39. Bölüm: Veda

21 3 0
                                    

(5 GÜN SONRA)

Ceylin elini siyah hırkasının cebine attığında mezarlığın önüne doğru adım attı. Derin bir nefes almıştı. Beril, İlayda ve Bulut'un o halini görmeyi bile aklının ucundan geçirmek istemezdi. Ama yapacaktı.

Ceylin'in altında gri eşofman, siyah göbeği açık üst giymiş ve siyah hırkasının önünü kapatmış şekilde öylece duruyordu.

Daha fazla dayanamayarak ilk adımını attığında, hava çok güzel esmişti Ceylin'in bedenine. Mezarlığa doğru ilerlediğinde karşısına direkt olarak Beril, İlayda ve Bulut'un mezarlığı çıkmıştı. Üçü yan yana duruyordu.

Beril Tezer.

Bulut Öztürk.

İlayda Şimşek.

Ceylin, mezarlığın önünde diz çöküp oturduğunda üçünün mezarını izledi.

*Çok özledim sizi...* dedi.

Özlemişti, hem de çok.. Beril, İlayda ve Bulut daha gençliklerini yaşayamadan ölmüşlerdi. Ceylin'in ise en hassas olduğu konu buydu. Olan gençliklerini yaşayamamalarıydı.

Ceylin istemsizce Beril ile 5 yıl önceki olayına daldı. Daldığı esnada da ise gülümsemeye başlamıştı..

2017

*Siz hiç ölmeyi dilediniz mi bu hayattan?* diye sordu Bulut.

Cem yüzünü buruşturmuş şekilde Bulut'a bakınarak, *Bu hayatımda duyduğum en saçma soru!* dedi yüksek sesle.

Bulut dudağını büktü ve kollarını önünde birleştirmiş bir çocuk gibi, *Öyle olsun koca adam.* dedi ve yan gözle Cem'e bakınarak, *Küstüm sana!*

Beril bu sohbetten sıkıldığını hissettiğinde yanında duran Ceylin'e bakındı ve hafiften gülümseyerek eli ile Ceylin'in kolunu hafiften cimcikledi. Ceylin yerinden hafiften sıçradığında Beril'e bakındı.

*Ne oldu?* diye sordu Ceylin kısık sesle.

*Yukarı çıkalım mı?* diye sordu Beril, Ceylin'in gözlerinin içine bakarak.

Ceylin etrafına bakındı ve tekrar bakışlarını Beril'e çevirdi. *Çıkalım.* dedi.

*Kim kiminle çıkıyor lan?* diye sordu Cem yüksek sesle.

*Beril, Ceylin ile beraber çıkacak belli ki..* dedi Bulut gülümseyerek.

*Bulut!* dedi Cem ve Efe aynı anda ve aynı yüksek ses tonu ile.

Bulut eli ile gülümsemesini gizleyerek, *Tamam tamam bir şey demiyorum..* dedi ve bakışlarını Ceylin ve Beril'e çevirerek, *Fakat siz ne araya lezbiyen oldunuz?* diye sordu.

Beril yüzünü buruşturdu ve Bulut'a doğru eğilerek bakındı. *Pardon ama kim benim lez olduğumu söyledi?* diye söylendi.

Cem kafasını olumsuz anlamda iki yana sallayarak, *Kimse.* demekle yetindi.

Ceylin bacak bacak üstüne atmış, Beril'i gülümseyerek izliyordu.

Efe ise Beril'in yanındaki koltukta oturmuş öylece olanları izliyordu.

MerdivenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin