25. Bölüm: Acının Tatlı Tebessümü

8 6 45
                                    

                                                                           3 HAFTA SONRA

Baksana gülüyorum,

Baksana coşuyorum,

Baksana evleniyorum!

Bugün evleniyordu. Cem evleniyordu,

Beril ve Efe şahitleri oluyordu.

Arkadan sesler gelirdi, 'Cem yapma pişman olursun!'

Ama dinlemezdi, o kimseyi dinlemezdi.

Sahiden Elif'teki bu özellik, Beril'de de var mıydı? İşte Beril bunu kendi kendine sorguluyordu.

Bugün; 26 Şubat 2017- Pazar'dı..

Cem aynanın karşısına geçmiş, papyonunu düzeltiyordu. Yakışıklılığı adeta enerji saçıyordu.

Kapı çalmıştı. Cem kaşlarını çatmıştı. Ama gelen kişinin Efe olduğunu düşünerek, *Gel!* diye seslendi.

Kapıda duran kişi kapıyı açtı ve odaya girerek kapıyı arkasından kapattı. Cem gelen kişiyle daha şaşkın olmuştu. Ama bir yandan da beklemediği hareket değildi..

*Beril?* dedi Cem kaşlarını havaya kaldırmış halde. *Ne işin var burada?*

Beril hafiften gülümseyerek, *Papyonunu düzeltsem iyi olur.* dedi.

Cem kaşlarını çatarak kafasını yere eğdi ve papyonuna baktı. Kötü yapmıştı.

Beril gülerek ona doğru yaklaştı.

*Sana damatlık ne kadarda yakışırmış..* dedi gülümseyerek.

*Öyle mi?* dedi Cem hafiften gülerek. *Sahiden yakışıklı mıyım Beril?*

*Hı hı..* dedi Beril ve papyonunu düzelttiği esnada elini Cem'in yanağına koydu. *Bunu benimle yapmalıydın be Cem..*

*Yapamazdım..* dedi Cem kafasını yere eğerek. *Hayatımda farklı kadınlar olmalı, senin dışında. Sen bana bağımlılık gibisin!*

*Ben bağımlılık değilim, sen kendini o hale getirmişsin.* dedi Beril.

İkisi öylece kaldıklarında Beril, elleriyle Cem'in yüzünü arasına almıştı. Kendisine yaklaştırdı ve dudakları Cem'in dudakları ile kavuştu.

Bir süre öylece kaldıktan sonra kendilerini geri çekip gülmeye başlamışlardı.

*Hadi Cem! Git şimdi o nikah masasına otur ve hayır de, gel!* dedi Beril sinir bozukluğuyla.

*Beril..* dedi Cem.

*Cem! İtiraz etme, onu sevmiyorsun ve onu da kullanıyorsun..* dedi Beril daha yüksek sesle.

Cem ellerini kulaklarına götürdü. *Hayır! Onu seviyorum!* dedi yüksek sesle.

*Sevmiyorsun Cem! Kendini kandırma!* dedi Beril bağırarak.

*Beril kapa çeneni!* dedi Cem Beril'e doğru bağırarak.

*Cem hadi kalk! Herkes bizi bekliyor!* dedi Elif Cem'i dürterek.

Cem gözlerini yavaşça aralayarak uyandığında hepsinin bir rüya olduğunu anlamıştı. Beril'i rüyasında görmüştü.

*Ha tamam!* dedi Cem kalkarak. Ardından ayna karşısına geçip kendini tekrar düzelttiği esnada, *Ben hazırım!*

MerdivenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin