6.0: Kto i kiedy pierwszy powiedział 'widzę cię'.

284 13 0
                                    

Jake Sully

Ty, pookoło 8 miesiącach znajomości. Byliście sami w waszym tymczasowym obozie ukryciw górach alleluja, a ty zaczęłaś mieć koszmary.

Neytiri

Ty. Miałaś wtedy 17 lat, a ona 19. Było to przy Drzewie Głosów. 

Neteyam

Ty, po 7 miesiącach znajomości. W ukryciu dostarczył ci lek na zarazę, która dotknęła wcześniej twoje plemię, a teraz twojego brata. 

Kiri

Ona, miałyście po 18 lat. Gdy pierwszy raz zwierzyła ci się z tego, jak odczuwa Eywę.

Aonung

On. Około 5 miesięcy po waszym pierwszym pocałunku. Usłyszałaś jak chłopak rozmawia o czymś z kumplami i źle to interpretując, bardzo mocno się na nim zawiodłaś.

Tsireya

Ona. Około 3 miesiące po waszym pocałunku. Zgodziłaś się wtedy na to, że za jakiś czas poprosisz jej klan o pomoc. 

Lo'ak

On. Około pół roku po waszym pierwszym pocałunku. Myślał, że flirtowałaś z kimś innym.


'''

Przepraszam za tak długą zwłokę, ale trochę się rozchorowałam. Niestety zdrowie dalej mam słabe, więc częstotliwość dodawania rozdziałów może być różna. Jeszcze raz przepraszam. 

'''

Uznałam jeszcze, że w tle będę wam wstawiała piosenki, które najczęściej towarzyszyły mi przy pisaniu rozdziałów. Ostrzegam, że mogą być mocno randomowe. 

Preferencje AvatarOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz