Beril ve Ceylin toplanmış, İlayda'ya doğru gideceklerdi. Beril ve Ceylin, İlayda'nın evine doğru yaklaştıkları esnada Beril montunun cebinden İlayda'nın ona verdiği anahtarı alıp kapıyı açtığında Ceylin önden ilerledi.
Ceylin İlayda'yı salonda göremeyince kaşlarını çatarak Beril'e dönerek, *Beril! İlayda burada yok.*
Beril gülümseyerek, *Odasında kulaklıkla şarkı dinliyordur bence.* demekle yetinmişti.
Ceylin'de gülümseyerek İlayda'nın odasına gittiğinde arkasından Beril'de gelmişti. İlayda terler içinde uyuyordu.
Beril endişeyle Ceylin'in önünden geçerek İlayda'yı kaldırmaya çalıştığında, arkasından Ceylin'de gelmişti.
Beril, İlayda'ya doğru seslenerek, *İlayda kalk!* diye bağırdı.
*İlayda..* dediğinde Ceylin, Beril endişeyle lafını kesmişti.
*İlayda kalksana!*
İlayda sonunda kalkabildiğinde derin bir nefes alıp vermişti. Ceylin, İlayda'nın kâbus gördüğünü anlayınca mutfağa geçip İlayda'ya su doldurdu.
Beril ve İlayda baş başa kaldıklarında İlayda kısık ve titrek sesle, *Onu gördüm.* dediği esnada Ceylin su ile beraber gelmişti.
Beril kaşlarını çatarak, *Kimi gördün?* diye sordu.
*Bulut'u..*
*Siktir!* diye savurdu Ceylin. *Yine mi?*
İlayda'nın sesi daha fazla titremişti. *Ceylin, Beril.. Sonumun geldiğini hissediyorum.*
Beril eliyle İlayda'nın ağzına vurarak, *Bir daha öyle konuşma.* demekle yetindi.
İlayda'nın gözleri dolduğunda Beril'in elini tutarak, *Ya kâbusumuz yakınımızda ise?* diye sordu.
*İlayda, bu bir kâbus..* dedi Beril İlayda'ya dikkatlice bakınarak.
*Ya değilse..* dedi İlayda kaygılı sesle. Sonra bakışlarını Ceylin'e çevirdi. *Ya sonumuz geliyorsa?*
Beril sinirle ayağa kalktı ve, *İlayda yeter!* diye seslendi.
Ceylin donuk bakışları ile İlayda'ya baktığında, *Beril bir dur.* dedi ve derin bir nefes alarak, *Ne demek istiyorsun İlayda?*
İlayda bakışlarını Ceylin'e çevirdi. *Rüyamda, Bulut ve Betül'ü gördüm.* dedi ve yutkunarak Beril'e bakındı. *Yaşıyorlardı.*
Beril eliyle yüzünü kapattığında, *Olamaz..* diye seslendi.
*Onları cidden gördüm.* dedi İlayda üzerine basa basa ve bakışlarını Ceylin'e çevirerek, *Ceylin gerçekten gördüm.*
*Peki ya sen bize ne demek istiyorsun?* diye sordu Ceylin kaygılı sesle.
*Bahsetmek istediğim şey, sonumuzun geleceği..* dedi İlayda.
*Ve 1 ay sonra, tekrar o eve gidiyoruz.* dedi Beril düz sesle.
(BERİL'İN ANLATIMI İLE)
Benim adım Beril Tezer'di. Herkese kolay kolay kanan. Dışı soğuk ama içi bir o kadar yanık olan.
Kendimi kukla hissettiğim zamanlardaymış gibi görüyorum. Sonum veya sonumuz neydi bilemiyordum? Ama tek bildiğim şey, beni sonuna kadar destekleyen o aile ile birlik olup kendimi toparlamamdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merdiven
Teen Fiction▪️Tamamlandı Kimse kimseyi anlamazdı bu devirde. Hem de hiç kimse. Eğlenmek içinde alt tarafı müdürün hazırladığı partiye gideceğim ne olabilir ki? İşte o an hayatıma daha çok düzen vermeye başlamıştım. Ta ki o beş insanın gözlerinde kendimi görene...