Sevgili okuyucularım herkese merhabalar! ✨
Yeni ve ilk kurgum ile karşınızdayım.
Yazdığım ilk kurgu olduğu için çok heyecanlıyım ve oylarınız, yorumlarınız benim için bizzat çok kıymetli. Değerli okuyucularım sizi daha fazla tutmadan hikayem ile baş başa bırakıyorum.
Umarım beğenirsiniz, sevgiyle kalın.. 🏷️
Ceylin sabah sekiz civarında kalktığında pencereden güneş yüzüne çarpmıştı. Yataktan doğrulup esneyince pencereye doğru baktı ve gülümsedi. İçinden bugünün güzel geçeceğini umut etti.
Kalkıp üzerine, siyah kot pantolon, bluz açık beyaz giyindiğinde ayakkabılarını alıp evden çıktı. Evden dışarı fırladığında mahalledeki çocukların hepsi Ceylin'e doğru koştu.
*Ceylin abla!* diye seslendiler çocuklar Ceylin'e doğru.
Ceylin gülümseyerek, *Günaydın, çocuklar.* dedi.
Ardından hızla oradan ayrılıp gitmek isterken mahallenin dedikoducusu olarak bilinen Hatice Abla çıkmıştı.
*Fıstık, günaydın!* dedi Hatice, Ceylin'in yanağından makas alarak.
*Günaydın.* dedi Ceylin yüzünü buruşturarak.
*Hayırdır sabah sabah nereye?* dedi Hatice gülümseyerek.
*Hatice Abla okula gidiyorum..* dedi Ceylin kaşlarını kaldırarak.
Hatice elini, Ceylin'in omuzuna koydu. *Hadi bari, iyi dersler.* dedi alayla gülüşü ile.
Ceylin gülümseyerek oradan hemen uzaklaşmak istedi. Şimdi o Hatice denen kadın onun arkasından mahalledeki kadınlara dedikodusunu yapacaktı!
Ceylin, saçları kahverengi, gözleri turkuazdı. Saçlarını açık halde yapmış metroya doğru ilerledi. İstasyona doğru yol aldığında bir yere oturup telefonu ile ilgilendi. İnstagram'a girip sınıfındaki kişilerin hesabına baktı.
Beril Tezer, sınıfın en mutlusu ama en tuhaf kızı. Siyah saçı ve mavi gözlere sahipti. Ceylin aslında Beril'i güzel olarak buluyordu. Kız güzeldi ama kız kendisini çok takmıyordu belli ki.
İlayda Şimşek, sınıfın en mutsuz kızıydı. İyi niyetini fazlasıyla herkese belli ediyordu. Sarı saçı ve yeşil gözleriyle çok güzel bir kızdı.
Tam erkeklerin hesaplarına bakacakken telefonu çalmaya başladı. İçinden küfür savurarak telefonu açtı.
*Efendim, Arda?* dedi Ceylin çok umursamayarak.
*Ceylin, bugün çok güzel işlerimiz var. Okuldan sonra seni kütüphanede bekliyoruz.* dedi Arda keyif alarak.
*Pekala, kabul.* dedi Ceylin ve telefonu suratına kapattı.
Cem Kaya, sınıfın kötü çocuğu, esmer güzeliydi Cem. Hatta sakalları hafiften çıkmış esmer olduğunu her türlü belli ediyordu.
Bulut Öztürk, sarışın, ela gözlere sahipti. Bir tanesinde sigara içerek fotoğrafını çekmişlerdi. Yakışıklılığı çok belli idi. Sınıfın komik çocuğu olabilirdi Bulut.
Efe Kandemir, kumral saçları ve kahverengi gözleri onu adeta kendisini anımsatır bir halde idi. O ise sınıfın bazen sessiz bazen ise çok konuşkanı olurdu.
Tam başka birinin hesabına daha girecekken okula vardığını anlayıp metrodan hemen uzaklaşmaya karar verdi. Metro durduğunda hemen koşar adımlarla çıkan o oldu. Ardından koşar adımlarla okula vardığında bir çocuğa çarptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merdiven
Teen Fiction▪️Tamamlandı Kimse kimseyi anlamazdı bu devirde. Hem de hiç kimse. Eğlenmek içinde alt tarafı müdürün hazırladığı partiye gideceğim ne olabilir ki? İşte o an hayatıma daha çok düzen vermeye başlamıştım. Ta ki o beş insanın gözlerinde kendimi görene...