19. Bölüm: Hayatın Kanunu

21 8 60
                                    

Hepsi yanında dikilmişti. Hepsi yanındaydı. Onun buradan çıkmasını bekliyorlardı.

*Beril aç gözünü.* dedi Efe Beril'e yaklaşarak.

Beril gözlerini hafiften araladığı esnada kaşları çatılmıştı.

Hastanede ne işi vardı?

*Sonunda uyandı!* dedi İlayda ellerini birbirine çırparak.

*Allah'ıma bin şükürler olsun.*dedi Ceylin seslenerek.

*Benim ne işim var burada?* diye seslendi Beril duruşunu dikleştirerek.

Efe Beril'i tekrar yatırdığında, *Sakin olur musun? Sadece bayıldın ama durumun iyi merak etme.* dedi.

Beril kaşlarını havaya kaldırmıştı. *Bayıldım mı?* diye sordu Efe'ye.

Efe dudağını kıvırtarak kafasını iki yana salladı.

Beril'in gözleri istemsizce Cem'i aradı. Yattığı yerden sağına ve soluna bakındı. Fakat yoktu. Bakışlarını Efe'ye çevirdi.

*Cem nerede?* diye sordu Beril endişeli halde.

O an hepsi birbirine bakındı. Kimseden cevap gelmeyince Beril sırıttı.

*Onunla birlikte değil mi?* dedi.

Kimseden yine cevap gelmeyince Beril bağırarak, *Onunla değil mi?* diye sordu.

*Onunla.* dedi İlayda düz sesle. *Eğer bunu duymak istiyorsan evet onunla.*

*Cidden orada mı?* diye sordu Beril çaresizce Efe'ye bakınarak. *Beni en zor günümde bırakıp gitti mi?*

BERİL'İN BAYILDIĞI AN
(EFE'NİN ANLATIMI İLE)

Hepimiz öylece durmuş, Beril'in babası Sarp Tezer ile karşı karşıya idik. Hepimiz onu görünce şok olmuştuk. Öncelik olarak Beril...

Nasıl olabilirdi de onca şeyden sonra Beril'in karşısında böyle durabilirdi? Nasıl bu kadar vicdansız olmayı başardı bu karşımızda duran adam?

*Beril.. Kocaman olmuşsun.* dedi Sarp.

*Nefret ediyorum senden!* dedi Beril sinirli sesle.

*Benden nefret ettirmeni gerektirecek bir durum yok.* dedi Sarp rahat sesle.

Sarp denen adam nasıl bu kadar rahat olabiliyordu Beril ile konuşurken? Akıl alınacak değildi.

*Beni çöpe attığın zaman aklın nerede idi?* dedi Beril.

Bakışlarımı Cem'e çevirdiğimde, yanında hala Elif vardı. Hatta Cem'in koluna girmiş olanları öylece izliyordu.

*Seni istemedim hatta senden nefret ettim, evet! Ama sana bunları alkolün etkisinden-* derken Sarp, Ceylin lafını kesmişti.

*Bizde alkol içiyoruz ama kalkıp da bebekleri çöpe atmıyoruz! Bir de kendi evladın ya, nasıl kıydın?* dedi sinirli sesle.

Sarp o an ne diyeceğini bilememişti. Şaşırmıştı.

*Kıydım işte.* dedi Sarp tekrar o rahat sesle. *Hem de hiç olmadığı kadar.*

*O zaman neden buradasın?* diye sordu İlayda kollarını önünde birleştirerek.

*Çünkü son kez olsun Beril'i görmek istedim.* diye niteledi Sarp. Ama bu sefer duruşu dikti ve sesi oldukça netti.

MerdivenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin