadım bile Kerem inleyince hemen o tarafa baktım, Elini yakmıştı.

"Lan yaktın kocanı, heyecandan." Mertin gülmesi ile ona kızıp hemen sargı bezi getirdim.                  "Bu kadar heyecanlanma gerek yoktu aslında canım kocam." Keremin bir yandan elini sararken bir yandan onun duyacağı şekilde konuşuyordum.

Güldü dediğim şeylere. O sırada, topuklu sesi yankılandı bahçede arkamı tam dönecektim ki... Eminim o sesi duymaya ve o kişiyi görmeye kimse hazır değildi.

"Afiyet Olsun Gençlik..." Ayça gelmişti ama o eski ayça değildi. Baya değişmişti.



***************************

Birazcıkta eski oyuncular. İnşallah eski ayça gelmez... Sınır yapmaya karar verdim                      Sınır 15 oy 10 yorum






#7 | Kerem  AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin