Herkes iyi son isterdi fakat bir çoğu öyle bitmezdi. Hepsinin bekledikleri o anda bir an toplamda dört kişiyi kaybetmişlerdi.
İrem..
Tarık..
İlayda..
Beril..
Cem durgun bakışları ile önüne dönüp Arda ile göz göze gelmişlerdi. Cem'in planı bu sefer ölüm sırasında beşinci kişinin Arda olmasıydı.
*Seni öldüreceğim.* dedi Cem.
Arda sırıtarak, *Sanmam.* dedi ve kafasını sağa ve sola çevirdikten sonra tekrar Cem'e çevirdi. *Bence sen direkt anında ölürsün.*
Cem kafasını iki yana sallayıp, gülmeye başladıktan sonra, *Beni o kadar hafife alma istersen..* dedi.
*Estağfurullah ama öyle olacak Kaya.* dedi Arda.
*Kaya diye diye kayalarda yüzeceksin, haberin yok!* dedi Cem gülerek.
Arda eliyle burnunu sıktığında, *Bu komik bir espriydi..* dedi.
*Tabi, Kayacığın yaparsa komik olur.* dedi Cem Arda'yı hafife alarak.
*Sen bizim kardeşlerimizi elimizden aldın..* dedi Efe ve ayağa kalkıp arkasına döndü ve Arda'ya bakınarak, *Bizde senin canını alacağız..*
Arda gözlerini kocaman açtı ve gülerek, *Teker teker gelin o zaman.* dedi.
Efe dudağını birbirine bastırarak, *Sanmıyorum..* demekle yetindi.
Can ağlamaya başladığında Cem ona işaret parmağı ile sus işareti yaptığında Arda hafiften sırıtarak, *Çocuğunun öyle susacağını sanacak kadar geri zekalısın.* dedi.
*Senin kadar değiliz en azından.* dedi Efe gülerek.
*Oğlum siz benden de geri zekalısınız!* dedi Arda Efe'ye bakınarak.
*Arda kapa çeneni!* dedi Ceylin sinirli sesle.
*Ama sevgilim..* dedi Arda dudağını bükerek. *Bunlara vermem gereken hesap var.*
*Ne hesabı?* diye sordu Ceylin ters soru ile. *Yemek hesabı mı?*
Efe elinin tersi ile kıkırdamaya başladığında Arda hafiften hareketlenemeye başlamıştı.
*Söylesene ne yapacaksın Arda?* diye sordu Ceylin tekrardan.
*Şuan toplamda..* dedi Arda ve etrafındaki cesetlere bakarak. *Dört kişinin, cesedi ile baş başayız..*
Ceylin yüzünü buruşturarak, *Bunun konu ile alakası ne?* diye sordu.
*Çok!* dedi Arda keyifle. *Birazdan görürsün sevgilim.*
*Bak hala sevgilim diyor..* dedi Efe sinirle.
*Efe şimdiden söyleyeyim, sakın gelme. Zaten, Kaya var birde seninle uğraşamam.* dedi Arda.
*Kaya kadar kafana taş düşsün senin!* dedi Efe sinirli sesle.
*Yo, Kaya zaten bitirecek onun hesabını.* dedi Cem keyifli sesle.
*Nasıl bitireceksin Cem?* diye sordu Arda.
Arda ilk defa Cem'e kendi adı ile hitap etmişti. Bu cümle ile Cem kaşlarını havaya kaldırmıştı.
*Cem demek ha.* dedi gülümseyerek.
*Evet Cem.* dedi Arda düz sesle. *Biz seninle yakın değil-* derken Cem sinirle lafını kesmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merdiven
Roman pour Adolescents▪️Tamamlandı Kimse kimseyi anlamazdı bu devirde. Hem de hiç kimse. Eğlenmek içinde alt tarafı müdürün hazırladığı partiye gideceğim ne olabilir ki? İşte o an hayatıma daha çok düzen vermeye başlamıştım. Ta ki o beş insanın gözlerinde kendimi görene...