24. Bölüm: Dökülen Parça

10 6 25
                                    

Kırılan bir parça eskisi gibi olabilir miydi? Olamazdı. Kalpte böyle bir şeydi. Her ne yaparsan yap eskisi gibi olmazdı. Hayatlarımızda böyleydi. Yeni günlerimiz bile eskisi gibi olamazdı artık.

Arda tekrar eve geldiğinde ağır adımlarla, ağır hareketleriyle altı kişinin karşısında duruyordu. Hepsi de ona şaşkın gözlerle bakınıyordu.

Cem elini çenesini koydu ve Arda'yı dikkatlice izledi. Sonrasında geriye çekilerek, *Yok ben 40 yıl düşünsem Arda'nın bu hale geleceğini düşünmem.* dedi düz sesle.

İrem tek kaşını havaya kaldırıp Cem'e bakarak, *Demek tanıyamamışsın.* dedi.

Arda'nın sol gözünden yaş akmaya başlayınca herkes daha şaşkın olmuştu.

*Arda iyi misin?* diye sordu Efe Arda'ya bakınarak.

Cem şaşkınlıkla Arda'ya bakındıktan sonra önüne geçti ve diz çökeren ona daha dikkatlice bakındı.

*Lan cidden ağlıyor musun?* diye sordu.

Arda bakışlarını Cem'e çevirerek, *Sence?* diye sordu.

*Cem sende bokunu çıkartma istersen..* dedi Beril Cem'e tek kaşını havaya kaldırmış şekilde bakarak. *Her gözünden yaş akan ağlıyor mu?*

*Mantıklı..* dedi Ceylin gülümseyerek. *Ama derdin neyse bize söyleyebilirsin..*

Arda eliyle gözyaşını temizledikten sonra gülerek Ceylin'e doğru döndü. Ayağa kalkarak işaret parmağını ona tutarak, *Sana derdimi anlatacağını sanıyorsan, yanılıyorsun Ceylin. Zamanında Betül'ün yanına olmamamı dileyen sen, şimdi dert bekçisi mi oldun!* dedi yüksek sesle.

Efe devreye girerek, *Hop, hop! Sesini alçalt. Anladık sıkıntın var ama bunu Ceylin'den çıkarmaya hakkın yok!* dedi.

Arda, Efe'ye bakındığı esnada İrem ayağa kalktı ve bilgisayarı sol elinde tutarak, *Arda gidelim.* dedi ve sonra gruba bakınarak, *Hoş çakalın..* dedi sağ elini havaya kaldırarak.

*Görüşürüz..* dedi İlayda elini başına koyarak.

Arda hala sinirli şekilde Efe'ye bakındığı esnada Efe gülerek, *Ne oldu lan, aşık mı oldun bana?* dedi ve ayağa kalkarak Arda'ya bakındı.

Arda kendini tutamayarak güldüğünde, *Evet sana aşık oldum. Ceylin'den kapacağım seni..*

Efe kaşlarını havaya kaldırmış şekilde ve gülerek Arda'ya daha dikkatlice bakınarak, *Ama üzgünüm ben erkeklerden hoşlanmam.* dedi.

Arda dudağını bükerek, *Hadi ya çok üzüldüm biliyor musun?* dedi.

Efe kafasını iki yana sallayarak, *Evet bende çok üzgünüm şuan..* dedi.

Beril tek kaşını havaya kaldırarak, *Sizin sapıklığınızı çekemem. Defolun gidin.* dedi.

*Nereye gideceğiz, meraklıysan sen git.* dedi Cem elini çenesine koymuş Beril'e bakarak.

Beril, *Siktir ol git. Bu evde sadece ben, İlayda, Ceylin ve..* dedi ve İrem'e baktı. Gülümseyerek, *İrem.. Kalacak.*

Cem ellerini dizlerini koyup yerinden kalktığında, *Sanki bende çok meraklıydım, İlayda olmasaydı gelmezdim zaten.* dedi ve kapıya doğru ilerledi. Kapıdan seslenerek, *Gelen gelsin..*

Arda ve Efe arkasından ilerledikleri esnada çıkıp kapıyı da bir şey diyemeden kapattılar. İrem, Beril, İlayda ve Ceylin öylece kalmışlardı.

MerdivenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin